עלי אקספרס? מעיין אדם מסתבכת בענק עם מותג התכשיטים החדש שלה

תמונות שהגיעו ל"ישראל היום" חשפו כי התכשיטים שאדם מוכרת במאות שקלים נראים זהים לחלוטין לתכשיטים שנמכרים ברשת בעשרות שקלים בודדות • אדם: "גם תיקים של גוצ'י אפשר למצוא בעלי אקספרס ובאתרים דומים, אך האיכות שונה מקצה לקצה"

מעיין אדם, צילום: יקיר שוקרון

זה לא סוד שהרבה משפיעניות רשת רוצות לנצל את הכוח שלהן, ולהשיק מותגים שייצרו הכנסה פעילה. מי שעשתה זאת לאחרונה היא מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, שלה כמעט 250 אלף עוקבים, עם מותג תכשיטים חדש בשם "MADAM".

• למבצעים שווים באופנה הקליקו כאן

באתר שלה נכתב: "יחד עם אוצרים, מעצבים ויצרנים מכל העולם, הרכבתי ליין תכשיטים שמקדש את המעבר מטוב - למדהים. שפכנו פנימה רומנטיקה, סטייל ודרמה שכיף לתבל איתם את החיים. אני מקווה ומאמינה שהתכשיטים ישמחו אותך כל בוקר כשתענדי אותם ויחסרו לך כשתסירי אותם, כמו באהבה. תודה שבאת, אנחנו מוכנים להתחיל כשאת מוכנה".

אדם בעצם מודה שאינה מעצבת תכשיטים, אלא היא הרכיבה קולקציה לפי טעמה כדי לשמח את לקוחותיה.

בימים האחרונים הגיעו ל"ישראל היום" פניות מגולשות שזיהו את התכשיטים שאדם מוכרת באתרי קניות אונליין מחו"ל, ובמחיר נמוך בפער גדול.

צמיד בציפוי זהב עם סוגר בצורת האות A נמכר באתר של אדם במחיר של 279 שקלים, ובאתר עלי אקספרס צמיד דומה נמכר במחיר 17.21 שקלים, כשלכאורה אדם מוכרת בעצם את הצמיד במחיר שהוא פי 16 מהמחיר באתר המקביל.

צמיד בציפוי זהב מיקרון 0.9 עם אלמנטים של סמיילי נמכר באתר של אדם ב-189 שקלים, ובעלי אקספרס נמכר צמיד דומה ב-12.03 שקלים, כך שהמחיר באתר של אדם הוא פי 15.7 מהמחיר למוצר דומה באתר המקביל. ללא ספק מדובר בפערים עצומים, שמעלים את השאלות: האם מדובר במוצרים זהים, ומה פשר ההבדל הגדול במחיר?

ממעיין אדם נמסר: "התכשיטים שבמחסני חברת מאדאם עברו בקרת איכות ידנית, ציפויים, החלפת חלקים ושדרוגים מייקרים, שיבטיחו ללקוחה מוצר איכותי, שאתרים כגון אלו שהוצגו לא יודעים להבטיח בלשון המעטה. מתוך מגוון גדול של תכשיטים, תמיד מתגלים כפילויות ועיצובים דומים, ובדיוק בגלל זה חברת מאדאם שואפת ועובדת בימים אלה על ייצור עצמי..."

"...חשוב לציין שבנוסף לכל העבודה שעוברים התכשיטים מרגע היבוא, התכשיט יגיע אל הלקוחה בתוך שלושה ימי עסקים, באריזה מהודרת, אפשרות החזרה חינם וחוויית לקוח שעולה הרבה מאוד כסף. גם תיקים של גוצ'י אפשר למצוא באתר עלי אקספרס ובאתרים דומים, תיקים אשר זהים למקור, אך האיכות שונה מקצה לקצה. מאדאם עומדת מאחורי המוצרים שלה ואיכותם ומבטיחה לכל רוכשת חוויית משתמשת ברמה הכי גבוהה שיש, משלוח מהיר ואחריות לשנה. חפשו את זה בעלי אקספרס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר