רגע אחרי שהודחה מבית "האח הגדול", שלי סרבריאניקוב לא מבזבזת זמן וכבר קוטפת קמפיין חדש.
כוכבת הריאליטי נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של מותג הספורט הישראלי RAVEN ותוביל את הקמפיין הקרוב של החברה, שיצולם בהפקה מיוחדת לקראת ט"ו באב.
RAVEN הוא מותג אופנת ספורט לנשים הפועל בישראל כבר כ-30 שנה, ומאחוריו עומדות אך ורק נשים. עבור סרבריאניקוב מדובר בקמפיין ראשון מאז יציאתה מהתוכנית.
שלי סרבריאניקוב: "מתרגשת ממש להצטרף למשפחת רייבן ולייצג את הבגדים המהממים שלהן, בצבעים ובגזרות מטורפות ועוד במיוחד שהכל מיוצר כחול לבן שזה הכי לא מובן מאליו! לא יכולה כבר לחכות!! גאה להיות חלק מהמשפחה החדשה שלי".
אורן בן נעים, בעלת ומנכ"לית החברה, מסרה: "שלי מביאה איתה אותנטיות, ביטחון עצמי ואמירה אישית חזקה. אנחנו שמחים לצרף אותה למשפחת רייבן ומאמינים שהיא מייצגת בצורה נהדרת את הערכים של המותג".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו