"רצה להקים בית ומשפחה, ולהמשיך את ערכי החקלאות": סמ״ר רואי אליאס נפל בקרב בדרום הרצועה

רואי, בן 21, מצופר, לוחם בגדוד ההנדסה 603, נפל בתקרית פגיעת נ"ט בכלי ההנדסי בו שהה • ראש מועצה אזורית הערבה סיפר עליו: "בחור נפלא, ערכי, ספורטאי, מעורב רבות בקהילה, אהב את הערבה והחיים בה"

רואי אליאס. צילום: ללא

צה"ל התיר לפרסום היום (ראשון) כי סמ״ר רואי אליאס, בן 21, מצופר, לוחם בגדוד ההנדסה 603, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה, בתקרית פגיעת טיל נ״ט בכלי ההנדסי בו שהה.

סמ״ר רואי אליאס, צילום: באדיבות מושב צופר

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה אומר:" אבדה קשה וכואבת לכולנו בערבה. רואי, רק בן 21, בחור נפלא, ערכי, ספורטאי, מעורב רבות בקהילה, אהב את הערבה והחיים בה. היה לי איתו קשר אישי, ודיברנו רבות על רצונו לחזור לערבה לבנות בה בית ומשפחה ולהמשיך את ערכי ההתיישבות והחקלאות של מורשת אביו היקר, ששון אליאס, הדמות המרכזית בגרעין המייסד של היישוב צופר, שהינו אח שכול (עודד אליאס ז"ל, קצין בשייטת)".

"רגע מרגש מאוד, העניק לי רואי, כששלח אלי צילום שלו בסיום מסלול, כשהוא מניף את דגל הערבה בגאווה. גם ברגע הזה, הייתה חשובה לו הערבה והביא לנו כבוד. דמות של בן ממשיך למופת, אבדן עצום. נזכור אותו תמיד. תנחומים למשפחת אליאס הנהדרת" אומר צור.

מודעת האבל, סמ״ר רואי אליאס, צילום: באדיבות מושב צופר

הלווייתו רואי אליאס תתקיים היום (ראשון) בערבה התיכונה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר