הכירו את המותג חימר כחול: קוסמטיקה טבעית הפועלת לניקוי רעלים ואיזון, בעל תכונות ויתרונות המנפץ מיתוסים על קוסמטיקה טבעית

בעידן שבו צרכנים מחפשים אחר אורח חיים בריא יותר, מותג הקוסמטיקה "חימר כחול" בולט בנוף הקוסמטיקה הטבעית. עם מחויבות לאיכות, טבעיות ותוצאות יעילות, המותג מציע חוויה קוסמטית שונה, שמבטיחה לא רק לטפח את העור אלא גם לתרום לאיזון הכללי המאפשר לעור להפעיל מנגנוני ריפוי

צילום: מירב חשאי

בשיתוף מירב חשאי חימר כחול

“חימר כחול” מייצרת קוסמטיקה טבעית מרכיבים אורגניים נקייה מרעלים, היא פועלת לתיקון פגמים מכל סוג בלי לפגוע בעור / בגוף.

הפורמולות הייחודיות משופעות בנוגדי חמצון, וויטמינים, מינרלים, לחותנים, מרגיעים, חומצות שומן, תמציות צמחים ושמנים צמחיים בכבישה קרה ובחלקם גם שמנים אתרים, שמתמזגים עם הגוף ומצליחים לחדור את התא ולעבוד מבפנים.

התוצאה לאחר תקופה קצרה של שימוש בתכשירי “חימר כחול”: שיפור ברמת הלחות בעור, שיפור במרקם העור והעור יקרין זוהר וחיוניות.

מירב חשאי בעלת המותג המצליח תוכל לספר לנו על נפלאות חימר כחול

צילום: דביר הריסון

.

ספרי לנו בעצם מהי קוסמטיקה טבעית?

קוסמטיקה טבעית. כשמה היא, נקייה מרעלים ובריאה לעור, כשבאים לתקן משהו, חשוב דבר ראשון לשמור על הקיים ולא לגרום להרס ופגיעה נוספים, עצם זה שאין רעלים בתכשירי חימר כחול אנו מונעים התדרדרות במצב העור, השנים עוברות ואנו מתבגרים החילוף חומרים בתא לעיתים נפגע ודבר ראשון צריך למנוע את ההתדרדרות, הסביבה גם אינה מטיבה עימנו, ישנם הרבה מזהמים סביבנו, חימר כחול מגישה קוסמטיקה שחודרת את מחזור הדם ואף חודרת לתא, פועלת לתיקון מתוך התא  וזה הנפלא שבה. כך פועל המוצר שלנו.

המחדשים של חימר כחול מכילים חומצות ממקור צמחי, אלה תמציות מרוכזות שמאיצות את חילוף התאים, ממריצות, מנקות רעלים וגורמות לעור להתחדש וזאת ללא פגיעה במחסום האפידרמלי, במערכת החיסון ובמנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. השימוש בתכשירי חימר כחול על בסיס יומי יחזיר את העור  להיות יותר בריא, חיוני וזוהר.

כאשר פיתחתי את חימר כחול, הקפדתי שרכיבי הפורמולות יהיו טבעיים לחלוטין ויכללו נוגדי חמצון ייחודיים ועוצמתיים, נוגדי החמצון, פועלים כשומרי ראש של התאים בעור, הם מנטרלים רדיקלים חופשיים ומונעים מהם לפגוע בתא.

צילום: מירב חשאי

.

הפורמולות מתאימות למגוון מצבי עור, הן פעילות ודורשות התאמה ואבחון עור ע”י קוסמטיקאית.

את המוצרים של חימר כחול ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

“במהלך העבודה שלי בשנים האחרונות פיתחתי את גישת חמשת השלבים שמביאה לאיזון ומאפשרת לגוף לרפא את עצמו.

כשהגוף צורך רעלים, צבעי מאכל, כימיקלים בתכשירי טיפוח כגון נפט גולמי, SLS, פראגרנס (ריח לא טבעי) ועוד, הוא מתקשה להפעיל מנגנוני ריפוי. הפורמולות שפיתחתי מיישמות גישה זו”:

חמשת השלבים:

1.שיפור רמת לחות

2.איזון רמת חומציות (P.H)

3.בנייה של המחסום האפידרמלי

4.חיזוק מערכת חיסון עורית

5.הפעלת מנגנוני ריפוי

כך רקמה נסגרת, דלקת נעלמת ויש החלמה.

כך מתפרקים ריכוזי מלנין ופיגמנטציה מתבהרת

כך קמטים מטשטשים והעור הופך להיות צעיר בריא וחיוני

הפורמולות שלי מאוד מורכבות וייחודיות, חומרי הגלם בפורמולות עובדים בסינרגיה מופלאה והתוצאות לא מאחרות לבוא.

נשמח לשמוע על המלצה על תכשירים ייחודיים של לחימר כחול

לחימר כחול יש מגוון ערכות לטיפול פנים ביתי, שמטרתן להשלים את שיגרת הטיפוח היומית ולשמור על רמת תפקוד גבוהה של העור בין טיפול לטיפול אצל הקוסמטיקאית.

ניתן לקבל עליהם גם פרטים באתר  https://www.blueclay.co.il/

ערכה לשיקום נזקי השמש – מיועדת לשימוש לאחר מחלה או חשיפה לזיהום אויר/שמש, או בכל מצב שהעור לא מאוזן, היא מאוד מרגיעה את העור, משפרת את הלחות שלו וטובה לחיזוק מערכת החיסון של העור תוך בניית המחסום האפידרמלי והפעלת מנגנון ריפוי של העור.

צילום: מירב חשאי

.

ערכה לאנטי אייגי’נג – בהתמדה הטיפול יפעל להאצת ייצור חומצות שומן ותחלופת התאים בעור

 ישמור על עור נקי המסוגל לקלוט את תכשירי הטיפוח בשגרה היומית

ערכה לטיפול באטופיק דרמטיטיס – בעשור האחרון בעיית האטופיק דרמטיטיס נפוצה מאוד בכל שכבות הגיל. מדובר בבעיית עור כרונית עם התלקחויות והפוגות, המאופיינת בגרד ויובש של העור עם פריחה אופיינית. זהו מצב היכול להופיע בכל גיל, דרך הילדות ועד לגיל המבוגר.

ישנם חומרים פעילים שמעבר להשפעתם, הם מאיצים ייצור חומצות שומן בעור, מרפאים, מונעים זיהום משני, פועלים לסגירה ולאיחוי רקמה פגועה, מביאים חמצן מהתאים, גורמים לחילוף חומרים תקין בתא, פותחים פקקת בזקיקים, מניעים תחלופה תקינה של תאים ומאפשרים לעור להפעיל מנגנוני ריפוי.

מנגנוני הריפוי ,מניעים לפירוק של ריכוזי מלנין הגורמים לפיגמנטציה, מאחים רקמה פגועה, מסדירים קצב תחלופת תאים בריא, משפרים קמטים וקמטוטים, שומרים על רמת לחות תקינה בעור וחילוף החומרים בתא נעשה בצורה בריאה ומאוזנת.

צילום: מירב חשאי

.

סרום חומצה היאלורונית ממוזערת – חומצה היאלורונית חדשנית 100% טבעית ואורגנית, מיוצרת מחיטה וסלק, ע”י התססה של חיידקים לקטים, חודרת את מחזור הדם, תוך 24 שעות מרגע המריחה על העור, רמת הלחות בעור עולה ב 48%. הסרום מתאים לכל סוגי העור.

ישנו מגוון רב של תכשירים וערכות כל המידע באתר

למרות האתגרים הקיימים בשוק הקוסמטיקה הטבעית, “חימר כחול” מביאה פריצת דרך, היא מסתמכת על מחקרים קליניים של “חומרי הגלם” שנכנסים לפורמולות. מחקרים אלה מצביעים על יכולת שיפור במראה העור ועל תפקוד תקין בהתקרנות התאים.

* היום המכשור כבש את מכוני היופי, לעומת זאת החומרים על שולחן הטיפולים של חימר כחול עושים עבודה של מכשור, חימום, קירור והמרצה, התוצאה ניכרת לא רק במראה החיצוני הן מתקנות ומשפרות מבפנים, יום אחרי הטיפול, העור נראה עוד יותר יפה וחיוני, מרגע לאחר הטיפול.

* הדעה הרווחת היום בענף הקוסמטיקה, כי קוסמטיקה טבעית אין ביכולתה לשפר ולתקן ולגרום לשינוי דרמתי בעור, מבחן המציאות אומר אחרת, חימר כחול מביאה חדשנות בענף של המקצוענים ומגישה קוסמטיקה טבעית שהיא גם פעילה וגם בריאה לעור.

מוזמנים לנסות

לעמוד האינסטגרם: 

לעמוד הטיקטוק:

לעמוד הפייסבוק:

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף מירב חשאי חימר כחול

כדאי להכיר