וואו: תהיתם מה קורה כשטנק מרכבה 4 פוגע בכלי רכב? צפו בתיעוד

לוחמי גדוד 82 של השריון ערכו אימון בשטח בנוי בצאלים • לשם כך הובא להם ג'יפ ישן שיצא משימוש • לטנק שלום, לכלי הרכב פחות

שיחקתם פעם ב-GTA, ריסקתם מכונית ותהיתם אם ככה זה באמת? החלום של כל לוחם בחיל השריון הוא לדרוס מכונית. לא ברור מדוע, אולי יצר ההרס שמסתתר בכל אחד מאיתנו, אבל בשורה התחתונה אם תשאלו נהג טנק אקראי מה החלום שלו לעשות עם טנק, יש הסתברות יפה שהוא יספר לכם שהוא ממש רוצה לדרוס כלי רכב.

ובכן, יש מי שעשה את זה. בימים אלו נמצאים לוחמי גדוד 82 (געש) של חטיבה 7 באימון בבסיס האימונים צאלים, עם טנקי מרכבה סימן 4, וכחלק מהתרגיל הם קיבלו ג'יפ צבאי שיצא משימוש, ככל הנראה מסיבות טכניות, במטרה לערוך תרגיל בלוחמת טנקים בשטח בנוי. בעת לחימה בתוך ערים יצטרכו הטנקים לדרוס כלי רכב שיחסמו את דרכם, ואין ספק שכדאי שנהגי הטנקים ידעו כיצד לעשות זאת.

בסרטון נראה נהג הטנק דוהר הישר לעבר הג'יפ המסכן ועובר אותו ללא בעיה. לטנק, ששוקל עשרות טונות, לא קרה דבר. כלי הרכב, לעומת זאת, הצטרף כחבר כבוד למערכון של הגשש עם השאלה המתבקשת: "היה ג'יפ?".

אגב, אם החלום שלכם הוא לדרוס כלי רכב, בהחלט ניתן להגשים אותו, ורק מדובר בשאלה של תקציב. בבריטניה יש פארק בשם "tanks a lot", במסגרתו ניתן לשכור טנק מסוגים שונים, לרכוש רכב משומש במצב רע – ולדרוס אותו אחר כבוד.

בדובר צה"ל מסרו כי "מדובר בתרגולת יזומה כחלק מתרגיל גדוד טנקים בשטח בנוי בצאלים. הרכב שנראה בסרטון יצא מכלל שימוש ולכן נמצא כחלק מהתרגולת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר