"לא תמיד אני מצליח לשמור נגיעה": יענקי מ"האח הגדול" בווידוי חשוף

יענקי גולדהבר ערך סשן שאלות ותשובות עם עוקביו באינסטגרם, שבו נשאל כיצד הוא מצליח לשמור נגיעה באירועי ברנז'ה שונים אליהם הוא מגיע • הוא לא הסתיר את האמת שלו: "אני משתדל לשמור כדי לכבד, כשיש יוצא מן הכלל, אני לא מתחרט על זה אף פעם"

הסלון בבית האח הגדול 2023. צילום: ליאור גרונדמן

כחצי שנה מאז יצא מבית "האח הגדול", יענקי גולדהבר הספיק להפוך לאושיית רשת של ממש, כשבחשבון האינסטגרם שלו יש לא פחות מ-103 אלף עוקבים.

מאז, הספיק גולדהבר לבלות בלא מעט אירועי ברנז'ה מתוקשרים שבהם הוא מוקף גם בנשים – סוגיה שאליה התייחס אמש (שבת) לאחר שנשאל בסשן שאלות ותשובות על הקושי שבתמרון בין המרחב החילוני לאמונה הדתית, הכוללת גם אינטראקציה עם נשים מסביבו וגם שמירת נגיעה.

יענקי גולדהבר חוגג יום הולדת, בינואר // צילום: אור גפן

"איך אתה מצליח לשמור נגיעה כשאתה הרבה מאוד נמצא בסביבת נשים שהן יפות?", נשאל בסשן. על השאלה הוא השיב על רקע תמונה שלו מחתונתם של שי לי עפרי ושניר בורגיל, חבריו לעונה בתוכנית הריאליטי המצליחה, כשהוא לבוש טוקסידו ורוד. "כמו שאני תמיד מקפיד להגיד, אני מאוד משתדל לשמור נגיעה. זה לא אומר שאמנע מלהגיע למקומות כאלה ואחרים", כתב.

בהמשך דבריו, העניק יענקי וידוי מפתיע לעוקביו: "אני חושב שלכל אחד יש עליות ומורדות בחיים, ויש פעמים שגם אני לא מצליח לשמור נגיעה. בסוף, שמירת נגיעה – יותר משזה שומר על הגבר, זה מראה שגוף האישה הוא משהו שבשביל לגעת בו, לא כל אחד יכול. זו הסיבה שאני משתדל לשמור כדי לכבד אותה. כשיש יוצא מן הכלל, אני לא מתחרט על זה אף פעם".

כזכור, יענקי עורר סערה כשהשתתף ב"האח הגדול", כאשר באחד הפרקים היה נדמה כי נגע בידה של זוכת העונה יובל מעתוק, מה שהביא למתקפה עליו בטענה כי הפר את איסור שמירת הנגיעה. מאוחר יותר התברר כי יענקי ביקש מיובל להעביר לו סיכה, ולכן היה נדמה כי ידיהם נוגעות.

כל אחד והעליות והמורדות שלו. הסטורי של גולדהבר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר