בשיתוף אתר שירות לקוחות
פעם, בשביל למצוא את מספר הטלפון של חברה זו או אחרת היה צורך ליצור קשר טלפוני עם מודיעין או לחפש בבין האותיות הקטנות של ספר טלפונים עב כרס. היום כל זה כבר לא נחוץ בזכות רשת האינטרנט והחידושים והטכנולוגיה שהיא הביאה איתה. בפן הפרקטי יותר – דרך רשת האינטרנט אפשר לחפש ולמצוא מידע חשוב ומהותי ולעשות את זה בקלות ובמהירות. אחד הנפוצים שבהם הוא מציאת הדרך ליצור קשר עם חברות שונות, מוכרות בשוק יותר או פחות. באתר של שירות לקוחות המקורי אפשר למצוא את פרטי יצירת הקשר עם אינספור חברות וכך לדעת בדיוק איך אפשר לפנות אליהן על מנת לקבל מענה, לשאול שאלה או לברר כל פרט שדרוש ללקוח.
דוגמה לחברה שכדאי לדעת איך לפנות אליה
דוגמה טובה יכולה להיות חברת וולט שלאחרונה הפכה להיות החברה המובילה בישראל להזמנת משלוחי אוכל בכל רחבי הארץ. לא רק ממסעדות או בתי קפה אפשר לבצע הזמנה אלא גם מחנויות מכולת או חנויות שמוכרות מרכיבי מזון ייחודיים כמו אסייתיים או הודים שלא מוצאים בכל חנות. אל וולט מגיעים דרך אפליקציה שצריך להוריד לטלפון הנייד ועל ידי יצירת חשבון אישי. מכאן הדרך קלה, פשוטה ומהירה להזמנת משלוח. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בחברה שנותנת שירותים ללקוחות שלה, הרי שהם צריכים להכיר דרכים לפנות אל החברה ולברר אודות משלוח שהם הזמינו או להתעניין בכל סוג אחר של מידע. המערך של וולט שירות לקוחות כולל פנייה דרך מספר ייעודי שאפשר בו להתכתב עם נציג בוואטסאפ, שליחת הודעה לכתובת דואר אלקטרוני שאפשר למצוא ברחבי רשת האינטרנט או ישירות באפליקציה ויש אפשרות גם לביצוע מגוון של פעולות באופן עצמאי דרך האתר של וולט או דרך האפליקציה עצמה, בין אם היא מחוברת לחשבון אישי ובין אם לא. בדרך זו כל לקוח יכול לבחור איך נוח לו ליצור קשר עם החברה ולקבל מענה מהיר ככל האפשר. מכיוון שמדובר באפליקציה שעוסקת במשלוחים מעכשיו לעכשיו או כאלה שמוזמנים עכשיו אך מבוצעים תוך מספר שעות הרי שיש חשיבות לקבלת מענה מהיר ככל האפשר, בעיקר אם עלולות להיווצר בעיות או תקלות בהזמנה אם הלקוח לא יקבל את המענה שהוא צריך.
החשיבות של מערכי שירות לקוחות מהירים ויעילים
חברה כמו וולט לא יכולה להרשות לעצמה שלא לתת ללקוחות שלה מענה מהיר ככל האפשר, כאמור, בשל משלוח שיכול להיות שצריך לשנות או להתעדכן בשל אותה פנייה של הלקוח. מעבר לזה, העמדת מערך שירות לקוחות יעיל ומהיר הוא צו השעה ואין כמעט חברה שיכולה מבחינה עסקית להרשות לעצמה שללקוחות שלה לא יהיה אל מי לפנות או ממי לקבל מענה. רשת האינטרנט מקלה מאד על החברות בתחום הזה והן יכולות לבחור בין מגוון פלטפורמות שהלקוחות שלהן יכולים דרכן ליצור קשר, לעדכן הזמנה או משלוח, לשאול שאלה או להתעניין בשירות. למרות שנדמה שכל מי שיש לו טלפון נייד חכם מכיר את וולט ומבצע איתה הזמנות הרי שלא תמיד זה קל ופשוט ויש את הלקוחות שצריכים את הליווי האישי וקבלת המענה המתאים עד שהם מצליחים להסתדר בעצמם. בדיוק בשבילם יש את האתר של שירות לקוחות שמרכז את כל אפשרויות הפנייה אל אינספור חברות מוכרות בשוק שהלקוחות הישראליים עשויים להזדקק לשירות או מענה ישיר מהן.
בשיתוף אתר שירות לקוחות