טכנולוגיה, חדשנות ועיצוב יוצא דופן- הכירו את מותג הארונות שמשנה את כללי המשחק

ארון הבגדים הוא הרהיט הכי שמיש בבית. הוא משמש לאחסון הבגדים, הנעליים והאקססוריז שלנו ויכול להשפיע רבות על המראה והתחושה של החדר כולו. לכן מן הראוי שנשקיע בתכנון שלו את מלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים תוך שימוש בפתרונות אחסון חדשניים, שמצד אחד יהיו נוחים יותר ומהצד השני, יבטיחו לנו עמידות ושימוש לאורך שנים ארוכות

יח"צ - הדמייה

בשיתוף KLOSS

אם אתם חולמים לשדרג ולעצב מחדש את ארון הבגדים שלכם, או שאתם לפני מעבר לדירה חדשה וזקוקים לארון בגדים חדש, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מותג הארונות היוקרתי קלוס, שיגרום לכם להרגיש בחנות בגדים יוקרתית בכל פעם שתפתחו את הארון הביתי שלכם.

למה כדאי לכם לבחור דווקא במותג ארונות ההזזה היוקרתי KLOSS בקנייה הבאה שלכם? כל זאת ועוד בכתבה הבאה

יח”צ – הדמייה

.

הכירו את חברת קלוס ארונות שהביאה את גרמניה לישראל

חברת קלוס משווקת מזה כ- 25 שנים את הארונות המתקדמים ביותר בישראל ונחשבת לאחת החברות החלוציות בתחום. זו שקובעת את הטרנדים העיצוביים החדשים ביותר ויודעת להתאים לכל לקוח את הארון המדויק עבורו, כדי להבטיח חווית שימוש נוחה בצורה המקסימלית ביותר.

הייחודיות של KLOSS:

ארונות KLOSS הם תוצרת כחול לבן ומיוצרים במפעל המונה כ-120 עובדים, תוך שימוש בחומרי גלם אירופאיים איכותיים, טכנולוגיות מתקדמות והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. לרשת KLOSS מגוון רחב של דגמים, סגנונות וגדלים, כך שתוכלו למצוא את הארון המושלם עבורכם.

קלוס מעניקה פתרונות אחסון מקוריים ומותאמים אישית. החברה מתמחה בניצול חכם של המקום, בפיתוח מנגנונים יעילים ופונקציונליים ובייצור ארונות פתיחה, ארונות הזזה וחדרי ארונות ברמת הגימור הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ובחומרי גלם איכותיים לצורך ייצור ארונות יוקרתיים בעלי תווי תקן אירופאיים מחמירים.

יח”צ – הדמייה

.

תהליך רכישת ארונות כמו שמעולם לא חוויתם

חווית הקנייה בחנויות KLOSS היא חוויה ייחודית שאין דומה לה בישראל. חנויות המותג עוצבו בהשראת חנויות יוקרה ברחבי העולם תוך התאמתן לצרכי הלקוחות השונים, בכך הצליחה חברת קלוס ליצור חווית קניה מיוחדת במינה בה היא מתגאה, ובצדק. בכל פעם שתגיעו לאחת מחנויות הרשת, תיפגשו עם מעצבי פנים מקצועיים, שילוו אתכם בתהליך העיצוב וההתאמה של הארון לחלל אליו הוא מיועד. מעצבי הפנים של הרשת יסייעו לכם לבחור את הדגם, הסגנון והצבע של הארון כדי שתמצאו את הארון המתאים ביותר תוך ניצול מקסימלי של המרחב שלכם, תשומת לב לדגשים והבקשות שלכם וכמובן בהתאם לטווח התקציב שתגדירו מראש.

ארונות בעיצוב אישי: תנו ל-KLOSS  להגשים לכם את החלום

ברשת קלוס תוכלו להגשים כל חלום עיצובי שתבקשו. תוכלו להוסיף לארון שלכם מגירת כספת מוחבאת, קרש גיהוץ מתקפל, לבחור ארונות עם טלוויזיה מובנת וארונות ריחוף מיוחדים שמקנים לחלל מראה יוקרתי ומודרני במיוחד. כל מה שרק תוכלו לדמיין, ומעבר.

יח”צ – הדמייה

.

אילו ארונות תוכלו לרכוש ברשת KLOSS?

רשת קלוס משווקת מגוון רחב של ארונות בסגנונות שונים. בסניפי הרשת תמצאו ארונות לחדר ארונות מתקדם, לחדר השינה, לחדר העבודה, לסלון, לכניסה לבית ואפילו למסדרון, שמיוצרים כארונות הזזה או ארונות פתיחה בהתאמה אישית לפי גודל החלל והדרישות שלכם.

יח”צ – הדמייה

.

בחרו ברשת KLOSS  בקנייה הבאה שלכם

חברת קלוס משנה את כללי המשחק בדרך בה אנו רוכשים ארונות. המחויבות שלה לחדשנות, לאסתטיקה ולחווית לקוח מבדילה אותה מהמתחרים ויוצרת מותג חזק ומוביל בתחומו. עם הדגמים המתקדמים ביותר וההקפדה על הפרטים הקטנים, חברת קלוס ארונות מציעה חווית קניה שלא דומה לאף רשת אחרת.

אם אתם מחפשים ארון בגדים יוקרתי שיהפוך את חדר השינה שלכם למקום מיוחד, אתם מוזמנים לבקר בחנויות KLOSS. הצוות המקצועי של הרשת ישמח לסייע לכם למצוא את הארון המושלם עבורכם ויעשה זאת בצורה ייחודית, מקצועית ומרגשת.

לאתר הרשת- https://www.kloss.co.il/

טלפון ליצירת קשר- 5476*

באדיבות מאצ’פוינט תקשורת שיווקית

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף KLOSS

כדאי להכיר