עידית רייכרט משרד עורכי דין פלילי

הוא משרד בוטיק למשפט הפלילי ולצווארון לבן, המדורג בין המשרדים המובילים בישראל בתחום המשפט הפלילי ומעניק הגנה משפטית מיטבית, ייעוץ, ליווי, ניהול משברים וליטיגציה בתחומי המשפט הפלילי, המינהלי והמשמעתי

עו"ד עידית רייכרט צילום Dun's 100

בשיתוף עו"ד עידית רייכרט

בראש המשרד עומדת עו”ד עידית רייכרט, עורכת דין פלילית מאז 1999, בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה (מחזור ד’), אשר שימשה בעברה כפרקליטה בכירה בפרקליטות ומאז פרישתה מן השירות הציבורי משפטי בשנת 2012, ייסדה את המשרד, אשר הפך במהרה לאבן שואבת עבור עוברי חוק נורמטיביים בלבד שמחפשים ייצוג מקצועי ובלתי מתפשר, מסור, דיסקרטי ואישי. המשרד שוכן בחיפה ובעל שלוחה נוספת בתל אביב.

המשרד מעניק את שירותיו הטובים לעוברי החוק שחרגו מן השורה בעיקר בעבירות מין, הונאה, המתה ברשלנות או בקלות דעת ובעבירות סייבר ועל לקוחותיה נמנים חשודים, נאשמים, עובדי ציבור, אנשי כוחות הבטחון, קטינים ונפגעי עבירה.

המשרד מתמחה בליטיגציה פלילית, בניהול משברים ובייעוץ אסטרטגי וליווי צמוד בכל שלב משלבי ההליך הפלילי – החל משלב החקירה במשטרה דרך, המעצר הראשוני, שימוע לפני הגשת כתב אישום ועד לניהול המשפט והליכים פליליים נוספים כגון: צווי פיקוח בעבירות מין, הליכי חנינה ומחיקת רישום פלילי.

מאז שנת 2020 ועד היום מעניק המשרד ייצוג, ליווי והגנה משפטית לאנשי כוחות הביטחון בהליכים הפליליים המתנהלים נגדם. המשרד נבחר, על ידי המבטחת הממשלתית “ענבל”, מתוך עשרות משרדי עורכי דין פלילים בצפון, להעניק הגנה משפטית פלילית לנושאי משרה בשירות הציבורי, רופאים ועובדי ציבור נוספים.

בשנת 2021 הרחיב המשרד את פעילותו והוסמך על ידי היועץ המשפטי לממשלה לשמש כתובע פלילי בעבירות של רשות הטבע והגנים ומנהל תיקים בתחום זה במחוז הצפון.

רוצים לדעת איך לבחור עו”ד פלילי? לקבלת טיפים בנושא לחצו כאן >> איך לבחור עורך דין פלילי בצפון.

עורכת דין עידית רייכרט – נעים להכיר

עידית רייכרט עו"ד, צילום: Dun's 100

עידית רייכרט מייסדת המשרד והעומדת בראשו, היא עורכת דין פלילית למעלה משני עשורים, בעברה שימשה כפרקליטה בכירה בפרקליטות במשך 14 שנים, ולמעלה מעשור נמנית על הסנגורים והסנגוריות המובילות בישראל בייצוג חשודים ונאשמים נורמטיביים וקרבנות עבירה.

בנוסף משמשת עו”ד רייכרט כיו”ר משותף של הועדה הארצית לזכויות נפגעי עבירה בלשכת עורכי הדין, כחברה בוועדות בתי המשפט והשתלמויות בלשכת עורכי הדין ומרצה בתחומי המשפט הפלילי ומרצה בפני פורומים מקצועיים בתחומי המשפט הפלילי.

ניסיונה של עו”ד רייכרט כפרקליטה בכירה בפרקליטות הפלילית מעניק לה יתרון ייחודי ומשמעותי של הכרות עם רשויות האכיפה “מבפנים” ושליטה עמוקה בשיטות העבודה של המשטרה והפרקליטות. את כל אלה רותמת עו”ד רייכרט לתכנון הגנה מיטבית, נחושה ומדויקת עבור לקוחותיה ובכך הם זוכים ליתרון עצום בהליך הפלילי, בכל שלביו.

מחויבות המשרד –  להוביל את הלקוח ברגישות ובנחישות לחוף מבטחים

עו”ד רייכרט חרטה על דגלה מצויינות, מקצוענות ויסודיות ובכל תיק היא נוכחת לגלות  שאפשר להצליח ולעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי.

עו”ד רייכרט הפוגשת את לקוחותיה בשעתם הקשה מכל, בחרדתם, בחוסר ודאות ולעיתים בעינוי דין של ממש, מודעת לגודל האחריות שעל כתפיה ולמחויבותה לחלץ אותם מן הסבך, להחזיר לחייהם את השקט הנפשי, החירות והביטחון ולהובילם במסירות עד לניצחון המיוחל.

 

 

תחומי התמחות העיקריים של המשרד

במרוצת השנים, ייצגה עו”ד רייכרט מאות חשודים ונאשמים במגוון של הליכים פליליים ובמנעד רחב של עבירות ובעיקר בעבירות צווארון לבן, עבירות מין, עבירות הונאה, עבירות סייבר, עבירות סמים ועבירות נוער.

על מאות לקוחות המשרד בעשור האחרון, נמנים עוברי חוק נורמטיביים, קטינים, נפגעי עבירה, אישי ציבור, עובדי מדינה, אנשי כוחות בטחון, מנהלים בכירים בתעשייה ועוד. המשותף לכולם הוא כי ביום בהיר אחד – “נפלו עליהם השמיים”, עולמם התהפך עליהם באחת וכעת, הם זקוקים למי שינהל עבורם את המשבר, ברגישות, בנחישות ובדיסקרטיות.

פן משמעותי נוסף לפעילות המשרד נוגע לייצוג חשודים ונאשמים בעבירות מין. בתיקים אלו רותמת עו”ד רייכרט את ניסיונה העצום בתחום, בוחנת לעומק את האפשרות להסתכלות משפטית אחרת, לעיתים עוד לפני הגשת התלונה, ובודקת כיצד ניתן לתת פרשנות שונה לסיטואציה המורכבת. בתיקים רבים ובדיוק בשל ניסיונה הרב וחתירתה לנצח, מצליחה עו”ד רייכרט להקים את הספק הסביר המספיק לזיכוי ופעמים רבות אף להביא לסגירת התיק עוד קודם להגשת כתב האישום.

התמחות נוספת של המשרד נוגעת לייצוג נפגע עבירה אשר בצר להם נאלצים להתמודד עם הליך פלילי מורכב שנכפה עליהם והם חסרי אונים. בתחום זה זכאים נפגעי העבירה לייצוג משפטי הולם ורגיש ועו”ד רייכרט מהווה עבורם משענת ומקור לביטחון, לאורך שלבי ההליך הפלילי.

המשרד מעניק פתרון משפטי מדויק וייחודי

עו”ד רייכרט פיתחה מודל ייחודי שבמסגרתו מקבלים הלקוחות מענה מושלם תחת קורת גג אחת, המתחיל בפגישה עם הלקוח ובני משפחתו, בירור הכאב והצרכים ותיאום ציפיות בהתאם. על בסיס כל אלה נתפרת “חליפת הגנה” המדויקת ללקוח, על פי מידותיו, המשלבת מעטפת מקצועית גם בתחומים משלימים המשיקים להליך הפלילי הכוללים מומחים ומטפלים מקצועיים שונים, הפועלים תחת פיקוחה של עו”ד רייכרט. המודל הייחודי הזה, מעניק ללקוח ולסביבתו לא רק פתרון אמיתי והוליסטי יציב ולאורך זמן אלא גם יתרון עצום בזירה המשפטית העתידית.

בדיוק בשל כך, ובשל היחס האישי והליווי המסור והצמוד הנדרש לאורך ההליך המורכב, מקפידה עו”ד רייכרט לברור את לקוחותיה והיא לא תייצג בתיק שלא תאמין בו או לקוח שלא תיווצר עמו כימיה עמוקה ומחוייבות.

למידע נוסף אודות משרדה של עורכת הדין עידית רייכרט לחצו כאן –  reichert-law.co.il

בשיתוף עו"ד עידית רייכרט

כדאי להכיר