הסדרה המצליחה של נטפליקס "אמילי בפריז" חזרה לעונה חמישית, שבמהלכה מותג העל פנדי מופיע כחלק מהעלילה. לכבוד העונה החדשה וההשתתפות של פנדי בתוכנית, השיקה החברה קולקציית תיקי קפסולה קטנה וייעודית שכוללת ארבעה תיקים בלבד.
הקפסולה במהדורה מוגבלת כוללת את התיקים הייחודיים המזוהים עם פנדי, כולל שלושה תיקי באגט ותיק פיקבו אחד, לכל אחד תגית ייעודית הנושאת את הלוגו "אמילי בפריז". שלושה מהתיקים עשויים מבד עם מוטיב נקודות ועם שילוב הלוגו FF של פנדי.
התיקים משלבים פרינט של נקודות פולקה, הדוגמה הבולטת ביותר בארון הבגדים של דמותה של אמילי בעונתה החמישית של הסדרה, בשני שילובי צבעים שונים: ורוד, בז', חום כהה ושחור, לצד ירוק, חום כהה ושחור. הפרינט הוורוד מגיע בתיקי פיקבו ובאגט, בעוד שהפרינט הירוק מגיע רק בתיק הבאגט הפופולרי.
נוסף על התיקים עם פרינט הנקודות המזוהה עם אמילי, קולקציית הקפסולה המוגבלת כוללת גם תיק פנדי קלאסי מעור מדגם באגט ובגוון חום בהיר - כרפרנס לעלילת הסדרה. בסדרה, אמילי מגיעה לפגישה עם פנדי עם תיק פנדי זהה אך מזויף. באתר של פנדי ניתן למצוא את אותו התיק בדיוק עם הכיתוב "This is the real thing", כבדיחה על הסצנה בסדרה.

תיק הבאגט הירוק של פנדי / יחצ
תיקי הבאגט המיוחדים בהשראת הסדרה נמכרים במחיר של 4,950 דולר, והפיקבו במחיר של 7,700 דולר.
מאז שעלתה לראשונה על המסך ב-2020, "אמילי בפריז" שיתפה פעולה עם מותגים גדולים כמו אמי פריז, קארוון, ז'קמוס, ויויאן ווסטווד, גאני, ראלף לורן ובושרון, אם למנות רק כמה.
אותם מותגי על גדולים הופיעו בסדרה כחלק מהלקוחות של משרד יחסי הציבור שבו עובדת אמילי - מה שגרם לתקשורת בכל רחבי העולם לסקר את ההשפעה של הסדרה על תעשיית האופנה ואת ההיבט העסקי שמאחורי "אמילי בפריז".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו