דניאל גרינברג פותחת הכל על איל גולן: "עברנו יחד את השעות הכי קשות"

לרגל יום הולדתו של הזמר, האקסית המתקמבקת ואם ילדיו הקדישה לו פוסט ברשת שבו הזכירה את רגעי השפל במערכת היחסים ביניהם • על מה הודתה לו לראשונה בחייה?

דניאל גרינברג ואיל גולן. צילום: ניר פקין

מתחת לעשר תמונות זוגיות פוטוגניות במיוחד, כשבאחת מהן תועדו דניאל גרינברג ובן זוגה איל גולן בנשיקה לוהטת, כתבה הדוגמנית לאיש שלה הקדשה חמה במיוחד לכבוד יום הולדתו ה- 53. בטקסט שבחרה גרינברג להעלות לחשבונה באינסטגרם בעל מאות אלפי העוקבים היא הרעיפה עליו אהבה גדולה והתייחסה למשברים הגדולים שחוו יחד.

"מאמי שלי, הגבר המשמעותי בחיי, אבי ילדיי לעולמי עד, אני רוצה לאחל לך מעמקי נשמתי קודם כל בריאות איתנה ושבורא עולם ישמור עליך מכל משמר", כתבה גרינברג בפתח דבריה, ומיד לאחר מכן ציינה את האתגרים שניצבו בפניהם כזוג לאורך השנים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

"זה לא סוד שעברנו יחד עליות וירידות, את השעות הכי קשות. וכן, מסתבר שהקדוש ברוך הוא שומר עלינו, אז מי יכול עלינו? האהבה ניצחה הכל", הכריזה.

בהמשך הודתה לגולן על כך שפעל לבנות מחדש את הבית שהתפרק. "אז אני רוצה לומר לך לראשונה תודה. תודה על שלא נתת לנו לוותר על בית המקדש שלנו, תודה על הכאן ועכשיו, על הזמן הזה שהילדים שלנו כל כך שמחים ומאושרים, על שקיבלו בחזרה אימא ואהבה אוהבים ומאחודים".

דניאל גרינברג ואיל גולן, צילום: ניר פקין

רגע לפני שחתמה את דבריה, התייחסה לקריירה המרשימה של גולן כזמר. "אני גאה בך ובדרך שלך, בחריצות, בהשקעה, בהתמדה במקצוע של שנים. וזה כבר הרבה יותר ממקצוע, זאת שליחות וזכות ענקית. כמות האנשים שאתה יודע לשמח ולחזק, לרגש ולאחד. אתה מתנה. מתנה שלי, של שהמשפחה שלנו, של מדינה שלמה. אני אוהבת אותך ומאחלת לנו שנמשיך כאחד לבנות יחד עולמות, שנתגבר על כל מכשול ושנמשיך לצבור חוויות וכמובן לאהוב אהבת אמת. יום הולדת שמח, חיים שלנו. דנצ'ו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר