המרכז למצוינות לימודית – העולם החדש של המצוינות

הרצון להצלחת הילדים בלימודים הוא משמעותי כאחד, הן עבור ההורים והן עבור התלמידים. לצד זאת, זה לא תמיד קל. בייחוד בעידן של היום, בו ילדינו חשופים להמוני גירויים חיצוניים, דוגמת מסך הטלפון והרשתות החברתיות בפרט

freepik

בשיתוף המרכז למצוינות לימודית

פתאום, השקעה בלימודים איננה מנת חלקו של הכלל או לכל הפחות, איננה מגיעה בקלות ועולה הצורך בסיוע ועזרה בלימודים. בייחוד מקצועות קשים יותר דוגמת מתמטיקה, לשון או אנגלית זוכים לקושי בקרב תלמידים רבים, מה שמעלה את הצורך בתיגבור התלמידים בשיעורים פרטיים ומורים פרטיים לאורך השנים, החל מבית הספר היסודי, חטיבת הביניים ועד בית הספר התיכון.

כמו שכולנו יודעים ומודעים לכך, שהרי אנו משלמים מכיסנו, עלותם של שיעורים ומורים פרטיים היא עצומה, ויכולה להגיע למאות ואף אלפי שקלים בכל חודש. מצד שני, פתרונות אחרים, זולים יותר, כמו למשל מסגרות השלמה בבתי הספר, אינם מעלים תפוקה משמעותית מספקת בעבור התלמידים, אם בכלל. הדיסוננס הוא משמעותי ועל כן עלה הצורך במציאת פיתרון כפול- כלי שיהיה ל”עזר כנגדו” בעבור התלמידים, ו”חביב לכיס” בעבור ההורים.

בנוסף לתירגול החומר והכנה למבחנים, תלמידינו צריכים גם, בין היתר, סיוע מנטלי אשר יאפשר להם לצלוח את התקופות המאתגרות, בפרט תקופות מבחני הבגרות. בין אם מקצועות הלשון, האנגלית או המתמטיקה, בגרויות 3, 4 או 5 יחידות לימוד, המאפיין את כולם הוא אחד- רצון לעבור את התקופה בצורה הטובה והמוצלחת ביותר. מאחר שהתקופות הללו לחוצות ומאתגרות גם ללא קשר לכמויות החומר הרבות, וכן מאחר שמצידם של המורים אין את האפשרות האמיתית לסייע לכל תלמיד באופן פרטני, בפרט במובן המנטלי, אין ספק כי מדובר בצורך חשוב במיוחד שיש לגעת בו ולמצוא בעבורו פיתרון מוצלח.

בעקבות זאת הוקמה הפלטפורמה של “המרכז למצויינות לימודית” בראשון לציון. במענה על השאלה מי הבעלים של המרכז למצוינות לימודית, התשובה היא שזה האחרון הוקם ע”י דוד כץ ואברהם משה. הפלטפורמה הגתה את הרעיון המדהים המשלב לומדה דיגיטלית לצד שיעור פרטי ע”י מורה פרטי באופן שוטף. הפלטפורמה מורכבת מאתר ומאפליקציה של המרכז למצוינות לימודית אשר חזונו הוא יצירת דרך אחרת, נגישה יותר, טובה יותר, משתלמת יותר, בעבור התלמידים והוריהם, ומהווה פיתרון יצירתי ומקיף בעבור כל תלמידי כיתות ה’-יב’. במרכז למצוינות לימודית תוכלו למצוא בין היתר תרגול במתמטיקה, לשון, היסטוריה, לימוד אנגלית ועוד מקצועות, המועברים באופן אישי ע”י מורה פרטי ללשון, מורה פרטי לאנגלית, מורה פרטי למתמטיקה ועוד.

pexels

פלטפורמת המרכז למצויינות לימודית מאפשרת סיוע לתלמידים הלכה למעשה בין היתר באמצעות מתן שיעורים פרטיים אונליין, בזמינות מלאה בין השעות 15:30-20:30, באופן מיידי וספונטני. השיעורים הפרטיים המועברים ע”י מורה פרטי מאפשרים מתן מענה עבור התלמידים במגוון מקצועות כמו מתמטיקה, אנגלית, לשון ועוד. וכן, מתאפשר מענה עבור מגוון צרכים כגון הכנה למבחנים, מתכונות ובגרויות, סיוע או הכוונה בפתירת שיעורי הבית וכל צורך לימודי נדרש אחר במסגרת זו.

הפלטפורמה של המרכז למצויינות לימודית מאפשרת מגוון רחב של פתרונות בעבור התלמידים. בין הפתרונות למשל אפשרות לתירגול החומר בצורה מעניינת ומרתקת כמו באמצעות משחקים, ביניהם משחקים שניתן לשתף בהם חברים. לצד זאת אפשרויות לפתירת סימולציות של מבחני אמת, ממש כמו המבחנים אליהם ניגשים התלמידים. פלטפורמת האתר מכילה אלפי שאלות במגוון רחב מאד של נושאים, מותאמת באופן מדויק לתכנית הלימודים וכן מתפתחת בכל יום באופן עקבי ורציף.

בגזרה המנטלית מאפשרת הפלטפורמה כלים למדידת הישגים, ומאפשרת לתלמידים לצפות בכל ציוניהם ובהתקדמותם, ולצד זאת, מעניקה חיזוקים חיוביים עבור הצלחותיהם וכן עבור המקומות הטעונים שיפור. בצורה זו, מגמת השיפור מתאפשרת בדרך החיובית, והתלמיד צועד בדרך המלך להצלחה. בין יתר הכלים ניתן למצוא מבחנים וסימולציות, משובים מפורטים, זיהוי נקודות חוזק ונקודות תורפה והסברים.

כאשר אנו מדברים על הצלחה בלימודים, אין זו מילה גסה כלל וכלל באמצעות האפשרויות המדהימות שמציגה המרכז למצויינות לימודית. החזון העומד בפני החברה הוא מסגרת תומכת עבור התלמידים אשר תקנה להם פתרון מלא עבור כל צרכיהם ותוביל אותם להצלחה, יד ביד. את המערכת, שפותחה על ידי טובי המומחים בתחום החינוך והטכנולוגיה, אין כל ספק כי אתם חייבים להכיר ולנסות. מדובר בכלי אפקטיבי, מרתק במיוחד ונגיש לכל כיס, אשר מחליף באופן מושלם ומעבר לכל ציפיה את הצורך במורה פרטי אישי.

אתר

פייסבוק

בשיתוף המרכז למצוינות לימודית

כדאי להכיר