קורס פסיכומטרי – 10 קורסי פסיכומטרי מומלצים ביותר – הסקר המקיף

מחפש קורס פסיכומטרי מומלץ? צריך לקבל מעל 700 בפסיכומטרי? לא יודע באיזה קורס הכי כדאי ללמוד? ריכזנו בעבורך קורסי פסיכומטרי מומלצים ביותר, שיעזרו לך לעבור את הבחינה בהצלחה מרובה!

freepik

בשיתוף תוכן שווקי

חלק קטן מהתלמידים עוברים את הבחינה הפסיכומטרית די בקלות. התלמידים האלה מקדישים ללימוד כמה שעות ביום מספר חודשים, ומצליחים לקבל מעל 700 בבחינה. לעומתם, למרבית התלמידים מדובר בבחינה קשה, וזאת ממספר סיבות:

הבחינה נמדדת על זמן; יש הרבה מאוד חומר ללמוד בזמן קצר; חלק מהנושאים בבחינה מורכבים ולא פשוטים להבנה ועוד.

לכן, על מנת להקל על כל אחד שרוצה להתקבל לתואר נחשק באקדמיה, הדרך הטובה ביותר היא לעשות קורס פסיכומטרי מקצועי. קורס פסיכומטרי מעולה יעזור לך להתמודד עם הזמנים בבחינה ועם כמות החומר, ויעזור לך להבין בקלות את מגוון הנושאים שיש ללמוד לבחינה.

לכל המתלבטים איפה הכי כדאי ללמוד לבחינה, ריכזנו במקום אחד את קורסי הפסיכומטרי הטובים ביותר בתחום.

  1. מור קורן – הציונים הגבוהים ביותר

קורס הפסיכומטרי של מור קורן מציע מספר מסלולי לימוד, החל מקורס פסיכומטרי מועדון 700, קורס פסיכומטרי לחיילים משוחררים, פסיכומטרי לתלמידי תיכון ועוד.

תלמיד בקורס יזכה לקבל: מורים מעולים עם ניסיון ממוצע של כ-12 שנים; ערכת ספרי לימוד ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר; אפשרות לשלב לימודים בכיתה ואונליין ;שיעורים מוקלטים; ליווי אישי ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-10 תלמידים (כיתה הומוגנית המתאימה לרמת התלמיד). משך הקורס כשלושה חודשים; מחיר מלא של קורס – כ-7,480 שקל.

  1. יואל גבע – יש לנו מעטפת שתעזור לך להצליח

את קורס הפסיכומטרי של יואל גבע רבים מכירים. תלמיד בקורס יזכה לקבל: מורים ותיקים עם ניסיון ממוצע של כ-12 שנים; ערכת ספרי לימוד ומעטפת טכנולוגית; ליווי אישי ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-34 תלמידים. משך הקורס כשלושה חודשים; מחיר מלא של קורס – כ-10,340 שקל.

  1. קידום – לך תצטיין

קורס הפסיכומטרי של קידום מספק לתלמיד מגוון יתרונות כמו: מורים ותיקים; ערכה מלאה של ספרים; אפשרות ללמוד באופן מקוון (קידום home); מענה ועזרה מצוות המורים ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-28 תלמידים. הקורס כולל כ-24 מפגשים (מספר המפגשים משתנה בהתאם לקורס); מחיר מלא של קורס – כ-8,485 שקל.

  1. High-Q – קורס בהתאמה אישית

קורס הפסיכומטרי של H.Q מאפשר לתלמיד לבחור בין מספר מסלולי לימוד, החל מקורס 700 ועד קורס מקוון. בנוסף, תלמיד מקבל קורס פסיכומטרי בהתאמה אישית; מורים עם ניסיון; ערכת ספרים; אתר המאפשר לתרגל מכל מקום ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-24 תלמידים. הקורס נמשך כעשרה שבועות – 20 מפגשים ו-4 מפגשי הכנה (בהתאם למסלול); מחיר מלא של קורס – כ-6,680 שקל.

  1. אנקורי – כלים ושיטות לימוד מתקדמות

קורס הפסיכומטרי של אנקורי הוא הוותיק ביותר (קיים מעל 50 שנה) ומאפשר לתלמיד לקבל: מורים מנוסים; ערכת ספרים; אפליקציה ללימוד ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-18 תלמידים. הקורס כולל כ-28 מפגשים (מספר המפגשים משתנה בהתאם למסלול); מחיר מלא של קורס – כ-9,840 שקל.

  1. ניב רווח – קורס מעולה למי שרוצה ללמוד לבד

קורס הפסיכומטרי של ניב רווח מאפשר לתלמיד לקבל קורס פסיכומטרי מוקלט, כך שהוא יכול לראות את השיעורים בזמן שמתאים לו ומכל מקום.

כל תלמיד מקבל גישה לממשק נוח המאפשר לצפות בשיעורים; ערכת ספרים; סימולציות; עזרים נוספים ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – מרגע הרישום התלמיד מקבל גישה למערכת הלימוד למשך כחצי שנה; מחיר קורס – בין 1,574 שקל ועד 4,524 שקל (בהתאם למסלול).

  1. זינוק – פסיכומטרי ללקויי למידה

קורס הפסיכומטרי של זינוק מתמחה בקורס פסיכומטרי לתלמידים עם ליקויי למידה.

כל תלמיד מקבל ערכת ספרים; אפליקציה; סיוע בהגשת אבחון למרכז הארצי לצורך קבלת הקלות בבחינה ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-20 תלמידים. משך הקורס כ-16 שבועות (חודש מכינה ושלושה חודשים קורס); מחיר מלא של קורס – כ-11,950 שקל.

  1. Z WAY – טכניקות לימוד מתקדמות

קורס הפסיכומטרי של איזי ווי מאפשר לתלמיד לבחור בין מספר מסלולים: למידה באופן עצמאי באמצעות סרטונים; קורס אונליין בזמנים קבועים; קורס רגיל בכיתה. כל תלמיד מקבל ערכה של ספרים; גישה למערכת ממוחשבת ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – בכיתה לומדים כ-25 תלמידים. הקורס כולל כ-20 מפגשים פלוס מכינה של חמישה מפגשים (בהתאם למסלול); מחיר מלא של קורס – כ-7,891 שקל.

  1. גולברג – פסיכומטרי אונליין

קורס הפסיכומטרי של גולברג מאפשר לתלמיד ללמוד אונליין באמצעות מסלול בהתאמה אישית. תלמיד בקורס יקבל גישה לממשק נוח עם אפשרות להתחבר מכל מקום ולתרגל ועוד.

דברים נוספים ששווה לדעת – הלימוד מתבצע אחד על אחד. משך הקורס בין חודש לשלושה חודשים (בהתאם למסלול); מחיר מלא של קורס – כ-5,000 שקל.

  1. הפסיכומטרי של המדינה

קורס פסיכומטרי חינם מטעם המדינה המאפשר לכל אחד ללמוד באופן עצמאי. הקורס מתאים למי שיודע ללמוד לבד, לתלמיד שלא צריך ציון גבוה או למי שכבר לקח קורס פרטי וזקוק לתרגול נוסף. הקורס נותן לתלמיד גישה לסרטונים ולשיעורים בווידיאו.

דברים נוספים ששווה לדעת – בתוספת תשלום, ניתן להתחבר ללמידה בלייב. משך הקורס כשלושה חודשים. מחיר מסלול מתוגבר – כ-720 שקל. עלות ספרי הלימוד היא 290 שקל והסימולציות – 180 שקל.

להלן מספר תשובות לשאלות חשובות שכל תלמיד שמשווה בין קורסי פסיכומטרי צריך לדעת!

איך נכון לבחור קורס פסיכומטרי?

השוק רווי במכוני פסיכומטרי ומי שיבדוק אותם באופן שטחי עלול לקבל את הרושם שהקורסים דומים אחד לשני. עם זאת, בבדיקה מעמיקה יותר נראה כי יש הבדלים מהותיים בין הקורסים, כמו רמת ההוראה; איכות ספרי הלימוד ועוד.

מה מומלץ להביא בחשבון?

רמת המדריך – לא כדאי להתפשר על מורה שמלמד בפעם הראשונה או מורה עם מעט ניסיון. מורה טוב שמלמד שנים יֵדע לפשט את החומר ויעזור לך להבין בקלות גם את הנושאים הקשים בבחינה.

ההמלצה שלנו – ללמוד ממדריך תותח עם ניסיון של שנים והרבה אהבה למקצוע.

שווה לדעת – מורים עם ניסיון מעל הממוצע ניתן למצוא ביואל גבע, מור קורן ועוד.

חומרי לימוד – לא מומלץ ללמוד מספרי לימוד ישנים שנכתבו לפני יותר מעשור עם שאלות שלא דומות לסגנון השאלות של המרכז הארצי.

ההמלצה שלנו – ללמוד מערכה שמעודכנת בהתאם למועדי הבחינה האחרונים, ומכילה שאלות דומות ככל האפשר לשאלות בבחינה הסופית. רק כך תגיע לבחינה הכי מוכן שאפשר.

שווה לדעת – ערכת ספרים ברמה גבוהה ומעודכנת, עם שאלות במגוון רמות, ניתן לקבל בקורס של מור קורן.

גודל כיתה – כיום כולם יודעים שללמוד בכיתה של כ-32 תלמידים, שבה לכל אחד ידע שונה, יש מספר חסרונות. קצב הלימוד איטי יותר; מספיקים ללמוד ולתרגל פחות בכיתה, מה שמחייב את התלמיד ללמוד יותר בבית; זמן אישי, אחד על אחד, עם המדריך יהיה קשה לקבל ועוד.

ההמלצה שלנו – ללמוד בכיתה קטנה (כ-12 תלמידים) והומוגנית.

שווה לדעת – כיתה קטנה שמחולקת לרמות, שתאפשר לך ללמוד בקצב שלך, ניתן למצוא במור קורן.

ציון סופי – ידוע שהממוצע הארצי נמוך (סביב ה-536). כיום לרוב התארים המבוקשים נדרש ציון גבוה מ-650 נקודות. ללמוד בכיתה שבה התוצאה הממוצעת של התלמידים נעה סביב הממוצע הארצי – פחות מומלץ!

ההמלצה שלנו – ללמוד בכיתה עם ממוצע ציונים הגבוה ביותר מ-80 נקודות מעל הממוצע הארצי.

שווה לדעת – מבין המכונים שנבדקו, מצאנו את הציונים הגבוהים ביותר (ציון ממוצע של תלמיד בקורס סביב ה-638 נקודות!) אצל מור קורן.

מחיר – אין ספק שתלמיד, היית שמח לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר – התעורר! זה לא אפשרי! מחיר הקורס מגלם בתוכו את עלות כתיבת הספרים; כיתת הלימוד; המורה; אתר האינטרנט ועוד מרכיבים רבים.

קורס זול לרוב ייתן לך מענה בסיסי בלבד. אם אתה צריך להוציא ציון גבוה, זה לא הזמן לחסוך!

שים לב, שווה לך להשקיע בקורס מקצועי ואיכותי ולשלם פעם אחת, מאשר להתפשר על קורס פחות טוב ולבסוף למצוא את עצמך לומד שוב לבחינה!

שיטת הלימוד

כיום האפשרויות מגוונות. ניתן ללמוד בכיתה באופן מקוון או באמצעות סרטונים. חשוב שתדע לאיזו שיטה אתה הכי מתחבר.

ההמלצה שלנו – קורס שנותן לך לבחור ולשלב בין כל האפשרויות. כך תוכל לגוון את הלימודים בהתאם לצרכים שלך!

ותק והמלצות

מצד אחד, אין כמו המלצה של חבר שלמד פסיכומטרי ויכול להמליץ לך על המכון. מצד שני, מה שטוב לחבר, לא תמיד מתאים גם לך.

לכן כדאי לבדוק שמעבר לוותק של המקום, ניתן לקרוא ולקבל המלצות אובייקטיביות של תלמידים שלמדו בקורס ממש לאחרונה.

שאלות ותשובות על מבחן הפסיכומטרי

כמה זמן נמשך קורס פסיכומטרי?

יש קורסים קצרים, של חודש וחצי-חודשיים, שלרוב פחות מומלצים מהסיבה הפשוטה – כמות החומר שיש ללמוד לבחינה גדולה ומצריכה זמן השקעה ארוך יותר.

יש קורסים ארוכים יותר, של כ-3 חודשים, תקופת זמן שמאפשרת לתלמיד ממוצע ללמוד ולהגיע מוכן לבחינה.

ההמלצה שלנו – קורס של כ-3 חודשים.

מתי ניתן להיבחן בפסיכומטרי?

יש ארבעה מועדים לבחינה: אביב (בחודש אפריל); קיץ (בחודש יולי); סתיו (בחודש ספטמבר) וחורף (בחודש דצמבר).

כדאי לדעת, לעתים המרכז הארצי מקדים או מאחר את הבחינה בימים אחדים.

האם ניתן לגשת לבחינה הפסיכומטרית מספר פעמים?

בהחלט כן, אין הגבלה על מועד הבחינה ועל מספר הפעמים שניתן לגשת אליה.

מהו טווח הציונים בפסיכומטרי?

בין 200 ל-800 נקודות.

כמה תלמידים מקבלים מעל 700 בפסיכומטרי?

כ-5% מכלל הנבחנים יקבלו מעל 700 בבחינה. כלומר, רק 1 מכל 20 נבחנים.

לסיכום: מומלץ להשוות בין קורסי פסיכומטרי, להבין איזה קורס הכי מתאים לצרכים שלך ולבחור בהתאם.

כיתה קטנה, מורה מעולה וציונים גבוהים של תלמידי המכון הם מתכון מנצח לבחירה נכונה!

בשיתוף תוכן שווקי

כדאי להכיר