לא רק מחיר זול: אלו 5 הסיבות שבגללן אלפי ישראלים טסים לטיפולי שיניים בטורקיה בכל שנה

אלפי ישראלים בכל שנה בוחרים לטוס לטיפולי שיניים בטורקיה. החל מחיסכון משמעותי במחיר, איכות הטיפול וזמני המתנה קצרים יותר, טורקיה מציעה יתרונות רבים לעומת טיפול בארץ. אלה הן 5 הסיבות הנפוצות שבגללן הישראלים טסים לטיפולי שיניים בטורקיה

צילום טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה

בשיתוף טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה

  1. מחיר

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שמניעים ישראלים לפנות לטיפול שיניים בטורקיה הוא המחיר האטרקטיבי. עלות השתלת שיניים בישראל יכולה להגיע לעשרות עד מאות אלפי שקלים, כאשר בטורקיה ניתן לקבל את אותו הטיפול בדיוק בעלות שבין חצי לשליש מהמחיר בארץ. העלויות הנמוכות בטורקיה נובעות מעלויות תפעול נמוכות במדינה כמו שכירות זולה של המרפאות, משכורות נמוכות יותר מבישראל והפרשים בשער המטבע בין השקל הישראלי לבין הלירה הטורקית שפועלים לטובת הלקוח הישראלי. כך המטופלים הישראלים יכולים להנות מטיפולי שיניים במחירים זולים משמעותית מהארץ ומבלי לוותר על איכות הטיפול והחומרים. למידע נוסף על מחירי השתלות שיניים בטורקיה לחצו כאן.

  1. איכות הטיפול

טורקיה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי לתיירות מרפא, וטיפול שיניים הוא הפופולרי שבהם. מרפאות שיניים רבות בטורקיה משתמשות בטכנולוגיות ובטכניקות החדישות ביותר כדי לספק טיפול באיכות גבוהה. שתלים איכותיים עשויים להיות יקרים מאוד בישראל ומטופלים רבים נאלצים להתפשר על איכות השתלים בארץ כדי להצליח לעמוד במחירים הגבוהים. בטורקיה תוכלו למצוא שתלים מהמותגים המובילים בעולם במחירים משתלמים במיוחד כולל תעודת אחריות לכל החיים. מומלץ שלא להתפתות למחירים זולים מדי או לשתלים פחות איכותיים, ולנצל את המחירים הנגישים של טורקיה כדי לקבל טיפול שיניים איכותי במחיר מצויין. למידע על שתלים דנטליים באיכות גבוהה בטורקיה לחצו כאן.

  1. יחס אישי

עבור ישראלים רבים, היחס חשוב לא פחות מאיכות הטיפול. לצוותים הרפואיים בטורקיה יש תודעת שירות גבוהה ולרוב הם מעניקים למטופלים הישראלים יחס טוב יותר מאשר המרפאות בישראל. בנוסף, חברות שמתמחות בתיירות רפואית מציעות ליווי של מתרגמים דוברי עברית-טורקית לאורך הטיפול, כך שהמטופלים הישראלים יכולים לתקשר בקלות עם רופאי השיניים הטורקים. למידע נוסף על טיפולי שיניים עם ליווי בעברית לחצו כאן.

צילום טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה

.

  1. קל לטוס ולטייל

טורקיה היא יעד תיירות פופולרי, ולישראלים קל ונוח לשלב טיפול השתלות שיניים עם חופשה. בכל יום יוצאות טיסות רבות מתל אביב לאיסטנבול, והעיר מלאה באטרקציות ומקומות שכדאי לראות בזמן הפנוי שבין התורים במרפאה. בנוסף, חברות שמתמחות בתיירות רפואית מציעות חבילות הכוללות הסעות לשדה התעופה ולינה, מה שהופך את הטיול לנוח עוד יותר. טורקיה היא יעד זול במיוחד לטיול כך שגם לאחר שילוב של חופשה ושופינג, רבים עדיין מצליחים לחסוך המון כסף לעומת טיפולי השיניים בארץ

  1. זמני המתנה קצרים יותר

יתרון נוסף של טיפולי שיניים בטורקיה הוא זמני ההמתנה הקצרים. בישראל, תהליך השתלת שיניים עשוי לקחת שבועות רבים או אפילו חודשים במהלכם יש להגיע למרפאה למספר רב של ביקורים. בטורקיה לעומת זאת, מרפאות שיניים רבות יכולות להשלים את הטיפול בתוך מספר ימים, תלוי במורכבות הטיפול. מטופלים רבים סובלים מחוסר ביטחון כתוצאה ממצב השיניים שלהם ומתביישים לחייך. סיום טיפול מהיר יותר מאפשר להם לחזור לשגרה ולחייך בהקדם האפשרי.

תחום התיירות הרפואית בטורקיה וטיפולי השיניים בפרט, מציעים הזדמנות מצויינת לישראלים לשלב חופשה ולחסוך עד עשרות אלפי שקלים. חשוב לעשות מחקר מקדים ומומלץ להיעזר בחברה ישראלית עם נסיון בתחום שתעזור לכם לבחור מרפאה שמתמחה בצורך הספציפי שלכם ותעניק לכם ליווי אישי בכל התהליך. חשוב לבצע את הטיפול במרפאה מתקדמת שמשתמשת רק בשתלים איכותיים ותעניק לכם חיוך יפה ובריא לשנים רבות במחיר הוגן.

לקבלת פרטים והצעת מחיר מותאמת אישית ללא התחייבות:

טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה

054-4727005

בשיתוף טוליפ טיפולי שיניים בטורקיה

כדאי להכיר