חושבים שחרשתם כבר את ארץ ישראל ושום דבר לא יפתיע אתכם? עוד לא יצאתם לטיול עם חברת DM Hélicoptère

עם ישראל אוהב לנפוש, זה לא סוד, אך בעוד רבים טסים לחו"ל על מנת לתבל את החופשה אנחנו כאן לתת לכם טיפ כיצד להמשיך לטייל בארץ ישראל מבלי להרגיש שמיציתם – הפתרון הוא השכרת מסוק לכל יעד שתרצו. איך זה עובד? ראיינו את דניאל מארק, הבעלים שלDM Hélicoptère

צילום יח"צ

בשיתוף DM Hélicoptère

אם זה בחגים, חודשי הקיץ או באירועים פרטיים ומרגשים עבורנו, אנחנו תמיד מחפשים לעשות משהו שונה ומיוחד אך יש תחושה של מיצוי ואפילו חוסר חשק לבצע נסיעות ארוכות בשביל המקומות המיוחדים. אז הרמנו את הכפפה, עשינו בשבילכם שיעורי בית ומצאנו כיצד לשדרג לכם את החופשה וגם את הנסיעה אליה – השכרת מסוק. נפגשתי עם דניאל מארק, הבעלים של סוכנות DM Hélicoptère והוא סיפר לי למה הביקוש עבור טיול כולל השכרת מסוק הוא כל כך גדול.

“מה הבשורה שאתה מביא כשאתה מציע השכרת מסוקים?”

“זה שונה מכל מה שהכרתם. כמה אנשים באמת יכולים לספר שהם התניידו באמצעות הליקופטר? יש לכך המון יתרונות – הגעה מהירה יותר ליעד, אין עייפות והדרך שעשיתם מיליון פעם ליעד שאתם כל כך אוהבים והפכה למאוסה פתאום מקבלת שדרוג שלא נראה כמותו עד היום בארץ.”

כך הטיול הרגיל יהפוך לבלתי נשכח

מנכ”ל DM Hélicoptère מסביר שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל ליהנות משירותי השכרת מסוק יוצאי דופן, ולצאת לחוויה יוצאת דופן הוא ליצור איתם קשר (עדיפות לשבוע לפני אבל אפשר גם מעכשיו לעכשיו) והם כבר ידעו לבנות עבורכם חבילה יוצאת דופן. מי שרוצה אפילו לא חייב להגיע למנחתים באופן עצמאי, אלא להזמין שירות הסעות VIP.

“איך טיסה במסוק הופכת טיול בארץ ישראל, עליה כבר חרשנו מכל כיוון, לשונה?”

“כל לקוח יש משהו אחר שמפריע לו. לקוח שיש מקום מרוחק ממנו שהוא מאוד אוהב, אנחנו מציעים טיסה חווייתית הלוך חזור עם טייס שמחכה לו מספר שעות, עבור משפחות שמחפשות טיולים ארוכים שונים יש לנו ממש חבילות נופש בנויות והטייסים שלנו הם גם מדריכים שיוסיפו ערך מוסף במהלך הטיסה, ומי שיש לו אירוע נקודתי כמו חתונה למשל או הצעת נישואים ורוצה לעשות אותה בדרך מיוחדת, זו גם אפשרות.”

צילום יח”צ

.

“אתם מגיעים לכל מקום? אני שואלת כי בישראל יש גם מקומות שההגעה אליהם נחשבת מסוכנת.”

“לקחנו הכל בחשבון ואין לקוח שנמנע ממנו חופשה ייחודית ואת השירות שלנו.”

“יש תקופות שיש בהן יותר לחץ עבודה?”

“כן. בעיקר בחגים ובקיץ. תראי, אנשים כבר נמאס להם לעשות כל הזמן אותו הדבר. הם לא רוצים לטוס לחו”ל כי זה יקר הרבה פעמים ומצד שני אין להם סובלנות לנסיעה ארוכה ומייגעת אז השכרת מסוק זה הפתרון הכי טוב.”

צילום יח”צ

.

יתרונות השכרת מסוק אצל DM Hélicoptère

DM Hélicoptère נוסדה בזכות ההבנה שהמון ישראלים עייפים מלנהוג בטיולים שלהם, ומקבלים בחילה וירידה בהתרגשות מהטיול בעת נסיעה באוטובוס.

“למה לבחור השכרת מסוק אצלכם?”

“קודם כל, אנחנו מתאימים את חבילת ההשכרה באופן מדויק לכל לקוח תוך כדי התחשבות בצרכים שלו. בנוסף, הטייסים שלנו הם יוצאי צבא ולכן הם מיומנים לכל תרחיש, אנחנו תמיד זמינים ומגיעים לכל מקום במדינת ישראל.”

“זה מתאים גם למשפחות גדולות?”

“בטח. יש לנו שלל חבילות השכרת מסוקים וחלקם יכולים להכיל אפילו 7 נוסעים בנוסף לטייס.”

“אין ספק שזה נשמע חלומי. והייתי רוצה למשל להגיע לאילת כך במקום לנהוג 6 שעות. אך האם זה משתלם כספית?”

“לחלוטין, כי את צריכה לקחת בחשבון שזה לא רק הסעה ממקום למקום, זו אטרקציה בפני עצמה והיא מאוד כיפית. מעבר לכך, אנחנו מבטיחים מחיר משתלם, ללא עמלות מיותרות שנוהגים להוסיף במקומו אחרים.”

צילום יח”צ

.

מה צופן העתיד לתחום השכרת מסוקים?

DM Hélicoptère נועדה להעניק שירות השכרת מסוק והיצע בתחום שבו הביקוש הגדול, אך בארץ עדיין לא מספיק מפותח.

“כמה חברות כמו שלכם יש?”

“בערך עוד 3.”

לפרטים נוספים על DM Hélicoptère והזמנת טיול מרגש ויוצא דופן עם טוויסט מרגש, לחצו כאן.

***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף DM Hélicoptère

כדאי להכיר