לא מוותרים על טורקיה: זו הדרך לעקוף את הסייל הגדול של זארה בישראל

רשתות האופנה הספרדיות יוצאות בסייל השנתי שלהן • עם זאת, ההתרגשות הפעם פחותה, מאחר שמצאנו דרך לקנות במחירים זולים יותר מאלו שמוצעים בסייל בארץ, ואנחנו מתכוונים כמובן לשילוח מטורקיה

זארה עזריאלי, צילום: יקיר יעיש

רשתות האופנה הבינלאומיות יוצאות כעת בסיילים בישראל. כך למשל, ברשת חנויות זארה תוצע בחנויות החל ממחר (חמישי) מכירת סוף העונה שהמכורות והמכורים למותג חיכו לה כל כך.

הרשת תציע עד 30% הנחה על קולקציית אביב קיץ 2022 בחנויות, והחל מהערב באתר ובאפליקציה. רשת פול אנד בר תציע עד 30%, ורשת ברשקה תציע עד 40% הנחה. המותג H&M כבר מציע 50% הנחה על הפריטים המשתתפים במבצע.

על אף ההנחה: זול יותר בטורקיה

המחירים בטורקיה הרבה יותר זולים לעומת ישראל, גם לאחר ההנחות. הצרכנים הישראלים, שאינם יכולים כעת לטוס לטורקיה בשל ההתראות הביטחוניות, מצאו פתרון, ואלה מזמינים פריטי אופנה מטורקיה במחירים זולים מאד, מה שגרם לעליות בביקוש בקרב חברות השילוח.

בחברת יושופס אומרים כי טורקיה חוגגת את הקיץ בסיילים גדולים במיוחד, שמעניקים עד 60% הנחה על קולקציית האופנה.

מחסן שילוח, צילום: כץ משלוחים

הלירה הטורקית בירידה לעומת החודשים האחרונים, מה שמשחק לטובת הצרכן הישראלי שנהנה פעמיים גם מההנחות הגדולות על פריטי אופנה וגם מהפרשי מחירים משמעותיים בין ישראל לטורקיה. הפערים מגיעים לחיסכון כספי של 50% ואפילו יותר על אותם הפריטים שנמצאים בסיילים גם בארץ. בנוסף, מהירות השילוח עומדת על כחמישה ימים.

עוד אומרים בחברה כי בסיילים בטורקיה ניתן לקנות פריטי אופנה של המותגים המובילים במחירים מצחיקים. לדוגמא: שמלת סאטן שחורה של המותג מאסימו דוטי תעלה בטורקיה כ-699 שקלים, ובישראל 1,495 שקלים.

חזייה של זארה תעלה בטורקיה כ-61 שקלים, בעוד שבישראל היא תעלה 119.90 שקלים. שמלת מחוך של ברשקה תעלה בטורקיה כ-59 שקלים, ובישראל 129.90 שקלים. יש לציין שמחיר זה אינו כולל מחיר משלוח ומע"מ בהזמנה מעל 75 דולרים.

באשר לעלות המשלוח, באתר יושופס ניתן לקבל 5% הנחה ממחיר המחירון על המשלוח, ועוד השתתפות של חמישה דולרים בקניות מעל 75 דולרים על המיסים. ברשתות החברתיות ניתן למצוא הנחות שנעות בין 10%-15%.

ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת יושופס, אומר כי "מאז הקורונה, מגמת הרכישות באונליין רק הולכת ומתגברת, ואיתה כניסה לשווקים חדשים כדוגמת טורקיה, ששוב מוכיחה את היתרון שלה ללקוח הישראלי. מותגים מוכרים במחירים נמוכים בהרבה, במגוון רחב הרבה יותר ובמהירות שילוח כמעט זהה לזו של המשלוחים הפנים ישראליים".

דודי טל, נציג חברת השילוח יולנדו בישראל, מוסיף כי "מכירות סוף העונה בטורקיה החלו בתחילת השבוע האחרון, והקהל הישראלי התנפל על האתרים הטורקים. כבר אתמול הגיעו למעלה מ-200 חבילות יותר מאשר השבוע שקדם לו". לדבריו, "האתרים המובילים ביותר בקרב הישראלים הם זארה, ברשקה ופול אנד בר".

באשר לצפי ההזמנות אומר טל כי "מניסיון של שנה שעברה, מספר החבילות צפוי לעלות ככל שמתקדמים באחוזי ההנחות בסיילים. בנוסף לרשתות האופנה הישראליות, הישראלים גילו את ההזמנות בדקטלון בטורקיה, מה שלא היה בעבר. קודם הם הזמינו בעיקר פריטי אופנה, וכעת הם גילו את רשתות הספורט שהן מאד זולות ביחס לישראל".

איך רוכשים בטורקיה?

"יש לפתוח כרטיס ביולנדו ללא תשלום, ואיתו הצרכן מקבל כתובת למשלוחים בטורקיה", מסביר טל. "השליחויות מגיעות אלינו למחסנים, והצרכן מקבל הודעה כשהפריט הגיע. אנחנו אורזים את החבילה מחדש, והלקוח מקבל הודעה כמה יעלה המוצר עם המשלוח. המחיר נקבע לפי גודל החבילה, ולכן אנחנו אורזים מחדש על מנת שהאריזה תהיה קטנה יותר. אנחנו כל הזמן מציעים הטבות לקהל הישראלי, בין השאר 15% הנחה על השילוח".

אם תרצו להזמין ביושופס, נכנסים לאתר, נרשמים ומקבלים ארבע כתובות. נכנסים לאתר בו רוצים לבצע רכישה, ובמעמד הצ'קאאוט, מזינים את הכתובת שקיבלתם ביושופס (לפי המדינה בה נמצא האתר).

החבילות שלכם יגיעו למרכז הלוגיסטי של יושופס בטורקיה, תקבלו הודעה שהחבילה שלכם נחתה במרכז הלוגיסטי, תתבקשו להעלות חשבונית, לשלם על המשלוח ועל המיסים (אם עברתם את ה-75 דולרים) והמשלוח בדרך אליכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר