גווינת' פאלטרו חושפת סודות אינטימיים: בראד פיט או בן אפלק?

בריאיון שהשחקנית זוכת האוסקר העניקה לפודקאסט מצליח, היא גילתה כמה פרטים מסקרנים על היחסים שלה עם שניים מהאקסים המיתולוגיים • ועם מי מהם היא הייתה מתאחדת שוב?

גווינת' פאלטרו. צילום: אי.פי.איי.

וידויים מחדר המיטות: אם תהיתם פעם איך בראד פיט מנשק ואם בן אפלק הוא גיבור על גם בין הסדינים, גווינת' פאלטרו תשמח לעזור לכם.

השחקנית זוכת האוסקר פתחה את הלב (ואת הפה) בפודקאסט המצליח "Call Her Daddy" שפורסם אתמול (רביעי), שבמהלכו חשפה סודות אינטימיים על שניים מהאקסים הבולטים בחייה: הארוס לשעבר בראד פיט ובאטמן לנצח בן אפלק.

פאלטרו בת ה-50, שנשואה מזה כ-4 שנים ליוצר הטלוויזיה זוכה האמי בראד פאלצ'וק ("גלי", "אימה אמריקנית"), סיפרה על הפעם הראשונה שבה פגשה את בראד פיט על סט הצילומים של הסרט המצליח "שבעה חטאים", וגילתה כי לאחר שאמרו 'היי' אחד לשנייה – היה לה ברו שזו אהבה ממבט ראשון: "זה היה משוגע. במבט לאחור, הייתי צריכה לעבור הרבה מאוד התפתחות אישית. במובנים רבים לא באמת התחברתי והפכתי למי שאני עד שמלאו לי 40. הייתי טיפוס מרצה ולא הבנתי איך להקשיב לאינסטינקטים שלי ולפעול מהמקום הזה. הייתי ילדה, הרבה יותר מבני 24-22 שאני פוגשת היום. אז עוד לא חקרתי את מי שאני ומה שחשוב לי ואיפה הגבולות שלי".

למרות הפרידה מפיט, שאיתו יצאה במשך כ-3 שנים, פאלטרו הודתה כי היא נשארה עם לב שבור. "הייתי לגמרי מרוסקת כשנפרדנו", סיפרה. "זה היה מאוד קשה, אבל בזמנו זה היה הדבר הנכון". למרות שהקשר הרומנטי ביניהם הסתיים, כיום היא מגדירה את פיט, זוכה אוסקר בעצמו, כ"חבר טוב ואדם מדהים", עימו היא שומרת על קשר חברי קרוב.

שאלה נוספת שהכוכבת נשאלה עליה על ידי מנחת הפודקאסט אלכס קופר, הייתה מי מבין האקסים המפורסמים שלה היה הטוב ביותר בין הסדינים. "זו שאלה קשה", הודתה. "עם בראד זה היה מבוסס על כימיה מטורפת בסגנון אהבת חיי בזמן הזה, אבל בן היה מעולה מבחינה טכנית", פרגנה פאלטרו לבעלה הנוכחי של ג'ניפר לופז, עמו יצאה בשנים 2000-1997, תוך שהיא מודה שאם הייתה צריכה לבחור היום עם מי להיכנס שוב למיטה, זה היה פיט.

"כימיה מטורפת". גווינת' פאלטרו ובראד פיט (ארכיון) // צילום: Ke.Mazur/WireImage

היא הוסיפה גם כי אפלק גרם לה לצחוק יותר וגם כי הוא היה וכחן יותר, אבל בעיניה הוא היה רומנטי יותר, ניחן בחוש סטייל טוב וגם היה השחקן הטוב יותר מבין השניים, למרות שהיא חושבת ששניהם מוכשרים בטירוף.

גם כריס מרטין, סולן להקת קולדפליי ובעלה לשעבר, זכה לאזכור בשיח האינטימי, כשפאלטרו הודתה שהייתה מתחתנת איתו שוב כי הוא העניק לה את שני ילדיהם, שאותם הגדירה כאהבות הגדולות ביותר בחייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר