המסעדה שמשלבת בין המטבחים שאסור לכם לפספס !

בעיר הציורית אילת, מסעדת אופטימי ניצבת כפנינה קולינרית, המתגאה במיזוג מענג של שני עולמות גסטרונומיים נפרדים - איטלקי וישראלי. עם האווירה הקסומה שלה ותפריט מפתה, מסעדה זו מבטיחה חווית אוכל בלתי נשכחת למקומיים ולתיירים כאחד. בואו נסתכל מקרוב על מה שהופך את קפה אופטימי ליעד חובה לחובבי אוכל

צילום ליליה מגדנקו

בשיתוף קפה אופטימי

מתחילים מסע קולינרי

בעוד חופי אילת שטופי השמש קורצים מבקרים מכל העולם, קפה אופטימי חושף את שעריו להרפתקה קולינרית שאין שני לה. מסעדה זו משלבת את הטעמים העשירים של המעדנים האיטלקיים עם הטעמים התוססים של המטבח הישראלי, ומעצבת חוויה ייחודית המשמחת את החך ומרגיעה את הנשמה.

גלו את האיחוד – איפה איטליה פוגשת את ישראל

קפה אופטימי עומד כעדות לדו קיום הרמוני של טעמים איטלקיים וישראליים. ממנות פסטה מסורתיות המעוצבות בדיוק מלאכותי, מבחר פיצות ענק, ועד לארוחות בוקר ושקשוקות מפולפלות ועשירות בהשראה ישראלית עמוסות צבעים וניחוחות, התפריט מגשר ללא מאמץ בין שתי מסורות קולינריות.

צילום ליליה מגדנקו

.

סימפוניה של טעמים – מנות עיקריות החל מ-56 שקלים

צוללים לתוך התפריט, הסועדים מתקבלים עם מגוון מנות עיקריות מעוררות תיאבון העונות על כל הטעמים. התענגו על הטוב של מאכלים איטלקיים קלאסיים כמו פסטה שמנת או פיצה מרגריטה דשנה, שהוכנה במיומנות עם המרכיבים הטובים ביותר. לחילופין, התעמקו במטעמים ישראליים כמו דגים טריים מהים, פיצה, טוסטים ארוחות בוקר ולא פחות מ30 מנות טבעוניות.

ראשונות שאין לעמוד בפניהן – מנות ראשונות מדהימות ומיוחדות החל מ-27 שקלים

לפני החגיגה המרכזית, הסועדים יכולים לעורר את התיאבון עם מגוון של מתאבנים שמעוררים את בלוטות הטעם. התענגו על העושר המלוח של לחם פוקצ’ה טרי ופרצל, בנוסף מבחר מנות ראשונות כמו פורטובלו ריזוטו, פטריות ממולאות, וסלט בוראטה כמו באיטליה!!!

אמנות ההיתוך – יצירת מופת קולינרית

בלב הצלחתו של קפה אופטימי עומדת מחויבותו למצוינות קולינרית ולחדשנות כבר מעל 20 שנה. מעוצבת בקפידה על ידי שפים מיומנים, כל מנה מדגימה את המיזוג החלק של אלמנטים איטלקיים וישראליים, חוגגת את הטוב משני העולמות תוך יצירת משהו אלוהי באופן ייחודי.

צילום ליליה מגדנקו

.

חגיגה לחושים – מעבר לאוכל

קפה אופטימי מתגאה לא רק בכושרו הקולינרי אלא גם בחוויית האוכל כולה. האווירה המקסימה של המסעדה, האירוח החם והקפדה על הפרטים הקטנים מבטיחים שכל אורח יזכה למסע בלתי נשכח שמפעיל את כל החושים, בנוסף קפה אופטימי נמצא בלב הטיילת באילת, צמוד לקניון מול הים עזריאלי והכיף הגדול קפה אופטימי פתוח בשישי ופתוח בשבת. בנוסף קפה אופטימי היא מסעדה מומלצת עם ילדים, ישנם הרבה מנות ילדים כמו בוקר ילדים, פיצה ילדים, פסטה ברוטב עגבניות, ציפס ואצבעות דגים.

לסיכום,

קפה אופטימי עומד על התגלמות המושלמת של הרמוניה איטלקית וישראלית, ומפגיש בין טעמים, תרבויות וחוויות באירוע אוכל יוצא דופן. בין אם אתם אניני אוכל אבחנה או מטיילים הרפתקנים המחפשים שיאים קולינריים חדשים, קפה אופטימי מבטיח חוויה בלתי נשכחת החוגגת את הטוב שבשני העולמות.

אז אם אתם מוצאים את עצמכם משוטטים ברחובותיה התוססים של אילת, תנו לקפה אופטימי להיות הכוכב המנחה שלכם במסע גסטרונומי שאין כמותו. אפשרו לבלוטות הטעם שלכם לרקוד, ללב שלכם לשיר ולנשמה שלכם להיזון במסעדה המעודנת הזו המשלבת בצורה חלקה את האוצרות הקולינריים של איטליה וישראל.

בשיתוף קפה אופטימי

כדאי להכיר