"גניבה": סערה בעקבות שמלת הכלה של מנור מחתונמי

אלון לבנה טוען כי שמלת הכלה של דנה הראל שלבשה מנור בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" עוצבה בהשראת שמלה זהה שעיצב • הראל: "אין לי רצון להיכנס למקום של הוכחות"

אותה שמלה?, צילום: אלון גרובר

שמלת המריבה: החתונה השלישית בריאליטי "חתונה ממבט ראשון" שודרה אמש (ראשון), ומה שאמור היה להסתיים באירוע מרגש, הסתיים בסכסוך בין המעצבים דנה הראל, שעיצבה את שמלת החתונה, לבין המעצב אלון לבנה, שטען שהשמלה עוצבה בהשראתו.

"דנה הראל, איזו שמלה יפיפייה הצגת בחתונמי, מלאת שיק ויוקרה. רק חבל פשוט שההשראה היא משמלת הדגל שלי 'קאסי'", כתב לבנה באינסטגרם. "לכל אלה שכותבים לי עזוב, לא לרמה שלך, תתעלם, אל תיתן לה במה אומר כי כמות הפעמים שלקחו השראת יתר משמלות שלי היא באמת אין סופית, אבל לפעמים זה צעד אחד יותר מדי".

"לפעמים זה פשוט אותו הדבר", הוסיף. "זה נקרא גניבה בעברית פשוטה. תהליך היצירה שלי כל כך ארוך ומרגש ומניב תוצאות. אבל לראות ככה בפריים טיים מעצבת מלבישה כלה בשמלה שלי ומתפארת בעיצוב המהולל זה פשוט לא לעניין. פוגע בפרנסה, במהות המקצוע של מעצב, ובעיקר מביך בשבילה. מקווה שזה יעשה קצת שינוי ומי שאין לו רעיונות, שיחשוב על מקצוע אחר".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by (@married_at_first_sight_il)

ברשת הדעות חלוקות, יש מי שמסכימה עם לבנה ויש מי שהרים גבה וטען כי המקור של שניהם הוא בכלל שמלה של ויויאן ווסטווד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vivienne Westwood (@viviennewestwood)

דנה הראל מסרה: "צר לי להצטרף לשורת מעצבות חרוצות שעברו את הסיטואציה שאני עוברת כרגע. אין לי רצון להיכנס למקום של הוכחת תאריכים ומה קדם למה. אלון לבנה הוא מעצב מוכשר ומוערך ואני מאחלת לו ולכל המעצבים שיצליחו לבנות מחדש את העסק שלהם אחרי תקופת הקורונה הלא פשוטה שעברה על כולנו. לגבי שמלת דריה שהופיעה אתמול בחתונה ממבט ראשון על מנור הכלה המקסימה, זו שמלה שמוצגת בסטודיו שלי קרוב לשנתיים, כלות רבות נהנו ממנה ואני מציעה לעוד כלות לבוא ולמדוד אותה כי היא באמת מושלמת. אהבה והצלחה לכולם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר