הקמת גן ספורט וכושר קרבי לצעירים לקראת גיוס: קמפיין המונים לזכרו של הלוחם שנפל בעזה

סרן עדן פרוביזור ז"ל נפל בקרבות בג'אבליה, ומשפחתו כעת רוצה לגייס כסף להקמת גן מקצועי לרווחת תושהי אלפי מנשה • בדף הגיוס נכתב על עדן: "היה מפקד הטנק שהוביל את גדוד 52 במהלך כל 23 ימי המלחמה עד לנפילתו, ועל פי עדויות מפקדיו וחברים לפלוגה עדן פעל בכל הימים באומץ לב גדול"

"ילד ערכי ופייטר אמיתי". באלפי מנשה מבכים את נפילתו של סרן עדן פרוביזור. צילום: דובר צה"ל

משפחתו של סרן עדן פרוביזור ז"ל, מפקד מחלקה בגדוד 52 בחטיבת השריון 401, שנהרג במהלך מלחמת חרבות ברזל, פתחה בגיוס המונים כדי להנציח את זכרו. פרוביזור, בן 21 מאלפי מנשה, נפל ביום 18.11.23 במהלך הסתערות בקרב בג'אבליה.

--> תרומה לקמפיין גיוס המונים לזכרו של סרן עדן פרוביזור ז"ל <--

פרוביזור כתב לאביו לפני שנפל: "אני לא יכול הגיד לך מה יהיה אבל יש סיכוי שאני לא חוזר הביתה, אלא נשאר כאן. אני רוצה שתמשיכו לחיות כאילו אני אתכם. אל תפלו ואל תחיו בעצב. מבקש שתמשיכו ליהנות מהחיים. שתדע שאני גאה במה שאני עושה ואם יקרה לי משהו אז יקרה. אני במשימת החיים שלי, שומר על ארץ ישראל".

בני המשפחה מבקשים לגייס 350 אלף שקלים כדי להקים גן ספורט מקצועי ביישוב אלפי מנשה לרווחת התושבים, לייסד תחרות כושר קרבי לצעירים לפני גיוס ולייסד אליפות ישראל בקרטה מגע מלא.

בדף הגיוס נכתב: "סרן עדן פרוביזור היה מפקד הטנק שהוביל את גדוד 52 במהלך כל 23 ימי המלחמה עד לנפילתו. על פי עדויות מפקדיו וחברים לפלוגה עדן פעל בכל הימים באומץ לב גדול, חתר למגע בכל אפשרות בין אם בהתקפה כאשר הסתער עם הטנק וחיסל את מ"פ מחנה הפליטים שאטי, ובין בהגנה תוך סיכון חייו בפעולה לחילוץ טנק של חבר.

"ב-18 לנובמבר עדן היה הטנק המוביל בגדוד בפריצה לגאבלייה ושם לצערנו הגדול נפגע מנט ונהרג. עדן היה צהוב בצבא וצהוב על ספורט. היה לוחם בלחימה משולבת עם חגורה שחורה ועסק בספורט ובכושר כל חייו. מבקשים לגייס לפרויקטים סכום של 350 אלף ש"ח לפחות. ומבקשים ממכם לתרום כפי רצונכם וכפי יכולתכם. יהי זכרו של עדן ברוך. השם יקום דמו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר