מור רדמי: "ברור ששניר יוזמן לחתונה, אולי נעלה אותו לחופה להגיד תודה"

ימים אחרי הצעת הנישואין שקיבלה מור רדמי מבן זוגה דיוויד, האקס מ"חתונה ממבט ראשון" שניר שלו בחר לפרגן לשניים • ומה יש לרדמי להגיד על זה?

שניר שלו ומור רדמי ב"חתונה ממבט ראשון" . צילום: לירון סער

ימים ספורים אחרי שפרסמה מור רדמי את הצעת הנישואים שקיבלה מבן זוגה בשנה האחרונה, דיוויד במסיבת הפתעה שארגן לה עם כל המקורבים, הגיע הזמן של האקס שלה מ"חתונה ממבט ראשון" שניר שלו להתייחס למאורע המרגש.

 שלו, מי שהיה בן זוגה של רדמי במהלך השתתפותם בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", נתפס בעדשת מצלמת הפפראצי. לפרסום תמונותיו התווספה תהיה האם יגיע לפרגן לאקסית ביום חתונתה, והתשובה מצדו לא אחרה להגיע.

שלו הפתיע כשבחר להשיב בסטורי שלו לשאלה. "ברור שאני אגיע להרים", עדכן. "אני מאחל להם אושר, בריאות, ואת כל הטוב שבעולם", בירך. שלו התייחס גם לבן זוגה של רדמי, ופרגן. "דיוויד אחלה גבר! אני ממש שמח בשבילם, והכי חשוב זה שטוב לשניהם ביחד".

מאורסת. מור רדמי / צילום: אביעד שיקלושי

נזכיר כי הקשר המורכב ורווי המהמורות של רדמי ושלו, כפי שהונצח לעיני המצלמות של "חתונמי" זכה להתעניינות רבה הן מצד כלי התקשורת והן מצד הצופים וסכה לביקורות רבות מצד הגולשים ברשתות החברתיות עד שהשניים החליטו להפריד כוחות עוד בטרם הסתיימה העונה. עוד נציין כי שלו נמצא גם הוא בימים אלה בזוגיות עם אינה ודימוב.

שניר שלו ובת זוגו, אינה וידמוב, צילום: אמיר מאירי

מור, התגובה של שניר ריגשה אותך?

"התגובה של שניר לא ריגשה אותי, אבל בהחלט התקבלה בחיוך".

אתם בקשר גם עכשיו? תזמינו אותו לחתונה?

"שניר הוא אחלה גבר, ואנחנו חברים טובים. הכי מפרגנים אחד לשנייה. ברור שהוא יוזמן לחתונה. מי יודע, אולי נעלה אותו לחופה להגיד לו תודה", חתמה רדמי בחיוך גדול. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר