בשיתוף קישורית
בעידן של לקוחות לא סלחניים, אפס נאמנות ובוטים קוליים, כולם נלחמים על מתן שירות מעולה ללקוח שירות שהוא גם חוויה אשר יצליח לשמר אותו כלקוח.
בעוד שחברות ענק מוציאות תקציבי ענק על פרסום לעיתים הן נכשלות בזמינות של מוקדי השירות ובכך מאבדים לקוחות. בצד השני העסקים הקטנים מחפשים לחסוך בהוצאות ומתקשים לתת מענה לכמות גדולה של לקוחות בו זמנית. יש מי שיודע לצמצם את הפער הזה זאת הודות לאפשרות לקבל שירות אנושי מהיר וזמין 24/7 מבלי להעמיס יתר על המידה על העלויות.
נשמע טוב? בדקנו עם ספיר מנכ”לית קישורית, איך זה עובד
קישורית היא חברה ישראלית הקיימת למעלה מ- 25 שנה ומובילה בארץ את תחום המענה האנושי ומיקור חוץ של מוקדים ללקוחות של חברות שונות.
קישורית נותנת שירותים מארבעה סוגים – מענה אנושי לעסקים 24/7, מקימה ומפעילה מוקדים טלפוניים במיקור חוץ, שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג וכן מענה גם במוקד דיגיטלי רב ערוצי המאפשר ללקוחות לפנות אל בית העסק במגוון רחב של ערוצי תקשורת כגון: וואטס אפ, צ’אט, סמס, דוא”ל, רשתות חברתיות וכו’.
היתרון של הקישורית היא ביכולת לתת מענה למגוון רחב של עסקים, החל מעסקים קטנים של איש אחד כגון טכנאי מזגנים, דרך עורכי דין ורופאים ועד מיקור חוץ למוקדי ממשלה, עיריות, חברות ענק ועוד.
בקישורית חיים ונושמים שירות לקוחות וחווית לקוח ולמעשה הדגש הוא בכח אדם איכותי ובטכנולוגיה מתקדמת צוותים של המוקד מאפשרים לעסקים לשמור על קשר אישי ואנושי עם הלקוחות שלו.
בנוסף מזמין השירות נהנה משקיפות מלאה, הוא מחובר למערכת אשר מאפשרת לו לקבל את המידע באון ליין לערוך את הבקרות שלו ולהתעדכן בקשר עם הלקוחות. הוא מקבל דיווח לפי קריטריונים שבחר וכן בוחר את האמצעי שנוח לו לקבל את ההודעה.

זו לא בעיה שעונה בשם העסק שלי עובד שלמעשה לא עובד בעסק?
הנציגים של קישורית עוברים הכשרה מותאמת לפי סוג השירות או התמיכה אותו הם מעניקים ונותנים מענה בשם העסק ממש כאילו הם נציגי העסק עצמו. הטכנולוגיות שלנו, שיטת העבודה הייחודית וכח האדם שלנו מאפשרים לנו לשלב נציגים לכל סוג של עסק, כך שהלקוח בצד השני לא מרגיש שהוא הגיע למוקד חיצוני אלא להפך, הוא מקבל שירות טוב ומענה מהיר ואיכותי.
איך זה עוד עוזר לעסקים?
מיקור חוץ של מוקד טלפוני מאפשר לעסק להתמקד בליבת העסק ולהשקיע את זמנו ומשאביו בפיתוח המומחיות שלו והשירותים אותם הוא עצמו מעניק. זה מאפשר לעסקים לתת מענה איכותי ומהיר לקהל רחב יותר של לקוחות בו זמנית, לאורך כל שעות היממה. להבדיל מהעסקת נציגים פנימיים בעסק, שהיקף המענה שהם יכולים לתת הוא מוגבל, זה יוצר אפשרות לעסקים לחסוך בעלויות וכן מאפשר להם צמיחה והתפתחות והגדלת מעגל הלקוחות המרוצים.
בנוסף, בעידן של היום, בו הלקוחות דורשים מענה מהיר ולא בהכרח טלפוני, הטכנולוגיות שלנו מאפשרות לתת מענה בכל הערוצים – צ’אט, וואטסאפ, מייל והכל 100 אחוז אנושי.
>> פייסבוק
>> לינקדאין
בשיתוף קישורית
