בשיתוף webs
אבל אם יש משהו אחד שתמיד יהיה רלוונטי ונכון לכל מצב הוא התוכן. התוכן הוא בין התחומים המרכזיים והעיקריים יותר לקידום ושיווק אתרים, שכן באמצעותו מנוע החיפוש של גוגל מדרג את האתרים. גוגל מחפשת תכנים איכותיים המעניקים ערך מוסף לגולש ומדרגת את האתרים האלה בהתאם. לצד זאת, התוכן מוביל למילות מפתח רלוונטיות שבאמצעותן מתבצע התחום של קידום האתרים באופן המיטבי. אז איך שלא מסתכלים על זה, התוכן הוא עדיין המלך.
אילו סוגי תכנים יכולים לסייע לקידום אתרים?
קיימים סוגים שונים של תכנים שיכולים לתרום לקידום האתר באופן משמעותי. כתיבת תוכן איכותי לאתר היא יכולת של ממש, אבל לפני הכול נבחן את סוגי התכנים העיקריים שיש:
- מאמרים מקצועיים – מאמרים אלה נוגעים ישירות לתחום שבו אתם עוסקים, יהיה זה עריכת דין, מסעדנות, עיצוב תאורה ועוד. מכיוון שאתם אלה המתמחים בעסק, תוכלו לתרום מהידע שלכם למאמרים ולהעניק מידע לגולשים.
- מדריכים – אם יש משהו שגוגל אוהבת במיוחד הוא מדריכי עשה זאת בעצמך. ניתן ליצור מדריכים בתחום שלכם ולקדם אותם באמצעות בלוג. כמו כן, ניתן לשלב במדריכים את מילות המפתח בצורה מתאימה.
- מאמרי קידום SEO – המאמרים האלה נועדו באופן כללי לצורך קידום אורגני והם מבוססים יותר על מילות מפתח המשולבות בתוך הטקסט בטבעיות עד כמה שניתן. אף על פי שמדובר במאמרים לצורך קידום, הדרישה למאמרים איכותיים רק הולכת וגדלה.
כך תכתבו תכנים איכותיים יותר ב-7 דרכים
לאחר שראינו את חשיבותם של התכנים האיכותיים, הסוגים שלהם ואיך הם משדרגים את קידום האתר. כעת, עלינו לגשת למלאכת הכתיבה עצמה ולראות כיצד אנו כותבים את התכנים ומשדרגים אותם. אם כן, קבלו את כל הטיפים לכתיבת תכנים איכותיים לאתר שלכם:
- דאגו לכותרות מתאימות.
יש כותרות שמעידות על תכנים מסוימים, וגוגל תשים לה אליהן בסופו של דבר. לצורך העניין, כותרת “מה זה…” מעידה על הסבר כלשהו או אינפורמציה. לדוגמה, כותרת כמו :מהי אופטימיזציה לאתר?” נועדה להסביר לגולשים איך מבצעים אופטימיזציה. ישנן כותרות הרומזות על מדריכים כמו “5 טיפים לטיפול בצמחים” או “10 הדרכים הטובות ביותר להתכונן לקראת מעבר דירה”. גוגל אוהבת את הכותרות האלה, שכן כפי שאמרנו מקודם, היא נוהגת לתעדף מדריכים.
- כותבים לגולשים ולא למנוע החיפוש.
אמת, פעמים לא מעטות אנו נוטים לחשוב יותר מדיי על אופטימיזציה לעמוד ועל שילוב כל מילות המפתח שעליהן עבדנו ועשינו חקר. אבל בסופו של דבר גוגל מחפשת מאמרים שנכתבו לבני אדם, לגולשים כמונו. לפיכך, חשוב לזכור שאתם כותבים לגולשים, ועל כן יש צורך להתאים את התכנים מבחינת השפה. אל תשכחו שהגולשים אוהבים כשמדברים אל לבם, כך שמומלץ להתאים את התוכן לקהל היעד שלכם. כך תשפרו את יחסי ההמרה שלכם באתר ותזכו ליותר צ’ופרים מגוגל.
- חלוקה ויזואלית טובה.
לא רק התוכן עצמו חשוב, אלא גם איך אתם עורכים את התוכן, וכאן הכוונה היא לנראות. לאף גולש לא נוח לקרוא תוכן רציף ללא כותרות וללא תמונות. כך שאם לא נוח לכם לקרוא את מה שכתבתם, סביר להניח שזה לא יהיה נוח גם לגולשים. על כן, יש צורך להקפיד על חלוקה נכונה לכותרות, פסקאות וגם להכניס תמונה אחת או שתיים כדי להנעים את הקריאה.
- הפקידו על כתיבה נכונה.
אחרי הכול, אל תשכחו שאתם עוסקים כאן בכתיבת תכנים, וככאלה עליכם להקפיד על כתיבה נכונה, פיסוק מתאים, חלוקה לפסקאות וכמובן כתיבה ללא שגיאות כתיב. הכתיבה היא הפנים של העסק והתוכן מעיד על העסק שלכם כעסק רציני ומזמין. לפיכך, התוכן שאותו אתם כותבים צריך להיות מכובד ואיכותי.
- שלבו עובדות מעניינות או סיפורים אישיים.
גם כאשר אתם כותבים תוכן מקצועי, כדאי לשלב תכנים מעניינים כדי לעודד את הגולשים לקרוא. אלה יכולות להיות עובדות מעניינות בתחום מסוים בסגנון “הידעתם?” או סיפור אישי. ניתן לשלב אנקדוטות, סיפורים מצחיקים וכדומה. כי כולנו אוהבים את ההפסקה הקומית הזו מדי פעם, גם אם אנו אוהבים לקרוא מאמרים רציניים. כמו כן, שילוב של סיפורים מעניינים ימשוך אליכם את הגולשים וידבר אליכם יותר.
- קדמו את התכנים בחכמה.
אז נכון, בסופו של דבר מטרתו של התוכן שלכם הוא לקדם את האתר באמצעות מילות מפתח וקישורים פנימיים וחיצוניים, אבל חשוב לעשות זאת בחכמה ובאופן טבעי עד כמה שניתן. זאת החל משילוב מילות מפתח בצורה טבעית ובלתי מורגשת כמעט וכלה בקישורים מתאימים. כדאי לבחור בקפידה את המילים שעל גביהן יושתל הקישור ולקשר את העמודים הרלוונטיים ביותר.
- מוסיפים סרטון או אנימציה באמצע המאמר או בסופו.
לצד התוכן, תוכלו להוסיף סרטון קצר או אנימציה. גולשים אוהבים לעשות הפסקה מהקריאה ולצפות בסרטון קצרצר, וזו גם דרך טובה לקדם את העמוד שלכם.
מדוע כדאי לפנות לחברה לכתיבת תכנים?
ממבט ראשון, אתם אומרים לעצמכם שכל אחד יכול לכתוב תוכן איכותי לאתר, אך זה לא מדויק ולא בדיוק נכון. כתיבת תוכן איכותי לאתר הוא מיומנות בדיוק כמו כל דבר אחר, תוך שימת לב לדגשים כמו מילות מפתח, חלוקה לפסאות וכדומה. ולא דיברנו על כך שיש צורך לכתוב כמויות גדולות של תכנים ולהעלות אותם כל כמה זמן. כך שאם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם זמן יקר ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר באמצעות שיווק תכנים בגוגל, כל שיש לעשות הוא לפנות לחברה איכותית ומקצועית לכתיבת תכנים המציעה שירותים טובים, מחיר הוגן, חברה שיש לה המלצות ונעים ונוח לעבוד איתה.
בשיתוף webs