בית קפה באילת

רוצים לנצל את החופשה שלכם כדי לרדת לאילת? אתם לא טועים. באילת תמיד יש מה לעשות – לצלול עם הדולפינים, להשתתף בפתירת תעלומות בחדר בריחה, לטייל בקניון או לעשות מסלול בהרי אילת. אבל אם אתם רוצים לקחת את החיים קצת יותר באיזי וליהנות מכל רגע ברוגע, בית קפה באילת הוא כל מה שאתם צריכים. כי אין כמו לפתוח את הבוקר עם ארוחה טובה ונוף לים האדום

צילום ליליה מגדנקו

בשיתוף קפה אופטימי

פותחים את היום באופטימיות

אם אתם מחפשים את המקום המושלם שבו אפשר לפתוח את הבוקר, קפה אופטימי, הנמצא ממש ליד קניון מול הים, הוא הבחירה הנכונה. בבית הקפה תמצאו מאכלים מן המטבח הישראלי והאיטלקי, וכששתי התרבויות האלה מתנגשות, הטעם פשוט נפלא. כי כשטועמים את האוכל, מגלים שלא צריך להסתבך עם מנות מורכבות או ללכת רחוק כדי לאכול טוב, דווקא האוכל הפשוט הוא שכובש לנו את הלב והקיבה. המיקום של הקפה מרכזי ונוח, והכי חשוב – אפשר לשבת ולאכול מול הים. בית הקפה משרת את לקוחותיו 15 שנה ובו עוברים אלפי לקוחות שישמחו להמליץ לכם על מנות. אפשר לבחור אם לשבת בתור בית הקפה הממוזג כדי לברוח מהחום האילתי, או להיות דווקא במרפסת ולצפות על הים. המסעדה מציעה מאכלים האהובים על כולם כמו פיצות, דגים, פסטות מוקרמות, ארוחות בוקר משובחות, טוסטים, קפה איכותי, תה, מיצים וגם אלכוהול.

לא יודעים ממה להתחיל? תמיד יש מנות ראשונות

אולי אתם לא יכולים להחליט תמיד מה בא לכם, ואפשר להבין את זה. אחרי הכול, בקפה אופטימי יש כל כך הרבה מנות מגוונות וטעימות שקשה לבחור. בדיוק בשביל זה מגיעות המנות הראשונות של קפה אופטימי ומגרות את התיאבון. קבלו את המנות הבולטות שכדאי בהחלט להכיר:

  1. סלט קפריזה- עגבניות שרי,קרעי מוצרלה,בלסמי מצומצם,מלח גס,אורגנו ושמן זית
  2. סלט בוראטה – אם אתם לא יכולים מבלי לפתוח את הבוקר עם סלט, סלט בוראטה הוא מנת הפתיחה הראשונה שלכם. הסלט כולל רכיבים כמו עגבניות שרי, גבינת בוראטה, זיתים וכן תיבולים כמו מלח גס או בלסמי.
  3. כדורי ארנציני – כדורי ריזוטו מגרים עם פירורי לחם ורוטב רוזה. מתאים למי שאוהב לטעום מאכלים חדשים ובלתי רגילים.
  4. קרפצ’ו חציל- חציל מפורק נגיעות גבינה חבנה ופסטו,שמן זית
  5. ריזוטו- כמהין, שמפניון, פרמזן
  6. פילה דניס -מוגש עם ריזוטו
  7. צ’יפס – ואפשר גם לפתוח את הבוקר עם מנת צ’יפס. צלחת הצ’יפס מוגשת עם שתי פיתות.
  8. חומוס, צ’יפס וסלט – אם רוצים לשדרג את הצ’יפס שלכם, אפשר להזמין צלחת חומוס, טחינה, צ’יפס, פיתו או מנות לחם וגם סלט ירקות.
  9. כרובית מטוגנת – כרובית טעימה ופריכה ברטבים שונים כמו רוטב טריאקי או רוטב צ’ילי מתוק.

ועכשיו עוברים לארוחות הבוקר

לאחר שראינו את המנות הראשונות והתעורר לנו התיאבון, נוכל לעבור לארוחות בוקר מפנקות. אחרי הכול, ארוחות בוקר הן מבין הארוחות החשובות ביותר ביום. זוהי הארוחה הראשונה לאחר הצום של הלילה (אם כי חשוב לציין שבמקרה זה התנעתם את הגוף עם המנות הראשונות). ועדיין, לאחר המנות הראשונות מגיעות ארוחות בוקר טעימות ומפנקות שיתנו לכם כוח ואנרגיה לשאר הפעילויות שתכננתם לכם. אז מה מחכה לנו? ובכן, אפשר, למשל, להתחיל את היום עם ארוחת בוקר ישראלית של קפה אופטימי. ארוחת בוקר עשירה שכזו כוללת שתי ביצים לבחירתכם, גבינת בולגרית של חמישה אחוזים, לחם טרי, אבוקדו, מיץ טבעי לבחירתכם, שתייה קרה לבחירה ועוד. כמו כן, אם מזמן לא אכלתם טוסט פריך, ניתן בהחלט לפתוח איתו את הבוקר. פרנץ’ טוסט מחכה לכם בקפה אופטימי עם שלל תוספות כמו גבינה, ביצה, ריבה ועוד. הטוסט מגיע עם סלט ירקות וגם שתייה. ואם בא לכם במקרה ארוחת בוקר קלילה לפני יום גדול ומלא בפעילויות, ארוחת הבוקר של אופטימי מציעה ארוחת בוקר עם שתי ביצים, לחם, גבינת שמנת, סלט ירקות ועוד.

מעבר לכך, אם אתם מנהלים אורח חיים טבעוני, זה לא אומר שאין לכם מה לאכול בחוץ. בקפה אופטימי מציעים ארוחות בוקר מפנקות המתאימות לטבעונים כמו שקשוקה טבעונית, או ארוחת בוקר שכולה טבעונית עם גבינה צהובה טבעונית, ממרח זיתים, טחינה, שתייה חמה ועוד. כמו כן, אפשר להזמים ארוחת בוקר בריאה הכוללת סלט קצוץ, גבינה של 5% ועוד. נוסף על כך, בבית קפה מפנק כל כך אין ארוחת בוקר בלי מנה יוונית טיפוסית בדמות ארוחת בוקר בסגנון יווני הכוללת סלט ירקות, גבינה בולגרית, שתי ביצים, לחם ועוד.

עוברים לארוחת הצהריים

אם אתם יותר בקטע של ארוחת צהריים או ארוחת ערב, לקפה אופטימי יש בהחלט מה להציע, אחרי הכול מדובר במסעדה איטלקית שמציעה את מגוון המאכלים. אם כן, תוכלו ליהנות למשל מפיצה מסוגים שונים כמו מרגריטה הקלאסית, פיצה מוקרמת, פיצה עם פרמז’ן, שלוש גבינות, ארטישוק ועוד. לצד הפיצה מגיעות גם פסטות מסוגים שונים כמו פסטה ברוטב עגבניות, פסטה ברוטב שמנת וערמונים, פסטה טורינו, פסטה פסטו ועוד. ויש גם מנות דגים לכל מי שמעדיף את החלבונים על פני הפחמימות, עם פילה מושט או מנת סלומון המגיעות עם תוספות דוגמת צ’יפס, אורז או סלט. מעבר לכך, יש מנות במסעדה המתאימות במיוחד לילדים, כמו טבעות בצל, צ’יפס תפוח אדמה או בטטה, פיצה או אצבעות דגים. עם מגוון רחב כל כך של מנות, לא תמיד קל לבחור את המנה המתאימה לכם באותו רגע. אז קחו לכם את הזמן כדי לראות מה תרצו לאכול כעת.

לא רק אוכל, אלא גם מקום מפגש

היום בית הקפה כבר מזמן אינו מקום של אוכל בלבד, אלא מקום למפגש. ויש לכם יותר מסיבה אחת לצאת ולהיפגש בבית הקפה. אחרי הכול, באווירה נינוחה של אוכל ושפת ים, ניתן ליהנות מכל מפגש שהוא. כך למשל, מפגשים עסקיים רבים מתקיימים בבתי קפה. כששני הצדדים קצת חוששים, הם בוחרים מקום נייטרלי כמו מסעדה או בית קפה על מנת לסגור את העסקים על כוס קפה וארוחת בוקר וליהנות כמו שצריך. מפגש נפוץ נוסף המתקיים בבית קפה הוא דייט. לא משנה אם מדובר בדייט ראשון או בדייט חמישי, תמיד טוב להיפגש בבית קפה כדי לאכול משהו. קיימות סיבות נוספות להגיע למסעדה, לדוגמה כשיש לכם אירוע מיוחד ומרגש. ימי הולדת, מסיבות פרידה, ערבי צוות של עובדים או ערבים של העצמה נשית הם רק חלק מבין האירועים השונים שכדאי לקיים בבית קפה, ובייחוד כזה הפונה אל הים. ולבסוף, לא תמיד צריך סיבה למסיבה כדי לשבת בבית קפה. לפעמים אתם פשוט רוצים לנוח ולהירגע מעט מהיום שעבר עליכם.

לאתר המסעדה  https://cafeoptimi.co.il/

בשיתוף קפה אופטימי

כדאי להכיר