שמלות מנומרות לילדות, תכשיטים של אהבה והלבשה תחתונה סופר נוחה: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

האחיות דניאלה ואלונה צור מהמותג SEESTARZ בקולקציית תינוקות וילדים שהיא כמו לגדולים, המעצבת מורן בר משיקה קולקציית לבבות מזהב 14 קארט וסטים של גוזיות ותחתונים בסטייל ספורטיבי של המותג האמריקני המצליח קנת' קול • אספנו לכם פריטים שעושים כיף בלב

SEESTARZ לטרמינל X. צילום: דימה טליאנסקי

דניאלה ואלונה צור, צמד האחיות שהתחילו מחלום אופנה ישן וחשבון אינסטגרם אליו היו מעלות לוקים, היום מובילות את אחד ממותגי האופנה הפופולרים SEESTARZ. מותג האופנה לנשים שאחד הסממנים שלו הוא ההדפס המנומר וכעת עושה אדפטציה ומשיק יחד עם אתר האופנה TERMINAL X קולקציית קיץ אקסקלוסיבית ומשותפת לתינוקות ולילדות. אלונה ודניאלה רצו לספר דרך הקולקציה, על כך שלתשוקה לאופנה אין גיל. להפך - מי שזו התשוקה שלה, תפנטז על הלוק המושלם שלה כבר מהילדות. בקולקציה אפשר למצוא טישירטס, גופיות, בגדי גוף ושמלות לתינוקות וילדים עד גיל 8. טווח המחירים: 69.90-129.90 שקלים.

SEESTARZ לטרמינל X. הכי מנומר שיש / צילום: דימה טליאנסקי

 מותג התכשיטים BYMORANO של המעצבת מורן בר בקולקציה חדשה שכולה ללבות ואהבה. "בימים אלו שכולנו חווים מציאות מורכבת וקשה התכשיטים, קיבלו משמעות אחרת עבורי ועבור הלקוחות שלי - של אמונה, זיכרון, אהבה, מזל וחיבור ליקרים שלנו", אומרת מורן.

צמיד טניס לב נטוי, צילום: דדי אליאס

קולקציית הלבבות מורכבת מצמידים, שרשראות, טבעות ועגילים וכמו התכשיטים המאפיינים את המותג גם כאן לתכשיטים עדינות ואלגנטיות מושלמת בעלת נוכחות מרשימה. מחירי התכשיטים בקולקציה נעים בין 2,000-8,000 שקלים. כל התכשיטים זהב 14K, מגיעים בכל גווני הזהב.

ב-HOODIES יוצאים בשיתוף פעולה עם עמותת מיחא למען ילדים כבדי שמיעה וחרשים ובמסגרת השת"פ הושקו חולצות מאוירות בשפת הסימנים.

על החולצות אפשר למצוא מילים כמו "שוויון", "חיבור", "I LOVE YOU" - במטרה להעביר מסר של אחדות, תקווה וחיבור דרך שפת הסימנים. האיורים עוצבו על ידי נועם הינדן מאיירת ומתרגמת לשפת הסימנים.

החולצות המאוירות יימכרו באתר HOODIES ובסניפי הרשת, כאשר 10% מכל רכישת חולצה יתרמו לעמותת מיחא. מחיר: 69.50 שקלים.

חולצת שפת סימנים HOODIES ועמותת מיחא / יח"צ

רשת המשביר משיקה קולקציית הלבשה תחתונה חדשה של מותג האופנה KENNTHE COLE NYC שהוקם בשנת 1982 על ידי המעצב היהודי-אמריקני. הקולקציה החדשה כוללת מגוון דגמים קלאסיים וטרנדיים עם נוחות מקסימלית המתאפשרת באמצעות בדים סופר נעימים ומפנקים. בקולקציה אפשר למצוא גוזיות ספורט בגזרות קלאסיות ותחתונים תואמים מכותנה.

המשביר.  גוזיה ותחתון ברזילאי בצבע ירוק זית של המותג KENNETHE COLE NYC / צילום: יונתן לוי

מחירים: החל מ-59.90 שקלים לתחתונים. גוזיות וטופים החל מ-99.90 שקלים.

אחד משיתופי הפעולה האהובים בסצנת הסניקרס נחת בפקטורי 54. המותג הקליפורני ספורטי אנד ריץ' חבר בפעם הרביעית אל ענקית הספורט אדידס, כשהפעם שיתוף הפעולה מתמקד בנעליים מדגםHandball Spezial  בגרסת הזמש. העיצוב המקורי נשמר, וזוכה לקבל שלושה צבעים חדשים ומרעננים – ורוד, חום וירוק.

Adidas x Sporty. מחיר: 499 שקלים. להשיג בפקטורי 54

המותג ספורטי אנד ריץ' הוקם ב-2015 על ידי אמילי אוברג היפהפייה, קנדית במקור, כשהייתה רק בת 21 ועברה להתגורר בניו יורק. הוא החל כמעין לוח השראה לחיים יפים, בריאים ונכונים, באמצעות עמוד אינסטגרם פוטוגני עם רפרנסים מעולמות הלייפסטייל. המותג שואב השראה מתרבות הקאנטרי קלאב האמריקאית של שנות השמונים והתשעים. בפלטות גוונים המתעדכנות כמה פעמים בעונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר