בזמן הצבא: מאי תגר קוטפת קמפיין

הדוגמנית העולה נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של FACTORY 54 במקום סופיה מצ'טנר, מה שמקדם את תגר בזירה הבינלאומית

הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר בת ה-19 הצטלמה השבוע לראשונה לקמפיין הקיץ של FACTORY 54, לאחר שנבחרה לפרזנטורית במקום סופיה מצ'טנר ששימשה במשך שנה וחצי הפרזנטורית של הקבוצה. 

מאי תגר לפקטורי54 // צילום: דודי חסון

רשת פקטורי 54 היא הנציגה הרשמית והבלעדית של מותגים בינלאומיים מובילים בעולם, ביניהם ברברי, אוף ווייט, דיסקוורד, בלנסיאגה. העונה יצטרפו לרשת מותגי יוקרה מובילים לצד מותגי סטריט נחשבים, מה שמקדם את תגר בזירת האופנה הבינלאומית. 

"כשבישרו לי על היבחרותי שמחתי והתרגשתי, זו הגשמת חלום להיות פרזנטורית של מותגים נחשבים בעולם", אמרה תגר ל'ישראל היום'. "המשכתי לעבוד על אש קטנה כי אני חיילת, למרות זאת אין ספק שהתזמון הוא מעולה. הצטלמתי לקמפיין הראשון לאחרונה, הצילומים היו ביפו והיה מאוד כיף ומרגש. השאיפה שלי לדגמן לבתי אופנה בינלאומיים ולפתח את הקריירה הבינלאומית הרבה יותר, וכעת כפרזנטורית של פקטורי 54 אני מאמינה שיפתחו בפניי דלתות נוספות".

הישג חשוב // צילום: דודי חסון 

תגר הובילה בארץ את הקמפיין של ADIKA, היא הצטלמה בשנה האחרונה לקמפיין למותג היוקרה FURLA בקולקציית משקפי שמש, נעלים ותיקים, ולמותג pink להלבשה תחתונה, וכן השתתפה לצידה של קנדל ג'נר בקמפיין הטיפוח של אסתי לאודר.

בספטמבר האחרון הבחנו כי לאחר שתגר הצטלמה לפרסומת של המותג הבינלאומי FURLA, תמונתה הוצבה על שלט ענק בקיר הראשי של אחד הקניונים הגדולים בתאילנד. על כך אמרה ל'ישראל היום': "זו קפיצת מדרגה עבורי".  

תגר מנסה לתמרן, בהצלחה יש לציין, בין השירות הצבאי לקריירת הדוגמנות. בזמן זה הספיקה להצטלם לקמפיין חורף של H&M ולקראת שחרורה מצה"ל תוכל להתפנות להמשך קידום קריירת הדוגמנות שלה בעולם.

סופי מצ'טנר שסיימה את תפקידה כפרזנטורית החברה אמרה ל'ישראל היום': "פקטורי 54 הוא מותג ברמה גבוהה ועם סטייל מהמם, היה לי הכבוד להיות הפנים שלו בשנתיים האחרונות, עכשיו אני ממשיכה הלאה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר