איתנים הרשת הארצית: חזקים במשכנתא

על חשיבות המשכנתא בחיינו אין צורך להכביר במילים, מדובר בהלוואה הקריטית ביותר שניקח בחיים

צילום יח"צ

בשיתוף איתנים

על מנת לוודא כי תקבלו את השירות היעיל, היצירתי והבטוח ביותר בכל הנוגע למשכנתא שלכם, בחברת “איתנים הרשת הארצית” בנו תוכנית עבודה ייחודית שלא משאירה מקום לטעויות

ההחלטה האחרונה של בנק ישראל להעלות את שיעור הריבית ב 0.35% בפעם הראשונה מאז שנת 2018 זעזעה את שוק הנדל”ן המקומי.

מי שהחלו בתהליך לקבלת משכנתא קיבלו רגליים קרות, ולעומתם מי שמחזיקים במשכנתא ומשלמים אותה לאורך השנים, גילו כי מהיום הם ישלמו מאות ואלפי שקלים יותר בכל חודש.

איתנים הרשת הארצית: משנים את תחום המשכנתא בישראל

ככל הנראה עליית הריבית האחרונה היא רק צעד ראשון בדרך לעליות נוספת בחודשים הבאים, ונשאלת השאלה, האם מדובר בגזירה משמיים ואין לנו ברירה אלא לשלם הרבה יותר כסף בכל הנוגע למשכנתא?

אם תשאלו את עדי שטרן, הבעלים של “איתנים הרשת הארצית”, התשובה היא חד משמעית לא. על פי תפיסתו של שטרן גם לאחר עליית הריבית האחרונה יש המון מרחב “לשחק” בו על מנת להתאים את המשכנתא המדויקת והמשתלמת ביותר לכל אחד על פי צרכיו ויכולותיו.

על מנת להשיג את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר, שטרן פיתח אסטרטגיית עבודה חדשנית בישראל, ובה הוא מבצע סיעור מוחות ביחד עם עוד עשרות יועצי משכנתא בכירים עבור כל תיק ולקוח בנפרד.

“את “איתנים הרשת הארצית” הקמתי לפני כ-4 שנים מתוך מטרה ברורה לשנות את פני התמונה בכל הנוגע לשירות שמקבלים אזרחי המדינה כאשר הם זקוקים להיעזר במשכנתא או לטפל באחת קיימת.

עד לא מזמן היו שני סוגים של יועצי משכנתאות בישראל.

היועץ הפרטי שאומנם יודע להעניק את היחס האישי, אך כיוון שפועל לבדו אין מי שיעזור לו לחדד את הדברים במטרה להגיע לקצה.

במקביל, יש גם לא מעט חברות גדולות בתחום המשכנתאות, אך שם לא רק שחסרה הנגיעה האישית שכל כך חשובה, בכל זאת מדובר בהליך שגורר עמו לא מעט חששות ולחצים, אלא ברוב הפעמים הלקוחות עוברים בין מחלקות ויועצים שונים, כך שהתיק שלהם לא מקבל את מלוא תשומת הלב.

לעומת זאת מה שאנחנו עושים שונה ב- 180 מעלות, כאשר משלבים בין שני העולמות הללו גם יחד. מצד אחד מעניקים את היחס האישי הדרוש, ומצד שני יוצאים לשטח ופועלים עם כוח של רשת אחת גדולה.

לקוח שמגיע אלינו, התיק שלו עולה לוועדה מסודרת בין היועצים בכל סניפי הרשת, וביחד אנחנו מבצעים ניתוח מעמיק של כל האפשרויות, בסגנון העבודה הזה שום דבר לא יכול לחמוק מעינינו.

מעבר לזה, כיוון שמדובר במספר גדול של יועצים, יש לנו כוח גדול מאוד בכל הנוגע לקשרים האישיים שכל אחד מביא עימו, וללחץ שאנחנו יכולים להפעיל על הבנקים השונים במטרה “לדחוק” אותם אל הקיר ולקבל מהם את ההצעה הטובה ביותר”, עדי שטרן הסביר.

איתנים הרשת הארצית: מגוון רחב של שירותי משכנתא

הפעילות של “איתנים הרשת הארצית” נוגעת במגוון רחב של נושאים סביב עולם המשכנתאות:

✅ ייעוץ משכנתא.

✅ מיחזור משכנתא.

✅ מרכוז הלוואות אל תוך משכנתא אחת.

✅ משכנתא הפוכה עבור בני הגיל השלישי.

✅ משכנתאות לעסקים.

✅ משכנתאות למסורבים.

איתנים הרשת הארצית: לא מרימים ידיים בעת סירוב למשכנתא

על פי עדי שטרן, הסיבות לסירוב הבנקים להעניק משכנתא יכולות לנסוע סביב מספר פרמטרים שונים, כמו בקשה לאחוז מימון גבוה מדי, BDI שלילי – שזה אומר חשבון בנק מוגבל, צ’קים שחזרו ועוד. נתוני פתיחה לא מרשימים – לווה יחיד, גיל צעיר או חוסר יציבות במקום העבודה, וגם צורת רישום בעייתית של הבקשה עצמה.

“עוד לא נתקלתי בתיק שאי אפשר היה להגיש אותו אחרת ולהציג את כל הניואנסים הקטנים בצורה הרבה יותר יעילה וחכמה, כך שהבנקים ישתכנעו כי כדאי להם להעניק משכנתא גם למי שקודם לכן קיבל מהם סירוב.

תמיד כדאי לזכור, הבנק הוא מוסד שמבקש להרוויח כסף ולכן אין לו מטרה מיוחדת לסרב ללקוח, אלא קודם צריך לשמור על האינטרסים שלו.

התפקיד שלנו יועצי המשכנתאות הוא להציג בפני הבנק נתונים ודרך עבודה שתגרום להם לבטוח בלקוח ולהבין שתהיה לו את היכולת להחזיר את המשכנתא ללא שום בעיה.

מעבר ליכולת המקצועית שלנו לעזור ללקוח לשפר את תנאי הפתיחה שלו לאחר שקיבל סירוב, וזה הליך שיכול לקחת מספר חודשים, הבנק מסתכל אחרת לגמרי על לקוח שמקבל את הגיבוי והליווי שלנו בתהליך, בכל זאת הרזומה של איתנים מדבר בעד עצמו”, עדי שטרן סיכם את הדברים בכל הנוגע לנושא של מסורבי משכנתאות.

עדי שטרן

איתנים הרשת הארצית מציגים: התנ”ך של עולם המשכנתאות

את כל הידע המקצועי שיועצי המשכנתאות מטעם “איתנים הרשת הארצית” אספו לאורך השנים, ניתן לראות ולקבל גם באתר הבית של הרשת: https://www.eytanim.net/

האתר משמש מעין תנ”ך גם לאנשי מקצוע נוספים ולכל מי שמבקש ללמוד יותר על עולם המשכנתאות, כיוון שניתן למצוא בו עשרות מאמרים עם ניתוח פרטני על כל דבר שנוגע למשכנתא.

בנוסף, בכל שבוע ישנם וובינרים בשידור ישיר עם אחד מיועצי המשכנתאות של הרשת, ובעזרתם אפשר להיות עם היד על הדופק וללמוד על כל המשתנים השונים בהתאם לנעשה בשוק בזמן אמת.

מעבר לשירות של לקוחות פרטיים, “איתנים הרשת הארצית” משתפת פעולה גם עם ארגונים וחברות עבור קהל העובדים שלהם.

לפרטים נוספים, חייגו: *8709

פייסבוק: https://www.facebook.com/eytanimgroup/

בשיתוף איתנים

כדאי להכיר