צילום יח"צ

איך לאתר עסקאות נדל”ן בשנת 2023

שוק הנדל"ן מושך לא מעט אנשי עסקים ומשקיעים ומיליוני שקלים מושקעים בנדל"ן בכל הארץ מדי שנה

בשיתוף Endless נדל"ן

. נפגשנו עם שקד זוהר, הבעלים של חברת Endless נדל”ן, המלווה משקיעים מכל קצוות הארץ ומקבץ אותם לאזורי ההתמחות שלו באזור הצפון, חיפה וטירת הכרמל.

לקחנו משקד כמה מהטיפים החמים ביותר שלו, והוא מתחיל במשפט: “איתור הדירות שאנחנו מבצעים – הוא מתחת לרדאר”

ב4 טיפים מעולים הבנו כבר את הרעיון, והרי הטיפים לפניכם

  1. בדיקת תיבות דואר בבניין

כן כן. מחפשים את התיבה המפוצצת ביותר – ככל הנראה אם תיבת דואר מלאה במכתבים הרי שמדובר בדירה ריקה.

לאחר מכן אנו מורידים נסח טאבו של כל הבניין ואז מאתרים את אותה הדירה. לאחר מכך מנסים לברר את השם דרך שכנים ודיירים הגרים בבניין ואם זה לא עובד אז מנסים לבדוק ב144 ובכל ערוצי המדיה האפשריים.

  1. בדיקת תריסים

בודקים האם בבניין יש תריסים סגורים בצורה קבועה, מגיעים לאותה הדירה ובודקים האם רואים אבק באיזור הדלת, על הידית, מתחת לדלת וכו’.

  1. בדיקה במאגרים

לצורך העניין ניקח משקיע חם שמחפש לקנות דירה להשקעה באיזור מסויים. אנו פותחים מחשב ועוברים על כל מאגר הדירות של תוכנת התיווך, חוקרים ובודקים בהיסטוריית הדירות ומגיעים לדירות שהיו לפני כמה וכמה שנים במאגר – ופשוט מאוד עוברים טלפון טלפון ומנסים לאתר את הדירה המתאימה.

כמובן שישנם המון מצבים שאנו שומעים מהמוכרים שהם כבר מכרו את הדירה לפני מספר שנים, אך זה לא נגמר כאן! אנו לא מוותרים ומבקשים את הטלפון של בעליה החדש של הדירה ובודקים האם הוא מעוניין למכור.

לא תמיד הרוכש יודע – אך המחיר שקנה את הדירה בעבר זה ממש לא המחיר שהוא ימכור היום – הוא יכול למקסם את המכירה שלו והוא אפילו לא מודע לכך.

  1. השיטה הישנה והטובה

השיטה הישנה והמעולה ה נקראת Door to Door.

פשוט מאוד! יוצאים לשטח ועוברים בניין בניין, דירה דירה ומנסים לברר האם יש היתכנות למכירה או קנייה.

נכסים למכירה >

ומה אחרי שמצאנו דירה מתאימה?

לאחר שאנו מאתרים את הבעלים של הדירה אנו מתחילים לברר ולבדוק מה הסיפור שעומד מאחרי הדירה, מדוע היא ריקה, האם היא דירת ירושה לא מצליחים להשכיר או לא משכירים מסיבה כלשהי  בעלים שגר בחול וכו’..

לאחר קבלת הפרטים אנו מציעים את הדרך שלנו, מגישים הצעות אטרקטיביות ומבינים האם בעל הדירה רוצה למכור או להשכיר את אותה הדירה וכמובן שלבסוף מבצעים עסקה דרך השיטה שלנו.

בשיתוף Endless נדל"ן