נישואין אזרחיים ביוטה ארה”ב

תארו לעצמכם שאתם מתחתנים בחתונה אזרחית מבלי לצאת מהארץ זה כבר לא חלום רחוק. הצטרפו למאות זוגות מרוצים שבוחרים יותר ויותר לחגוג את טקס הנישואין במדינת יוטה ארה"ב דרך הזום מבלי לעבור את גבולות הארץ

freepik

בשיתוף abroad wedding.

החיסכון הוא משמעותי בקיצוץ עלויות על טיסות, בתי מלון, ניירת ואת כל כאבי הראש בתהליך של חתונה אזרחית מחוץ לגבולות הארץ, כל מה שהיה פעם בגדר חלום הופך למציאות.

יתרונות בחתונה מקוונת

  • אין צורך לטוס לחו”ל • נדרשים מסמכים ספורים בלבד • תהליך רישום נישואין ב15 דקות

השירותים שאנחנו מספקים

  •     ניסוח חוזים
  •     מתן ייעוץ והדרכה
  •     בדיקת כל המסמכים
  •     רישום במערכת מדינת יוטה
  •     קביעת מועד הטקס החתונה
  •     הצעת שירותי תרגום בעברית ורוסית
  •     מספקים זוג עדים לטקס החתונה

נישואין ביוטה בזום

טקס הנישואין מתבצע בזום תוך התאמה מלאה לדרישות החוק של מדינת יוטה. כחודש לאחר הטקס תקבלו את תעודת הנישואין שלכם עם חותמת אפוסטיל ועותק דיגיטלי שישלח תוך 24 שעות לאחר מכן.

העידן הדיגיטלי וההתקדמות הטכנולוגית עזרו להנגיש את תהליך ולהפוך את הנישואין האזרחיים לפשוטים הרבה יותר. התקנות החדשות של מדינת יוטה מאפשרים לערוך נישואין אזרחיים מרחוק.

יוטה משנה את כללי המשחק

עקב משבר הקורונה, יוטה ביצעה שינוי משמעותי בשנת 2020. המדינה מאפשרת כעת לזוגות בכל העולם, כולל ישראלים, להינשא בנישואים אזרחיים מרחוק. החתונות המקוונת שמציע מחוז יוטה עוזרת לזוגות להט”בים באזורים שבהם נישואים חד-מיניים עדיין אסורים, כמו גם עבור זוגות באזורים שבהם חוקים דתיים נוקשים אוסרים טקסי חתונה אזרחיים או לא שגרתיים.

הטקס עצמו נערך בזום מה שאומר שגם העדים נמצאים בזום וצופים בטקס החתונה, מה שהופך אותם באופן רשמי לעדים בטקס. זוהי עדות לזמנים מתפתחים, שבהם ההתקדמות הדיגיטלית הופכת לחלק בלתי נפרד מחיינו יותר ויותר גם בתחום הנישואין.

התהליך

כדי לבצע טקס נישואין במדינת יוטה, יש לבצע מספר צעדים מנהליים שאנחנו דואגים להם. בתחילה, זוגות חייבים לרכוש רישיון נישואין בהתאם לחוקי יוטה. לאחר מכן, אחרי שכל המסמכים מאושרים אפשר לקבוע תאריך לטקס החתונה בזום, אשר חייב להיות מפוקח על ידי פקיד נישואין מוסמך. על בני הזוג להקפיד על נוכחותם של שני עדים במהלך הטקס. עם אישור מועד הטקס, יקבלו בני הזוג קישור לזום, אותו יוכלו לשתף עם אורחיהם.

לאחר סיום הטקס, פקיד הנישואין המוסמך ושני העדים נדרשים לחתום על תעודת נישואין. הגרסה הדיגיטלית של התעודה מונפקת מיד לאחר הטקס, והיא מוכרת בכל רחבי ארצות הברית. בנוסף, מכינים תעודת נישואין מקורית, שיחד עם הגרסה הדיגיטלית חייבים להיות מאומתים על ידי פקיד המחוז ביוטה שבו התקיים הטקס. מסמך זה נשלח לאחר מכן לאישור אפוסטיל על ידי סגן מושל יוטה, המאשר את חתימות התעודה הציבורית. המסמך הסופי, עם כל החתימות הדרושות, יישלח לבני הזוג. התעודה נשלחת לנציגים המשפטיים של בני הזוג בישראל ולכתובת מגוריהם של בני הזוג.

נישואין  אזרחיים מודרניים

שירות הנישואין הדיגיטלי מתרגם בצורה חלקה את החוויה הקסומה של חתונה קונבנציונלית ומבטיח שזוגות יוכלו ללכוד ולשמור את הרגש והאווירה הייחודית של היום המיוחד שלהם. חילופי הנדרים הווירטואליים האלה נועדו להנציח את המשמעות של המחויבות של הזוג, ולהעניק לה משמעות רבה כמו כל אירוע פרונטלי.

משמעות הדבר היא כאשר בני הזוג מוכרים רשמית במדינת ישראל. הם עומדים לקבל את תעודת הנישואין שלהם, יחד עם חותם האפוסטיל ממדינת יוטה. התקדמות זו ראויה לציון במיוחד עבור ישראלים, שכן היא מסמלת שינוי מהותי ברישום נישואים אזרחיים. הגישה המודרנית הזו משכללת את הרעיון של נישואים אזרחיים בחו”ל, ומציעה נתיב יעיל וזמין בקלות לנישואים חוקיים. שינוי זה מדגיש את האופי המשתנה של מעורבות מקוונת ומשקף שינוי רחב יותר בפרספקטיבות החברתיות על נישואין בימינו.

פתרון חסכוני

חסכו טרחה וכאבי ראש. עבור אלה המחפשים חתונה אזרחית ללא ההוצאות המוגזמות, נישואין אלה הם התשובה. השירות שלנו מבטיח שתוכלו לערוך טקס חתונה מקוון בלתי נשכח וחסכוני, תוך ביטול הלחץ והעלויות הגבוהות.

אפשרות זו מאפשרת לסלול את הדרך לזוגות של העידן המודרני, והיא מציעה גמישות חסרת תקדים. ללא קשר ללוח הזמנים, למיקום או למצב, פתרון נגיש זה מאפשר לכם ליהנות מתחילת דרך חדשה בכל זמן ובכל מקום.

מוכנים להפוך את האהבה שלכם לרשמית בנוחות מרבית? צרו איתנו קשר עוד היום זמניות 724 כדי לגלות כיצד תוכלו לחוות את הפשטות והמחיר הנוח של חתונה מקוונת.

 חתונה און-ליין  054-215-07-24   נישואין אזרחיים ביוטה ארה”ב

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף abroad wedding.

כדאי להכיר