המהפכה כבר כאן: השתלת גבות בשיטה המתקדמת STICK AND PLACE

נמאס לך לעצב את הגבות באמצעות איפור קבוע או עם קעקוע ואת לא מרוצה מהמראה של הגבות שלך? השתלת גבות באמצעות טכניקה ייחודית מאפשרת למצוא פתרון קבוע ולהחזיר את החיוך לפנים

צילום רבולושן

בשיתוף רבולושן

השתלת גבות הפכה פופולרית במיוחד בשנים האחרונות.  חברת רבולושן מומחים בהשתלת גבות שיער וריסים.  ומאפשרים לכל אחת להגיע לשינוי האסתטי עליו  היא  חלמה באמצעות מכשור מתקדם וטיפולים ברמה הגבוהה ביותר עם ניסיון עשיר בישראל ובקפריסין.

 עולם חדש של עיצוב גבות שלא הכרנו

ניסית מגוון שיטות של השתלת גבות ומצאת את עצמך מיואשת מול המראה? הכירי את שיטת STICK AND PLACE- שיטה חדשה ופורצת דרך. חברת רבולושן מציעה לך פתרון יעיל ומהיר בשיטה חדשנית ומתקדמת והכל במקום אחד בישראל ובקפריסין.

לפגישת ייעוץ ללא עלות לחצי כאן

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון שיטות לעיצוב גבות החל משיטת השערה (איפור קבוע)  ועד שימוש בצללית ושיטות נוספות . בהשוואה לשיטות האחרות, אנו בחברת רבולושן  מציעים את הפתרון האידיאלי לאורך זמן באמצעות השתלת גבות המאפשרת לך להשיג תוצאות מדהימות.

מישל וולפוב, הבעלים של חברת רבולושן,  אשר לו  סניפים בישראל ובקפריסין  אומר  כי החברה מבצעת את התהליך תוך שימוש בטכניקה ייחודית עם ניסיון עשיר  והרופאים המובילים בתחום.

מה כוללת שיטת STICK AND PLACE?

מדובר על טכניקה מתקדמת  המאפשרת קליטה איכותית של זקיקי השיער.הרופא מתחיל בהחדרה של המחט לצורך פתיחה של כיוון צמיחה של השערות ובו זמנית הטכנאית ממקמת את הזקיק עצמו- הם בעצם עובדים ביחד בשיתוף פעולה מלא  על מנת לאפשר למטופלים ליהנות מהתוצאה האיכותית ביותר לאורך זמן רב.

מדובר על הליך כירורגי הכולל קצירת זקיקי שיער מהאזור התורם ( החלק האחורי של הראש) והשתלת הזקיקים לגבות על מנת לשפר את המראה החיצוני. להבדיל משיער ראש, לשיער בגבות יש מאפיינים שונים כמו למשל מחזור צמיחה קצר, מרקם עדין וכיוון צמיחה שונה. לכן, אומר מישל השיטה שלנו ייחודית המאפשרת לבצע את ההשתלה בצורה הטובה ביותר. מדובר על טכניקה ייחודית המאפשרת לבצע השתלות קטנות יותר ובחירת מיקום מדויק של אזור ההשתלה על מנת לחקות את שערות הגבות הטבעיות במטרה להשיג את המראה הטבעי.

לפגישת ייעוץ ללא עלות לחצי כאן

מהם השלבים השונים של השתלת גבות?

תהליך השתלת גבות כולל מספר שלבים החל מההכנות ועד התוצאה. ראשית כל, הנשים המעוניינות לעבור השתלת גבות מגיעות לפגישת ייעוץ ראשונית (בדיקת התאמת מטופלת).

יש לציין כי מדובר בפעולה הנמשכת עד 4 שעות בה משתילים זקיקי שיער באזור הגבות. טרם הניתוח, בוחרים  עיצוב לגבה לפיו מבצעים את ההשתלה. המפתח להצלחה טמון בפגישה היועץ הראשונית .

חשיבות של התייעצות ותכנון מדויק במטרה לשרטט את המראה הסופי בצורה הטובה ביותר- לכל שערה מתוכנן קו הצמיחה שלה וכיוון הצמיחה על מנת לייצר מראה טבעי.
אנו ברבולושן ביחד אתך נשרטט את הגבות הטבעיות שתמיד חלמת.

חשוב לציין כי השתלת גבות מבוצעת תחת הרדמה מקומית.

 מי קהל היעד של התהליך?

השתלת גבות מביאה לשינוי בצורה של הגבות ונחשבת לדבר חשוב עבור נשים רבות. מדובר בטיפול ללא כאבים, צלקות וללא מורכבות מיותרת המסייע בשיפור הבטחון העצמי של כל אחת.

השתלת גבות מתאימה הן לגברים והן לנשים בגילאים שונים אשר סובלים מאזורים דלילים ומקרחות חלקיות או מלאות באזור הגבות ,כאלה שעשו טיפולים שונים בגבות כמו למשל מיקרובליידינג או איפור קבוע קעקוע שלא צלח ואחר.

המטרה של החברה היא לגרום לכל אחד להגיע לשינוי המיוחל בצורה המקצועיות ביותר. אנחנו ברבולושן אומר מישל וולפוב, דוגלים במתן שירות מקצועי  ואמינות עד להגשמת השינוי.

“עדיף לשחק תופסת עם החלום – מאשר מחבואים עם הפחד”

.

תקשורת ישירה מול הקליניקה

בשנים האחרונות שומעים על לא מעט מטופלים אשר בוחרים לנסוע לטורקיה לבצע השתלת גבות  ולעבור את תהליך מול מתווך שעומד באמצע וגוזר קופון כמובן אין מענה רפואי ומקצועי.

החברה שלנו מחזיקה בסניפים גם בישראל וגם בקפריסין, אומר מישל וולפוב ואפשר לבצע את ההשתלה  בכל אחד מהסניפים וליהנות מהיתרונות הרבים שאנחנו מציעים כמו למשל הגעה לפגישת אבחון וייעוץ מסודרת טרם ביצוע ההשתלה והתנהלות מול הקליניקה בצורה שוטפת ומענה לכל שאלה. כאשר בוחרים לבצע את ההשתלה לא משנה באיזה סניף- ניתן ליהנות מיתרון משמעותי הכולל ליווי צמוד החל מהשלב הראשון ועד סיום ההחלמה.

לפגישת ייעוץ ללא עלות לחצי כאן

חבילת נופש בקפריסין – בשילוב השתלת גבות

החבילה לקפריסין נועדה לנשים וגברים שרוצים לחוות חוויה של נופש ובמסגרתו לעשות את הטיפול שהם חלמו עליו – בהשתלת גבות. מטופלים המגיעים לסניף שלנו בקפריסין יוכלו ליהנות:

חבילה הכוללת:

1.מלון מפנק ברמה של 5 כוכבים לתקופה של מספר ימים.

  1. שירות הכולל איסוף משדה התעופה לבית מלון וכך גם חזרה משירות הסעות מהמלון למרפאה.

3.ערכה טיפולית לאחר הטיפול.

4.ליווי לאורך כל השהייה ועוד…..

למידע נוסף לפגישת ייעוץ ללא עלות לחצי כאן

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף רבולושן

כדאי להכיר