דניאל גרינברג שמה סוף לשמועות וחולקת רגע אינטימי

הדוגמנית פתחה את הבוקר בסרטון תשובה לכל מדורי הרכילות שמיהרו לעדכן על משבר בינה לבין בן זוגה איל גולן כשתיעדה את עצמה רוכנת עליו באהבה • איך ואיפה זה קרה?

דניאל גרינברג ואיל גולן . צילום: ניר פקין

רגעים של דאגה עוברים כעת (שני) על דניאל גרינברג שמלווה יחד עם בן זוגה ואבי שני ילדיה הזמר איל גולן את בתה הבכורה מיאל בשני ניתוחים שיתבצעו בגופה במקביל: ניתוח כפתורים באוזניה, והוצאת השקד השלישי שגרינברג כבר דיברה בעבר על רצונה להסירו ועל השפעתו על הקול של מיאל.

בסרטון שהעלתה גרינברג לחשבונה מהמרכז הרפואי שבו יתבצעו הניתוחים היא שיתפה ברגע אינטימי משותף לשלושה שבמהלכו נצמדה אל גולן באהבה ובכך שמה סוף לשמועות על משבר בין השניים.

צילום מסך אינסטגרם

"בשם השם נעשה ונצליח. רפואה שלמה ומהירה, אמן", כתבה גרינברג על רקע סרטון שבו תחילה תיעדה את עצמה בלבד ולאחר מכן העבירה את המצלמה אל מיאל וגולן שבדיוק באותו זמן ניסה לשעשע ולהצחיק את בתו לפני הניתוח. גרינברג מצדה רכנה על גבו של גולן בחום, וחייכה חיוך רחב לקול צחוקה המתגלגל של מיאל. "תצחקו תצחקו, לי יש דופק", אמרה בדאגה.

כחצי שעה לאחר מכן פרסמה גרינברג תמונה ממיטת חוליה של מיאל, כשהיא שוכבת לצדה לבושה בבגדי המרכז הרפואי ושיער ראשה מכוסה. "תודה על הדאגה, מלכות שלי", כתבה לעוקביה. "מיאל עוברת ניתוח כפתורים (באוזניים) ושקד שלישי. גיבורה שלי, אני בלחץ יותר ממנה", שיתפה.

צילום מסך אינסטגרם

בשני סרטונים נוספים, הוסיפה גרינברג לחלוק בתחושותיה. "מורידה פאניקה", עדכנה על רקע קטע וידאו שבו היא הנציחה את עצמה ואת גולן משתעשעים אל מול המצלמה. בסרטון אחר גולן הונצח על ידי גרינברג כשהוא מניח את ראשו על ברכיה. "גברים זה כזה: 'תטפלי גם בי, אני עייף'", כתבה בקריצה בזמן שליטפה את ראשו של בן זוגה.

ביום חמישי האחרון שיתפה גרינברג את הגולשים הנחשפים אחר תכניה במחלוקת שהתגלעה בינה לבין אחותה קארין סביב השאלה עד כמה בנה רון דומה לאביו איל גולן. דניאל טענה שרון דומה לה, וקארין סברה כי הוא דומה לגולן. "אני אימא שלו, אני רואה אותו יום יום. אני לא רואה את איל", פסקה גרינברג. "שכפול של איל, שכפול", חלקה עליה קארין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר