כמה עולה בת מצווה במועדון

בשנים האחרונות יותר ויותר הורים וילדות שמתכננים חגיגות בת מצווה בוחרים לחגוג את האירוע במועדון. אבל למה לחגוג בת מצווה במועדון? האם עדיף בכלל לטוס לחוץ לארץ? והאם יש מועדון במרכז שעדיף לחגיגות בת מצווה יותר ממועדונים אחרים? כל זאת ועוד מידע רב ושימושי – מיד

pixabay

בשיתוף hollywoodclub

למה חוגגים בת מצווה במועדון

רבים יסכימו שתוכנית הסאטירה ‘ארץ נהדרת’ מהווה מראה לתופעות בחברה הישראלית, ואף יותר מכך – יוצרת “נירמול” לתופעות שונות. דוגמא לכך ניתן לראות בסדרת המערכונים בנושא ה-“בת מצווש” בעונה השמינית של התוכנית. מעבר לעובדה שמדובר בסדרת מערכונים שהפכה את השימוש בסיומת “-וּש” לנפוצה ולגיטימית, היא הצביעה גם על שינוי בתפיסה לגבי מסיבת בת מצווה.

אם בעבר מסיבות מרבית מסיבות בת המצווה היו מסתכמות ביציאה לבית קפה עם המשפחה המורחבת, הרי שמאז שנת 2011 (אז עלתה שודרה סדרת המערכונים) הסטנדרט השתנה לגמרי. מסיבות בת מצווה הפכו להיות הפקה שלמה, ויש היום ביקוש עצום עבור מועדונים לבת מצווה במרכז. הפקת בת מצווה ממוצעת תכלול שמלת ערב, תקליטן (DJ) או הופעה, אטרקציות ועוד.

מועדון לבת מצווה במרכז

אחת הדרכים הכי נפוצות כיום לחגיגה של בת מצווה היא במועדון. אמנם ההנחה הראשונית שלנו לגבי מועדון היא שמדובר במקום אפלולי, שמגיש אלכוהול ומיועד בעיקר אם לא אך ורק ולבליינים ולבלייניות בשנות העשרים וסוף שנות העשרה של חייהם. אבל אם נחשוב על זה, יש בזה הגיון רב.

הרי מועדון הוא מתחם שנועד בהגדרתו להכיל מסיבה. למשל, בכל מועדון שמכבד את עצמו, יש מערכת סאונד עוצמתית ומקיפה. העובדה הזו היא קריטית אם אתם רוצים שבבת המצווה של הבת שלכם תהיה מסיבה כיפית, או הופעה של הזמר או הזמרת האהובים עליה ועל חבריה וחברותיה.

אם אתם מחפשים מועדון בת מצווה במרכז מומלץ שתערכו סקר שוק. מה הם המועדונים המומלצים והמוכרים בקרב חבריכם או בקרב ההורים של החברים והחברות של הבת שלכם? מה סדר בגודל של עלות אירוע במקומות המומלצים? האם המועדון מציע שירות הכל כלול או שעליכם לארגן את האירוע עצמו בעצמכם, והמועדון רק משכיר לכם את השטח והמתקנים שלו?

כמה עולה בת מצווה במועדון

התשובה לשאלה “כמה עולה בת מצווה במועדון?” היא מורכבת, מפני שיש לא מעט משתנים המעורבים בתמונה. האם אתם מתייחסים בשאלה שלכם רק לשכירה של שטח המועדון, או שאתם מתכוונים גם להוצאות נוספות כמו הפקה, הלבשה ומזכרות? וכמובן שהמחיר של בת מצווה במועדון משתנה בהתאם למיקום של המועדון, רמת האחזקה שלו, כמות אנשי הצוות שלו ועוד גורמים רבים.

יחד עם זאת, ניתן לומר שהעלות של בת מצווה במועדון נעה בטווח שבין אלפי השקלים (סביב ה-8,000 ש”ח) לבין עשרות אלפי השקלים (סביב ה-15,000 ש”ח). הכל תלוי, כמובן, בטיב העסקה שתסגרו עם נציגי האולם. לא מעט אולמות מציעים חבילות ‘הכל כלול’. שימו לב שאם לא מציעים לכם חבילה כזו, זה אומר שיש הרבה דברים שתצטרכו לדאוג להם בעצמכם למסיבת בת המצווה.

pixabay

מה עדיף – טיול או מסיבה לבת מצווה

יש לא מעט אנשים שמתחילים לפקפק בכדאיות של השקעה כל כך גדולה באירוע כשהם מגלים את טווח המחירים. הפקפוק הזה הוא שמוביל לשאלה האלמותית – מה עדיף, טיול או מסיבה לבת מצווה? ובכן, כמובן שאנחנו לא מכירים את כל השיקולים שלכם. ובכל זאת, אנחנו נוטים להמליץ על מסיבה במועדון.

יש כמה סיבות לכך שאנחנו נוטים להמליץ לקיים את חגיגות בת המצווה במועדון במקום להשקיע את הכסף בחופשה בחוץ לארץ. סיבה אחת לכך שאנחנו מאמינים שחגיגות בת מצווה במועדון עדיפות על טיסה היא שגיל העשרה הוא גיל שיש בו דגש אדיר על הצד החברתי של החיים של הילדה.

אנחנו לא המצאנו את הרעיון הזה. מדובר בתיאוריה מוכרת ומקובלת בעולם הפסיכולוגיה ההתפתחותית, ואתם בוודאי יכולים להבחין בו בעצמכם על הבת המתבגרת שלכם. מסיבת בת מצווה במועדון מאפשרת לילדה לתקשר עם בני גילה, בעוד שטיול משאיר אותה בחיק המשפחה.

חבילות הכול כלול במועדון בת מצווה

כשאתם מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז, אתם מן הסתם קודם כל בודקים כמה עולה בת מצווה במועדון. מועדונים לבת מצווה בראשון לציון ובעוד ערים במרכז הארץ יציעו לכם מחירים מסוימים לשכירה של המועדון לערב אחד, ומחירים אחרים עבור חבילות הכול כלול במועדון לבת מצווה.

הסיבה לכך היא שאם אתם רוצים לחגוג מועדון בת מצווה, יש לא מעט היבטים ותכנונים שיש לתת עליהם את הדעת ולשים אליהם לב. למשל, האם כלת השמחה תחכה לכולם בכניסה ותלחץ להם את היד, או שהיא דוקא תחכה שיגיעו כל האורחים כדי “לתת כניסה”? בשביל זה מציעים לכם בעלי המועדונים חבילות הכוללות, בנוסף לשכירת המקום, צוות המלצרים והקייטרינג גם שירותי תכנון.

מה חשוב לדעת כששוכרים מועדון בת מצווה

כשאתם באים לשכור מועדון לבת מצווה, יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב. קודם כל – הכי חשוב לוודא שיש למועדון את כל האישורים הנדרשים מהמועצה המקומית או העירייה, המשטרה ומרשות הכיבוי וההצלה להפעלה של האולם. שום מחיר לא שווה סיכון של חיי הבת שלכם וחבריה.

עוד דבר שחשוב לדעת כששוכרים מועדון זו העובדה שמרבית המועדונים ממוקמים במרחק יחסית רב  מאיזורי מגורים. בדרך כלל העובדה הזו באה לטובתכם, משום שהיא מאפשרת לכם לישון בזמן שהמועדונים הללו פועלים.

אולם כשאתם מארגנים בת מצווה היא מכריחה אתכם לחשוב על אפשרות של הסעה אל האירוע שלכם ובחזרה ממנו. אתם כמובן תמיד יכולים פשוט לסמוך על כך שההורים של החברות והחברים של הבת שלכם יגיעו מאוחר בלילה לאסוף את הילדים שלהם.

בת מצווה במועדון הוליווד ראשון לציון

אם אתם מחפשים המלצה למועדון במרכז לחגוג בו בת מצווה, אנחנו ממליצים בחום על מתחם האירועים והמועדון ‘הוליווד’ שבראשון לציון. לצוות במועדון הוליווד יש ניסיון של יותר משני עשורים בהפקות של אירועים קטנים וגדולים, כך שהם יכולים לדאוג לכם למחירים טובים לשירותים ומוצרים האיכותיים ביותר.

צוות ההפקה של מועדון הוליווד מאפשר לכם למתוח את גבולות הדמיון בכל מה שנוגע לבת המצווה שלכם. המפיק המנוסה של המועדון ידוע ביכולת שלו להפוך חלומות למציאות שעולה על כל דמיון. הצוות של המועדון מתפאר בכך שאין הפקת אירוע שהם לא להרים, ומזמינים אתכם לנסות אותם. אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה בראשון לציון – מועדון הוליווד הוא המקום בשבילכם.

סיכום

לסיכום, בת מצווה במועדון יכולה להיות עסק מורכב למדי לתכנון, אבל אנחנו מאמינים שהוא עדיף מאפשרויות אחרות כמו טיסה לחוץ לארץ לכבוד יום ההולדת. מדובר בהוצאה לא קטנה שיכולה הגיע גם לעשרות אלפי שקלים. כדי לקבל תמורה טובה לכסף ולהשקעה שלכם, אנחנו ממליצים לכם לפנות למועדון שמציע חבילות הכל כלול, כמו מועדון הוליווד בראשון לציון.

לפני שאתם סוגרים בת מצווה במועדון במרכז, אל תשכחו לוודא שיש לו את כל האישורים הרלוונטיים, וכמובן – שאירוע במועדון זה באמת מה שהבת שלכם רוצה לחגיגות בת המצווה שלה.

בשיתוף hollywoodclub

כדאי להכיר