לירן כוהנר: "ההיריון משפיע על היחסים עם בעלי"

שבועות אחרי שהכריזה על היריון שלישי בעמודה באינסטגרם, הדוגמנית ומלכת היופי במיל' מספרת על האתגרים שאיתם היא מתמודדת בזמן שהיא מצפה להרחבת המשפחה • "חוסר השלמה שלי עם העובדה שהגוף מתנהג אחרת"

לירן כוהנר. צילום: אור גפן

לירן כוהנר העלתה היום (שני) שלוש תמונות מתוך סט צילומים שבהן הציגה לעולם את הריונה השלישי עליו עדכנה בחשבונה באינסטגרם לפני כחודשיים כשהחזיקה בצילומי אולטרסאונד של הבייבי החדש לצד בעלה גיא גיאור. הטקסט שבחרה לצרף כוהנר לאותן תמונות פוטוגניות ומחויכות היה הרבה פחות זוהר ושמח וכלל הודאה שלה בקשיים שהיא חווה לאחרונה בכל הנוגע למערכת היחסים עם בעלה והגוף שמשתנה לנגד עיניה.

"אומרים שצוואר תפוס מתקשר להרבה דברים, ביניהם עומס והצפה רגשית, כעס והתנגדות למציאות", כתבה כוהנר מתחת לסדרת התמונות שבהן הציגה לעולם בגאווה את בטנה הגדלה. "יכולים לזהות את כולם אצלי במערכת לאחרונה", העידה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Liran Kohener Geyor‎‏ (@‏‎liranko‎‏)‎‏

בהמשך עברה לדבר על התחושות המורכבות שלה ועל ההשלכות של ההיריון על ביתה ויחסיה מול בעלה ומול עצמה. "את ההיריון הזה רציתי מאוד וחיכיתי לו מאוד, אבל זה לא אומר שהוא לא הביא איתו עוד המון דברים נלווים. פחדים ואמונות שיש אצל גיא במערכת על תקופת ההיריון ועל ההשפעה על הזוגיות בתקופות כאלה. חוסר השלמה שלי עם העובדה שהגוף מתנהג אחרת, מבקש תשומת לב אחרת. פחד על כמה ההיריון והלידה ישפיעו על התקופה הכי מטורפת, מספקת ומתפתחת שאני עוברת בחיי. התנגדות לא מודעת למציאות, אפשר להגיד".

לירן כוהנר / צילום: אור גפן

לקראת סיום חלקה בהקלה שהיא חשה כשהיא משתפת בחייה את קהל העוקבים. "לפעמים רק מעצם זה שאני אומרת או כותרת את הדברים הללו וזה עולה למודע, אני כבר בחמישים אחוזים מהדרך. אז הנה, אמרתי. אני גם מתרגשת, וגם חוששת וגם מצפה לאוצר החדש, וגם מפחדת שאני לא יודעת איך החיים יראו ואיך אני אהיה. בוחרת לשים את הפוקוס על האמונה שלי בעצמי. לדעת שאני עושה את הכי טוב שלי, תמיד. על האמת – שכל ילד שמגיע מביא איתו עוד שפע של הכל. כמו שהוא מביא איתו עוד מקום בלב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר