ריהאנה חשפה את ההיריון, אבל כולם שמו לב לפרט הזה בצילום

אין ספק שההכרזה על ההיריון של ריהאנה ריגשה לא מעט אנשים • הזמרת עשתה זאת בסטייל נועז שמתאים רק לה • ורק מדבר אחד היה קשה להתעלם, ואנחנו מתכוונים לשרשרת חגורה שהיא לבשה

אייסאפ רוקי וריהאנה

כוכבת הפופ הבינלאומית ריהאנה הכריזה לעולם אמש (שני) שהיא בהיריון. היא עשתה זאת באופן הכי רירי שאפשר, עם שיק לא מתאמץ, סטייל ייחודי ולא צפוי כשהיא לובשת מראה על זמני ומעורר השראה.

לצד בן זוגה, כוכב הראפ ASAP ROCKY, רירי הציגה גם את אחד הטרנדים החמים של העונה - ואנחנו מתכוונים לשרשרת החגורה שלבשה

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Pop Culture (@teencheck_)

השניים צולמו יחד למגזין פיפל, שקיבלו בלעדיות על החשיפה המרגשת, בהפקת הריון מגניבה במיוחד שצולמה על ידי צלם האופנה מיילס דיגס. בתמונה, השניים נראים הולכים יחד ברחובות הארלם בניו יורק בסופת שלגים קלילה ורומנטית.

לכבוד ההכרזה, ריהאנה בת ה-33 לבשה מעיל פאפר נפוח באורך מידי בצבע ורוד פוקסיה של בית האופנה הצרפתי שאנל. מדובר במעיל וינטג' מתוך קולקציית ארכיון של שנת 1996 בעיצוב של קארל לגרפלד, ומחירו עומד על 10,672 דולרים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by K🌹 (@ri_ri_navy)

מתחת למעיל, שנלבש במראה סגור עד הבטן, הכוכבת שילבה שרשרת תליון צלב ייחודית עם פנינים ואבני זירקוניה צבעוניים של כריסטיאן לקרואה, שנתלתה על בטנה החשופה (מחיר השרשרת: 5,500 דולרים).

הזמרת שילבה עם הלוק הייחודי מכנסי ג'ינס אוברסייז עם קרעים של VETEMENTS, שמחירם 1,300 דולרים עם חגורת שרשרת וינטג' של שאנל, גם היא מקולקציית הארכיון של לגרפלד משנת 1996. למרות שלא ראו, ריהאנה נעלה נעלי עקב שפיץ מלקה בצבע בורדו של אמינה מאודי שמחירם 1,100 דולרים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Danie.dice (@danie.dice)

למרות שמדובר בלוק אופנתי במיוחד עם סטיילינג מעורר השראה, אותו בחרה הסטייליסטית המצליחה קרלין קרף דה דודז'לה, לא ניתן לפספס שני פריטים ייחודיים, בהם חגורת השרשרת של שאנל, פריט שחזר השנה לאופנה ובענק, אותה שילבה באופן כה מתוחכם יחד עם שרשרת התליון הגדולה של לקרואה.

את שרשראות החגורה ניתן למצוא היום כמעט בכל רשת אופנה כמו זארה, מנגו, טוונטי פור סבן ועוד רבים, כמו גם אצל מעצבות תכשיטים קטנות יותר כמו קולקציית הקפסולה של המותג Very Anna שעיצב עם בלוגרית האופנה טל נוי ליין חגורות תכשיט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eliana tidhar (@elianatidhar)

בעולם גם ציינו כי אותה סטייליסטית עשתה את הסטיילינג לשער האייקוני של הדוגמנית הישראלית מיכאלה ברקו למגזין ווג בחודש נובמבר בשנת 1998, תקופה שבה ברקו גם הייתה בהריון, ואז היא לבשה חולצת צלב ייחודית של כריסטיאן לקרואה עם ג'ינס אוברסייז דהוי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר