"זה לא נורמאלי": בגד ים מ"שיין" מזעזע את הרשת

אנחנו רגילים שלאתר האופנה הסיני המצליח יש יציאות מעניינות בכל הנוגע לבגדים זולים • הפעם הם התעלו על עצמם, והציעו בגד ים שנראה כמו משהו אחר לגמרי

בגד ים או בגד אינטימי?, צילום: מתוך האתר

כסף לא קונה טעם טוב מסתבר. גם עכשיו, כשאתר האופנה הסיני "שיין" מוערך בשווי של 100 מיליארד דולר, איכות המוצרים שנמצאים בו, מסתבר, עדיין שנויה במחלוקת.

הפריט שמצליח לשגע את הקונים ברשת לאחרונה הוא בגד ים שזכה לשםSXY Rhinestone Studded One-Piece Swimsuit. במקום להזכיר בגד ים, הוא נראה יותר כמו בגד לפעילות אינטימית, ודאי לא כזה שיכול להיות משווק כפריט אופנה סטנדרטי.

הוא עשוי מחתיכת בד דקה מפוליאמיד ואלסטיין שמכסה בקושי את איברי הגוף האינטימיים מקדימה ומאחורה, ומשובץ באבנים נוצצות. בגד הים נמכר כעת באתר במבצע עבור 11.25 דולרים, במידות שנעות בין סמול לאקסטרה לארג'.

"תסלחו לי, אבל מה זה לעזאזל?", כתבה גולשת מזועזעת בתגובה לתמונה של בגד הים המדובר ברשתות החברתיות, והוסיפה: "זה וודג'י שאתה משלם עבורו". "זה לא נורמלי", הוסיף אחר, כשגולשים נוספים כתבו: "זה כואב בעיניים, מזעזע".

גולשים אחרים תהו אם הדוגמנית באתר התבלבלה ולבשה את בגד הים הפוך, והוסיפו שהם מרחמים עליה, כי בתמונות נראה כי היא ממש סובלת.

"המעצבים בשיין ממש מתקמצנים על הבד בימים אלה, הא? זה באמת מוגדר כבגד ים?", תהו אחרים. "כנראה שאני לא מבינה מה זו אופנה", הוסיפה גולשת נוספת, כשאחרת סיכמה בציניות: "עשיתי ניתוח ישבן קדמי ועכשיו אני לגמרי מוכנה לבגד ים הזה. שמישהו יביא לי אותו עכשיו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר