"עם מי לעזאזל התחתנתי?!": אישה שהתגרשה משקרן פתולוגי הפכה לדבר הכי חם ברשת

ריסה טסה בסך הכל רצתה למצוא אהבה אבל מסתבר שנישאה לאדם ששיקר על כל פרט ופרט מחייו • הסיפור הלא יאומן שלה הפך לסדרת ריאליטי בת 50 חלקים בטיקטוק עם מיליוני צופים

גירושין. אילוסטרציה. צילום: GettyImages

סדרת הריאליטי הכי ויראלית בשבוע האחרון מתרחשת בטיקטוק של גולשת אמריקאית בשם ריסה טסה (Reesa Tessa) שעד לפני שבוע הייתה אנונימית כמעט לחלוטין עם חשבון שמנה 100 אלף עוקבים והיום כבר חצה את המיליון וחצי, כשהסיבה להפיכתה לכוכבת היא סיפור סבוך של בגידה ושקרים מצד מי שהיה בעלה.

בסדרת סרטונים ארוכה שזכתה לשם Who the fuck did I marry, שנכון לעכשיו כבר מונה יותר מ-50 חלקים וצברה יותר ממאה מיליון צפיות, ריסה מגוללת בפני מיליוני העוקבים את סיפור ההיכרות שלה עם בעלה שהתגלה כנוכל ושקרן פתולוגי.

"זה הסיפור על איך פגשתי, יצאתי עם, התחתנתי והתגרשתי משקרן פתולוגי אמיתי", ריסה הסבירה בסרטון הראשון בסדרה הארוכה שהחלה להעלות לחשבונה בדיוק לפני שבוע בוולנטיין דיי. "אני הולכת להיות אמיתית גם אם זה יגרום לי להיראות רע. אני הולכת להיות כנה אבל גם לכבד את כל מי שהיה מעורב", הוסיפה ואמרה.

@reesamteesa#pathologicalliar#divorcetok#covid#reesateesa♬ original sound - ReesaTeesa

ראשיתה של הדרמה במרץ 2020, אז פגשה ריסה את מי שהיה עתיד להפוך לבעלה דרך מאץ' בשתי אפליקציית היכרויות בפייסבוק ובהינג'. 

האקס שיתגלה בהמשך כנוכל ושקרן פתולוגי לא מוזכר בשמו האמיתי על ידי ריסה והיא מכנה אותו "לגיון" לאורך סדרת הסרטונים, ככל הנראה על מנת להגן על זהותו האמיתית. בעת שהכירו, כך היא מספרת, זה הציג עצמו כשחקן כדורגל לשעבר שגם עבד באפל בתקופות הפגרה ועבר לאטלנטה לשמש כסגן נשיא במפעל לתבלינים.

ריסה מוסיפה ומשתפת כי השניים הכריזו באופן הדדי מראש כי הם מחפשים מערכת יחסים רצינית שתוביל לנישואים ולא רוצים לבזבז את הזמן על פגישות סרק שלא יובילו לכלום. הם עברו לגור יחד תוך זמן קצר בדיוק כשפרצה מגפת הקורונה כשהם בוחרים לגור בבית שלה ולא בסטודיו הזמני שלו, מהלך שהיום היא מודה היה טעות.

@reesamteesa#pathologicalliar#reesateesa#fypシ#whotfdidimarry#fyp♬ original sound - ReesaTeesa

השניים נישאו בינואר 2021, ובעוד לגיון טען כי הוא עומד בתנאי הזכאות למשכנתא, בכל פעם שהיה צריך להגיש הצעה לבית הוא היה מוצא תירוץ להימנע מכך. 

באותו הזמן, ריסה החליפה עבודה וכחלק מתהליך הקבלה התבקשה לבצע בדיקת רקע. כשעשתה זאת, גילתה כי לגיון השתמש במספר ביטוח לאומי מזויף שלא תאם את זה שהופיע על רישיון הנישואים שלהם וכשחקרה מעט יותר לעומק התגלתה האמת המרה: לגיון לא רק שיקר וזייף את פרטיו הוא גם עבריין מורשע. 

עוד גילתה כי זייף את מקום מגוריו, היה נשוי בעבר יותר מפעם אחת, משפחתו ניתקה עמו כל קשר וידעה כי הוא שקרן פתולוגי עוד מילדותו, והוא אף סיפר לאנשים שריסה שעברה הפלה בזמן שהיו יחד, ילדה את בנם המשותף.

בנוסף שיתפה כי שיקר לה לגבי כספים שהעביר לאשתו לשעבר אחרי שלדבריו נזקקה להם לאחר שבתה מתה מקורונה, ואף לקח אותה לבקר בחלקת קבר מזויפת של סבו וסבתו. גם שיחות הטלפון שביצע עם מכרים ואנשי מקצוע והייתה עדה להן, כך סיפרה, היו מבוייימות ומזוייפות והרבה פעמים בצד השני אפילו לא היה אדם אמיתי.

ריסה מיהרה להעיף את לגיון מביתם המשותף והגישה בקשה לגירושים באוגוסט 2021 שבעה חודשים אחרי שנישאו. למרות זאת, לגיון ניסה להמשיך וליצור עמה קשר עד שלבסוף הוצא נגדו צו הרחקה. "יש לבעלי לשעבר דרגה מסוימת של אכזריות שמעולם לא חוויתי בעבר", אמרה באחד הסרטונים האחרונים בסדרה. "אלוהים עדי שאני מתפללת שלא אתקל בכך שוב".

ריסה הוסיפה ואמרה כי היא מבינה עד כמה הסיפור שלה יכול להישמע מגוחך לעיתים וכי היא חייבת להשתמש גם בהומור כמכניזם להתמודדות איתו, אבל סיפרה שכשהחליטה לשתף בסיפורה המוטיבציה שלה הייתה לעזור אפילו אם יהיה מדובר רק באדם אחד.

"תעשו את המחקר שלכן אם יש לכן ספקות", הפצירה בעוקבות שלה. "להיות רווקה זה מבאס, אבל להיות נשואה לאדם הלא נכון זה סוג של גיהינום שאף אחת לא צריכה לעבור".

תוך שבוע כאמור סדרת הסרטונים של ריסה שהתפרשו על גבי יותר משמונה שעות, צברו מיליוני צפיות ומאות אלפי תגובות וממים ברשת מצד גולשים, כשרבים מפצירים בה למהר לעגן את זכויות היוצרים על סיפורה ולמכור אותו לפני שהרשתות והאולפנים יקדימו אותה ויהפכו את הדרמה שלה לשובר קופות על חשבונה.

@sandrabaker93#legion#snake♬ original sound - Sandra Baker

הדרמה אגב לא מסתיימת כאן. כטיבם של סיפורים ויראליים המרתקים מיליונים, הגולשים הסקרנים לא יכלו להסתפק בשם הבדוי שסיפקה ריסה בסרטונים וערכו חקירה בעצמם לגבי זהותו האמיתית של "לגיון". זה נחשף על ידם כג'רום מקקוי, ולאחר ששמו וזהותו כולל החשבונות החברתיים שלו הופצו ברשת, העלה אותו ג'רום בעצמו סרטון בו הכחיש מכל וכל את טענותיה של ריסה וטען כי דווקא היא השקרנית וכי הסיבה האמיתית לפרידה שלהם היא שבגדה בו. 

ריסה טרם הגיבה או אישרה כי האדם שהזדהה כג'רום הוא אכן הגרוש שלה ונכון לעכשיו הסיפור ממשיך להתגלגל ברשת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר