קסטרו משיקים קולקציית ילדים חדשה בקמפיין חורף מתוק במיוחד שמעלה מודעות למיזם "האוצר האבוד".
"האוצר האבוד" הינו מיזם חברתי הפועל במוסדות חינוך ברחבי הארץ ומעודד ילדים לאסוף מטבעות של 10 אגורות ולהעביר אותם כתרומה לעמותה הקרובה לליבם. עד היום נאספו דרך האוצר האבוד מעל מיליון וחצי שקלים שסייעו לשלל עמותות.

מחפשים את האוצר האבוד. הילדים של קסטרו / סער פסח
קמפיין החורף החדש של הילדים של קסטרו שעלה בימים אלו מציג את קולקציית החורף החדשה ברשת החנויות. הקמפיין מציג חבורת ילדים בחיפוש אחר אוצר של מטבעות, אותו מחפשים הילדים בלוקיישנים שונים במרחב האורבני.

שמלה מתוך קולקציית הילדים של קסטרו / סער פסח
כחלק מהקונספט המתוק, נראים הילדים כשהם לובשים את הקולקציה החדשה ואוחזים באביזרים בהשראת הנושא: החל מזכוכית מגדלת ומשקפת, דרך מפת אוצר ייעודית ועד תיבת האוצר המיוחלת.

גילו את תיבת האוצר. הילדים של קסטרו / סער פסח

מתוך קולקציית הילדים החורפית של קסטרו / סער פסח
הקולקציה מציגה מבחר פריטים אופנתיים, חורפיים ומלאי סטייל לבנות ולבנים בטווח גילאים רחב - תינוקות מגיל 0 ועד 24 חודשים, לצד מידות ילדים ונוער מגיל שנתיים ועד 14.

מבחר פריטים אופנתיים וחורפיים / סער פסח
לדברי שירן וינטר סיבוני, סמנכ"לית השיווק של קסטרו: "אנחנו מאמינים שכחברה המעצבת תרבות, אופנה וסיפור, יש לנו גם אחריות לעצב ערכים. הילדים של קסטרו מבינים שערכים כמו ערבות הדדית, עזרה לחלש ונתינה מכל הלב הם הסטייל האמיתי, וזו זכות עבורנו לחשוף אותם לאפשרות לקחת חלק ולעשות טוב. כל ילד יכול להשפיע, וגם מטבע קטן של 10 אגורות להפוך לתרומה משמעותית".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו