מהפנטת. קירל בעיצוב של אלון לבנה | צילום: ערן לוי

סודות מאחורי הקלעים: איך הקליפ של נועה קירל קשור ל"זמר במסכה"?

מעבר לכך שהקליפ החדש של נועה קירל מתסיס את כולם, אי אפשר שלא לדבר על הלוקים המושקעים שנראים בו • יש מישהו אחד שחשב על כל הפרטים הקטנים, ואנחנו כמובן מתכוונים לסטייליסט שלה, איתי בצלאלי

נועה קירל מצליחה להפתיע אותנו בכל קליפ מחדש עם לוקים חדשניים ומעוררי השראה, אבל האמת שעם כל הכבוד לקירל, הקרדיט מגיע לסטייליסט שלה איתי בצלאלי, שמלווה אותה ודואג למתג אותה ככוכבת פופ עם כל הסוואג.

מוצרים לחיות מחמד במחירים מיוחדים

כתב: עמי פרידמן // צילום: משה בן שמחון // עריכה: לירון עזר

הלוק הראשון. צילום: מיכאל טומרקין

את הלוק הראשון שהציגה קירל בקליפ האחרון שלה שעלה אתמול (רביעי), עיצב עומר יהב, שכבר יצר לקירל לוקים רבים בעבר. בצלאלי פנה ליהב בבקשה ליצור טוטאל לוק עתידני שיתאים לווייב של הקליפ. יהב לקח השראה מגופיות סבא לבנות פשוטות, ואתגר את עצמו להפוך את חומר הגלם הזה לפריט שישאיר חותם.

מבצע מטורף לחורף

בהתחלה חשב יהב לקשט את הבגד עם סרטים של גדילים, אך לאחר מחשבה נוספת יחד עם בצלאלי, החליט להשאיר את הדגם נקי. הוא דיגם את הבד על הבובה ויצר צללית של מחוך עתידני, מכנסיים רחבים וצ'וקר. לסיום, בצלאלי שילב ללוק נעלי פלטפורמה בצבע לבן.

הלוק השני. צילום: ערן לוי

הלוק השני בסגנון של אורבאן סטריט, משלב בין ג'ינס מגפיים של דיזל (כן-כן, המגפיים הם חלק מהג'ינס) וטופ של פומה, לוק יותר נגיש אבל עדיין עם טוויסט בחלק התחתון.

לוק שלישי. צילום: מיכאל טומרקין

הלוק השלישי מראה את נועה הרובוטית. הלוק עוצב על ידי בצלאלי בשיתוף עם המעצב אורגד אדרי. אאוטפיט מתכתי פיסולי של חצאית קפלים בגזרת A, טופ חזייה עם שרוולים, הד פיס וצמידים רחבים. ללא ספק הווייב העתידני שולט גם פה.

"איתי בצלאלי חשב על השראות של עולמות רובוטיים בואכה כרום מבריק, וזה בעצם היה הכיוון שלפיו התחלתי לעצב את הבגד", מספר אורגד אדרי מסטודיו מוסטש (שאחראי בין השאר על חלק מהתחפושות ב"זמר במסכה"). "שיחקנו עם כמה כיוונים, ואז במדידה ביחד עם נועה דייקנו את הכיוון הסופי. הבלטנו מאוד את הכתפיים, הוספנו את הכיפה להשלמת המראה הפאשן-רובוטי ואת החצאית עשינו במראה סקול גירל עם חיתוכים כדי לאפשר תנועה"

"הבגד עשוי מספוג דחוס כדי לתת מבניות והרגשה של שריון קשיח. לאיתי היה נורא חשוב שיהיה גימור כרום, וזה משהו שעוד לא נעשה בעולמות הספוג. הייתי צריך להמציא טכניקה חדשה כדי ליצור גימור מתכת מראה מבריקה, שהוא עדיין גמיש מספיק כדי שהצבע לא ייסדק בשימוש ראשון. אחרי שבוע עבודה שכלל לילה לבן בניחוחות טרפנטין, הבגד עמד לתפארת. נוסף על כך, צבעתי זוג נעליים של נועה בכרום כדי להשלים את הלוק", הוא מוסיף.

הלוק הרביעי. צילום: ערן לוי

הלוק הרביעי עוצב על ידי המעצב אלון ליבנה, בגד גוף ז'קט מבריק עם חגורת מותניים עמוסה באבזמים. גם כאן יש ניחוח עתידני בוהק. את הלוק הזה שילב בצלאלי עם תכשיט שפתיים של המעצבת קרן וולף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו