זארה ופול אנד בר: הקניונים מציעים גיפטקארד בהנחה של עד 30%

קניוני עופר יוצאים במבצע מיוחד וימכרו שוברים מוזלים למגוון רשתות • "אנחנו נכנסים לחודש דצמבר ואנחנו רואים בזה כמו דמי חנוכה"

זארה, אילוסטרציה. צילום: אורן בן חקון

לראשונה יוצעו בקניונים שוברי גיפט קארד המעניקים הנחות בגובה של עד 30%. מדובר במהלך חדש של קניוני עופר שימכרו שוברים למגוון רשתות הקבוצה החל מ-3 בדצמבר. 

את השוברים הדיגיטלים בשווי 100 שקלים ניתן לרכוש באמצעות אפליקציית MY OFER.

בקבוצת זארה מדובר בהנחה של 10% על המותגים: זארה, ברשקה, פול אנד בר, מאסימו דוטי וסטראדיבריוס.

בקבוצת קסטרו תינתן הנחה של 20% לרשתות: קסטרו, קסטרו הום, אורבניקה, הודיס, קורולינה למקה, איב רושה וקיקו מילאנו.

בקבוצת גולף תינתן הנחה של 20% למותגים: גולף, כיתן, גולף קידס, גולף אנד קו, אינטימה, עדיקה ופולגת.

בקבוצת אקסטרא ריטייל  תינתן, הנחה של 20% על המותגים: נעמן, ורדינון, מגנוליה, בוניטה והום סטייל.

בפוד אפיל תינתן הנחה של 30%.

לפי ההגבלות ניתן לרכוש שלושה שוברים מכל קבוצה. הפעילות תתקיים בין התאריכים 3-7 בדצמבר, כאשר את כרטיסי הגיפט קארד ניתן יהיה לממש לאחר מכן. המבצע מתקיים בכל קניוני הרשת, אך מי שיקנה שובר באפליקציה דרך קניון מסוים, יצטרך לממש באותו קניון.

מהלך חדש. קניון רמת אביב, צילום: גדעון מרקוביץ'

טלי בראל, מנהלת השיווק של קניוני עופר: "לרגל השקת המהלך נצא בקמפיין תחת הסיסמה 'משלמים פחות מקבלים יותר'. אנחנו שמחים להיות קבוצת הקניונים הראשונה בישראל להציע לצרכן ערך כלכלי משמעותי שבמסגרתו נאפשר רכישת גיפט קארדים בהנחות משתלמות לרכישה ברשתות המובילות".

לשאלה אם מהלך זה קשור לתקופת המלחמה ועל מנת לעודד את הקונים להגיע לקניונים, ענתה: "עשינו הרבה מהלכים בתקופת המלחמה. יצאנו בקמפיין גדול עם עדי אשכנזי וקראנו ללקוחות לתמוך במשק הישראלי ולחזור ולקנות. עשינו המון שיתופי פעולה עם איכרים מהעוטף ועוד. כעת אנחנו נכנסים לחודש דצמבר, ואנחנו רואים בזה סוג של דמי חנוכה, על מנת לעשות משהו שמח ולעודד קניות במחירים אטרקטיביים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר