"נצביע למח"ט שלנו לראשות עיריית עזה": הקלפיות הגיעו לשכונת זייתון

מספר קלפיות הוצבו בעזה לקראת יום הבחירות, אך כרגע נראה שהלוחמים מעדיפים לעסוק פחות בפוליטיקה העירונית ויותר בלחימה • סא"ל שלום אייזנר: "קשה מאוד שיש בחירות תוך כדי מלחמה, אבל מצד שני אנחנו פה כדי שהחיים ימשיכו"

חיילים מצביעים ברצועת עזה // אבי כהן

הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו מחר (שלישי) וגם בתוך עזה, החיילים מצביעים במספר קלפיות. בשכונת זייתון יהיו מספר קלפיות בהן יוכלו החיילים לממש את זכותם החוקית להכריע מי יהיה ראש העיר שלהם כשיחזרו הביתה. עם זאת, נראה כי אין היענות מרובה בקרב הלוחמים.

 



החיילים שמגיעים להצביע מצביעים בשני פתקים לאחר שהם כותבים בפתק אחד את המועמד שלהם לראשות העיר ובפתק את השני את המפלגה. רס"ן אנה מחיל משאבי אנוש, שהגיעה לזייתון סיפרה כי הקלפי הוא מקום יחסית דיסקרטי, וכל מי שנמצא פה בגזרה יכול להגיע, להצביע ולהפשיע. גם ביום הבחירות יפעלו מספר קלפיות בשכונת זייתון כולל קלפי ניידת. "אנחנו מחויבים לתת לכל חייל הזדמנות להצביע וכבר מספר ימים יש קלפיות שלא יהיה חייל שירצה להצביע ולא יצליח", סיפרה רס"ן אנה.

"מחויבים לתת לכל חייל הזדמנות להצביע", קלפי בשכונת זייתון,

אבל מתברר כאמור שאין היענות יותר מדי גדולה בקרב החיילים לפחות בזייתון להצביע, לדברי סא"ל שלום אייזנר: "הכנסנו לכל גדוד קלפי אבל בפועל מעט מאוד חיילים רוצים להצביע, עד עכשיו הצביעו בודדים. לי קשה מאוד שיש בחירות תוך כדי מלחמה, אבל מצד שני אנחנו פה כדי שהחיים ימשיכו. גם אני עוד לא הצבעתי ואנחנו מצביעים למח"ט שלנו בני אהרון לראשות עיריית עזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר