שיר אלמליח על היחסים עם הגרוש ואבי ילדיה: "לא קל"

לאחר שחשה בצירים מוקדמים והוחלט שתישאר בשמירת היריון עד לאחר הלידה, הדוגמנית והפרזנטורית משתפת בחשש מהלידה המוקדמת וההשתדלות לשמור על קשר טוב עם הגרוש

שיר אלמליח. צילום: קוקו, ארכיון

שיר אלמליח שתלד בקרוב את בתה השלישית, אחות לרפאל בן ה-4 וגבריאל בן השנתיים נתקפה בצירים מוקדמים ביום העצמאות האחרון. היא התפנתה לבית החולים, שם החליט רופאה על שמירת היריון עד הלידה.

היום (רביעי) בזמן שהיא מקפידה על מנוחה ככל שניתן, היא הרימה את הכפפה והזמינה את הגולשים לשלוח אליה שאלות כשעל הפרק המנוחה שנכפתה עליה, הקשר עם בן הזוג הנוכחי והיחסים המורכבים עם האקס מייקל זנזורי.

"טוב, אז בזמן שאני מנסה לשמור על עצמי כמה שרק אפשר בשביל שלא אלד מוקדם מהצפוי, בואו נדבר קצת", הציעה שיר אלמליח למאות הגולשים הנחשפים אחרי תכניה. "מה הכי קשה לך בהיריון הזה?", נשאלה אלמליח תחילה.

"נראה לי שהעניין הזה שאני לא יכולה לעשות מאה אחוז את מה שאני רוצה עם הילדים שלי קצת מקשה עליי. נכון לעכשיו נהיה לי מאוד קשה לעשות דברים בסיסיים כמו לקלח את הקטן שלי, להרים, לעמוד הרבה זמן על הרגליים, או סתם לקחת אותם לחוג ברגל. וכשיש שני ילדים קטנים בבית זה גורם לתחושת חוסר אונים קלה. אבל המטרה מקדשת את האמצעים", הזכירה לעצמה.

שיר אלמליח ומייקל זנזורי ביום חתונתם (ארכיון), צילום: עידן חסון

שיר, אימא לשני בנים, נשאלה גם כיצד זה מרגיש להפוך בקרוב לראשונה לאימא לבת. "הייתי בעננים", כתבה בהתרגשות כשנתבקשה לשתף בתחושותיה עת שבישרו לה על מין העובר. "ממש רציתי בת, ואני מחכה בטירוף להכיר אותה".

גם שאלה על הזוגיות עם הנוכחי, דותן שטרן הייתה שם. "נראה שהקשר שלך עם בן הזוג מדהים! מה הסוד?", ביקשו לדעת. "הכל עניין של רצון ועבודה", הבהירה. "בכל זוגיות דרושים שניים שצריכים לרצות, להאמין ולאהוב".

שיר אלמליח בהיריון שלישי / יח"צ

ואיך הקשר עם הגרוש ואבי שני בניה מייקל זנזורי? "את מצליחה לשמור על יחסים טובים עם הגרוש?", חיטטו הגולשים. "משתדלת, זה לא קל", השיבה אלמליח בפתיחות. "אבל תמיד אני רואה לנגד עיני קודם כל את הילדים שלי ואת הדוגמה שאני צריכה לתת להם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר