ליהיא גרינר בהצהרה מפתיעה: "אם הייתי רווקה אולי הייתי חוזרת בתשובה והולכת על שידוך"

כוכבת הרשת ערכה השוואה בין דייטים בעולם החילוני לחרדי והגיעה לכמה תובנות לגבי עצמה • "זה מאוד טהור, אני כל כך אוהבת את זה וכל כך מתחברת לזה"

ליהיא גרינר. צילום: אור גפן

הערב (שני) ישודר ברשת 13 פרק הבכורה של ריאליטי השידוכים החרדי החדש "ווארט", מה שהביא את ליהיא גרינר לפתוח אמש (ראשון) מצלמה ולשתף את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בסטורי ארוך מלא בתובנות שלה על זוגיות בעולם החילוני והחרדי, שבסופו אף הפתיעה בהצהרה לגבי עצמה.

את הסטורי בחרה לפתוח במספר תהיות לגבי האופן בו העוקבים שלה מתנהלים בדייטים כשהיא מבקשת להבין לדוגמה האם דייט ראשון כולל מגע או סקס. 

"יש כל כך הרבה רווקים ורווקות וזה כל כך אחרת בין החילונים לחרדים", אמרה ליהיא (39) בפתחו של הסטורי."לחרדים יש שידוך. יש מצב שכשיש את המפגש הם אפילו לא ראו תמונה שלו או אפילו יודעים את השם שלו וזה בליינד דייט אמיתי. אין חיבוק ונשיקה. זה כל כך אחר".

ליהיא גרינר עם בעלה יוסי צבר ושלושת הילדים / צילום: אסף לב

בהמשך הוסיפה וסיפרה על סיפור ההיכרות שלה עם בעלה יוסי צבר לו היא נשואה משנת 2012, כשהיא משתפת שהיא הייתה זו שהתחילה איתו בבר ובכלל ראתה בו בהתחלה רק פוטנציאל לסטוץ והסבירה כיצד בעולם החילוני יוצאים להרבה דייטים ומרובם לא יוצא כלום.

"אצל החרדים זה יותר רציני. הם יודעים שהם יוצאים לפגישה לחיים", המשיכה ושיתפה בתובנות שלה על זוגיות בעולם החרדי. "הם יודעים שהם הולכים לפגישה לחתונה, לילדים. להכיר אחד את השנייה לפני שהם אפילו נוגעים. הם יודעים שרק אחרי החתונה מתנשקים או שוכבים וזה מטורף. זה מאוד טהור. אני כל כך אוהבת את זה וכל כך מתחברת לזה", אמרה ליהיא בהצהרה שאולי הפתיעה חלק מעוקביה אחרי שבעבר הסתבכה כזכור עם הציבור הדתי והחרדי כשבשנת 2021 העלתה פוסט שעורר סערה על האסון במירון עליו התנצלה ארוכות לאחר שחוותה מתקפה זועמת. ב-2022 חוותה את העולם החרדי על בשרה ועשתה סוג של תיקון כשלוהקה לתפקיד אורח של אישה חרדית בסדרה המצליחה "חאנשי".

"אם הייתי רווקה היום אולי הייתי חוזרת בתשובה והולכת על השידוך כי זה די נכון", סיכמה בסיומו של הסטורי הארוך כשהיא ממליצה לעוקבים לצפות בפרק הראשון. "תצפו ותיהנו. לי היו פעמיים צמרמורות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר