בעלי עסקים טוענים: הדרך הטובה ביותר להשיג לידים ולקוחות ב2023

התקופה הנוכחית מצטיירת כתקופה הכי חדשנית ודיגיטלית שבה אנחנו מוזנים מפרסומות אונליין, כתבות דיגיטליות וגם פיצ'רים שמסייעים לנו לחיים נגישים, נוחים וקלים יותר

קידום אתרים בגוגל

בשיתוף פרוזיטיב

לכן זה לא מפתיע כאשר בעלי עסקים מחפשים את הדרך הכי טובה להשגת לקוחות חדשים ולידים באמצעות החדשנות והטכנולוגיה.

בתקופה שבה כל החיים מתנהלים ברשת, למצוא את הדרך אונליין להשגת לקוחות ולידים היא לא שאלה של מתי, אלא של איך עושים זאת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

נפגשנו עם “פרוזיטיב – שיווק ובניית אתרים” שם קיבלנו את המידע המלא על איך אפשר להגיע לחשיפה ללקוחות פוטנציאליים דרך אתר עסקי, קידום בגוגל ונוכחות באינטרנט וכיצד השיטות הללו מתאימות לכל עסק בין אם קטן, גדול, חדש או וותיק.

מה זה באמת פרסום טוב?

כשאנחנו יושבים מול הטלויזיה והפרסומות קופצות, אנחנו כבר לרוב מעבירים לערוץ אחר/מריצים/הולכים להביא משהו לשתות וכו’.. כאשר הרדיו מנגן והפרסומות לפני החדשות מתחילות, אנחנו מתחילים לשוטט בין התחנות למצוא מוזיקה וכאשר אנחנו חולפים על גבי שילוט ענק בנתיבי איילון אנחנו לא באמת מסתכלים עליו.

לרגע שלא תחשבו שפרסום אופליין מתפוגג, הוא קיים. אבל מהרגע שהעולם הפך להיות דיגיטלי, חדשני וממוקד קהל יעד על פי פילוח מדויק, פרסום אופליין הוא פשוט פחות מתאים.

כשרוצים באמת פרסום שמביא קהל יעד מדויק, מכוונים לפרסום דיגיטלי שאותו מתאימים באמצעות פרופיל הנבנה על סמך תחומי עניין, טווחי גילאים, מיקום גיאוגרפי ועוד פרמטרים שמביאים את הפרסום שלכם ישירות אל העיניים הנכונות.

לא כולם יודעים, אבל 90 אחוז מהגולשים מגיעים אל המידע שהם זקוקים לו דרך גוגל. זה נתון שאם אתם לא עוסקים בתחום אין באמת סיבה שתרצו לדעת אותו, אבל אם אתם בעלי עסקים המחפשים חשיפה, הנתון הזה בהחלט רלוונטי לכם.

בניית אתר עסקי הוא צעד חשוב, אך הבנייה של האתר באופן הנכון כמובן לא מספיקה. חשוב להציג את האתר לעולם, לחשוף אותו לאנשים הנכונים, ומשם להתחיל ולהפוך את האתר שלכם למנוע הלידים הגדול ביותר. ויש לא מעט דרכים לעשות זאת, במקצועיות ברמה גבוהה.

התאימו לכם אתר – זה כדאי

כשגולשים נכנסים לאתר שלכם, החוויה שלהם חוויית להיות מושלמת. למעשה, אנחנו מעבירים את חוויית השיחה האישית למצב הדיגיטלי, ולכן הם צריכים לראות באתר לא רק עיצוב, או מוצר, אלא את האווירה שהמותג שלכם משדר.

על מנת שזה באמת יקרה, חשוב שהאתר שלכם יהיה נגיש, ידידותי למשתמש, מעניין, ומעוצב ברמה שכבר חקרה ומכירה את התנהגות הגולש הפוטנציאלי שמתעניין במותג שלכם וגם מותאם לכל מכשיר החל ממחשבים נייחים, ניידים, בגדלים שונים, טאבלטים וכמובן מובייל כי כיום רוב הגלישה נעשית דרך מובייל.

המומחים של פרוזיטיב מציינים גם כי נוכחות ברשת היא קריטית על מנת שהמותג שלכם ישאר רלוונטי, בעידן שבו הכל מתקדם ומהר חשוב שכל בעל עסק עצמאי ידע שזה הזמן להשקיע בתחום הדיגיטלי.

הקמה של אתר עסקי, קידום אתרים אורגני ונוכחות ברשתות החברתיות בשילוב מושלם יוכלו להביא לתנועה וחשיפה מדויקים וממוקדים. התהליך יסייע גם לשמר לקוחות קיימים, וגם לייצר לקוחות חדשים שירגישו הזדהות עם המותג וירצו להפוך ולהיות חלק ממי שצורכים ממנו.

יש לכם מקום בגוגל

ללא ספק הקמה של אתר הוא צעד חשוב, ופרויקט מרגש. אתם משקפים את כל המותג שלכם באמצעות אתר איכותי שבו הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לא רק לקרוא ולקבל מידע עליכם, אלא גם ליהנות מחוויית רכישה אונליין.

כעת אחרי שעמלתם להקים אתר, עיצבתם, בדקתם, אפיינתם והוא מושלם, איך באמת תספרו עליו לעולם? צאו מנקודת הנחה שבגוגל יש מקום לכולם. עכשיו מה שאתם צריכים לעשות, זה לקבל את הליווי המקצועי והאישי של הטובים ביותר בתחום, על מנת שהעולם ייחשף אליכם.

באמצעות קידום אורגני שמותאם על סמך מילות מפתח שרלוונטיות למותג שלכם, ואפיון מלא עם עבודה מאד מדויקת מאחורי הקלעים של תוכן, גרפיקה מותאמת וגם אלמנטים טכניים באתר עצמו תוכלו להגיע לתוצאות נהדרות במיקומים הראשונים של גוגל.

לא מדובר בתהליך שיקרה תוך שניה, גם לא יום או יומיים. זהו תהליך שיש לפתח בו סבלנות, נשימה עמוקה ובעיקר ביטחון באנשי המקצוע המלווים אתכם.

ביחד עם האנשים המתאימים תוכלו ליהנות ממקצועיות ברמה גבוהה וטכנולוגיה חדשנית, לצד שירות אדיב, סבלני וליווי צמוד לאורך כל הדרך.

בשיתוף פרוזיטיב

כדאי להכיר