פרסום מאמרי תדמית

כשאתם קוראים מאמר באינטרנט או אפילו בעיתון, אתם אולי לא יודעים זאת, אך לעתים קרובות מדובר בפרסומת בתשלום. אלו הם מאמרי תדמית שהם למעשה מאמרי קידום מכירות

freepik

בשיתוף BUYPOST

מאמרים אלו שונים מפרסומות רגילות בכך שהם כתובים כמו סיפור או כתבה עיתונאית, אולם רבים מהם משולמים על ידי עסק ומשמשים כחלק מקידום העסק. אם קראתם מאמר תדמית וחשבתם שמדובר בכתבת תוכן רגילה, סימן שכותב המאמר עשה את עבודתו נאמנה בכך שלא רק שהוא גרם לכם ליהנות מהכתבה, אלא הוא גרם לכם לחשוב שהתוכן הוא אובייקטיבי, ואף יצר אצלכם את הרצון להמשיך ולגלות עניין במוצר או השירות אותו הוא למעשה קידם. מצד שני, אתם בוודאי נתקלים לפעמים בכתבות תדמית בהן האלמנט הפרסומי הוא כל כך חד וברור עד שאתם מבינים מיד שמדובר בפרסומת ועוברים לכתבה הבאה. כיצד הבנתם זאת? מפני שבכתבות מסוג זה הכותבים מדגישים באופן מוגזם את מעלותיו של השירות או של המוצר, ונותנים לכם את ההרגשה שיש לכותב הכתבה רק מטרה אחת והיא לגרום לכם לקנות משהו. כתבות מסוג זה חוטאות למטרתן בכך שהן למעשה מרחיקות את קהל היעד שלהן מהמוצר או השירות אותו הן מנסות לקדם.

כיצד לכתוב מאמר תדמית אפקטיבי

  • ראשית, עליך ללמוד מיהו קהל היעד של העסק שלך. מה מעניין אותו? מה מציק לו וכיצד המוצר או השירות שלך יכולים לעזור לו. שנית, עליך לבצע צעדים מעודדי אמון באופן הכתיבה, כך שבמקום לנסות ולמכור לו את המוצר שלך, תנסה ללמד אותו משהו חדש על הבעיה בגינה הוא מתעניין בעסק שלך. זה נשמע אולי מנוגד לאינטואיציה, אבל כיום אנחנו כבר יודעים להבחין בסימנים שמישהו מנסה למכור לנו משהו, ולכן, ברגע שאנו מבחינים בסימנים הללו אנו זורקים את כל המידע שהגיע מאותו מקור.
  • כתוב כתבה עיתונאית אובייקטיבית ככל הניתן – כתוב הקדמה אשר תמשוך את תשומת הלב של הקורא שלך. ההקדמה יכולה להיות שאלה או הצגת הבעיה עליה עונה המאמר. בגוף המאמר, כדאי ואף רצוי לכלול ציטוטים של מומחים או פרטים מחקריים כך שהכתבה שלך תשמע סמכותית ובעלת מידע אמין ומדויק. סיים את הכתבה עם הפניה חזרה להקדמה. בנוסף, כתוב סיכום של הכתבה וקריאה לפעולה.
  • תספרו סיפור – אחת הדרכים להתחבר לקורא שלך באופן מיידי ולמשוך את תשומת ליבו היא באמצעות לספר סיפור. זה יכול להיות הסיפור האישי שלך המספר מה גרם לך להתחיל את העסק, איך הגעת למוצר הספציפי הזה או איך גילית את הפתרון לבעיה שבנושא הנדון. לדוגמא, אם יש לך עסק לבגדי מעצבים במידות גדולות, את יכולה לכתוב על כך שבעבר סבלת מהיחס המתנשא של המוכרות בחנויות מעצבים ומכך שכל הבגדים נתפרו למידותיהן של נשים רזות, ולכן החלטת לפתוח בוטיק לבגדי מעצבים במידות גדולות.
  • דרך נוספת להתחבר לקורא היא להציג בעיה נפוצה שיש לקהל היעד שלך – כמו למשל הבעיה של מציאת בגדים במידות גדולות או התחייבות לתוכנית אימונים או מציאת היועץ הפיננסי המתאים. ולאחר הצגת הבעיה, כתבו במאמר כדי להציג את העסק שלך כאופציה מעשית לפתרון הבעיה.
  • שלח את הקורא לאתר שלך – בסיום המאמר, הוסף קריאה לפעולה כגון “לקריאה נוספת הכנס לאתר…” עליך לכלול גם הטלפון, הכתובת והמדיה החברתית הכול לקישורים לאתר שלך  בסוף או במיקום ליד המאמר. כך הקורא שלך יכול לדעת כיצד להגיע אליך בקלות וביעילות.

שימוש באיש מקצוע לכתיבת כתבות תדמית

אם אינכם כותבים מיומנים וחשים שאין לכם זמן ויכולת לכתוב כתבת תדמית אפקטיבית בהתאם לכל האמור כאן, יש לכם אפשרות לשכור כותב תוכן מיומן ומנוסה אשר יעשה עבורכם את העבודה. זכרו, מאמרים אלו הם פרסומות, וחיוני לעשות אותן נכון על מנת שלא להבריח לקוחות. שכירת איש מקצוע גם מסייעת להביא נקודת מבט חדשה ומעניינת על העסק שלך שאולי לא הבחנת בה. אם ברצונכם להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים המנוסים בכתיבת כתבות תדמית מסוג זה המתוארות כאן, ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר . כתבות התדמית שלנו מתפרסמות באתרים מובילים, ועל כן הכותבים שלנו מיומנים בכתיבה המשדרת אמינות לגולש ומתעכבים על כל פסיק ונקודה לפני שהכתבה עולה לאוויר.

לפרטים אתר BUYPOST

בשיתוף BUYPOST

כדאי להכיר