הדוגמנית הישראלית שרון גניש, שבעבר כיכבה בקמפיינים מובילים של ורסצ'ה ופיבי פילו - עושה זאת שוב בגיל 42, בקמפיין חדש ונוצץ של גוצ'י.
הדוגמנית, שכבר הצטלמה לגוצ'י בעבר, משתתפת בקמפיין רטרו חדש ולוהט בהשראת שנות ה-90, שנוצר עבור קולקציית טרום סתיו 2026 של בית האופנה.

שרון גניש בקמפיין / גוצ'י
הקמפיין משלב אסתטיקה מינימליסטית אך עם זאת גם דרמטית, כשעל גבי רקע חשוך וכהה הוצב אור זרקורים בוהק. הדוגמנים בקמפיין נראים צועדים ובתנועה, כאילו מדובר בתצוגת אופנה.
בקמפיין גניש לובשת מעיל דמוי פרווה כהה, ארוך ורחב, שמונח עליה כמו שמלה, בשילוב תיק מדגם ה-Dionysus של המותג בצבע שחור עם נצנצים ואבזם כסוף. היא נועלת נעלי עקב בעלות אלמנט פיסולי יחד עם אבזם מוזהב, ושיערה אסוף ומתוח לאחור.

הדוגמנית הישראלית שרון גניש / אסף עיני, אינסטגרם
הקמפיין, שפורסם בהפתעה, קיבל את השם "דור הגוצ'י" ("Generation Gucci") והוא עוקב אחר "תצוגה דמיונית של גוצ'י שמעולם לא התרחשה".
על הקמפיין והקולקציה אחראי מעצב האופנה דמנה גוואסליה, שהצטרף לבית האופנה של גוצ'י במרץ האחרון לאחר עשור בבלנסיאגה. הוא הציג את הקולקציה הראשונה שלו עבור המותג במהלך שבוע האופנה האחרון של מילאנו בספטמבר. דמנה אף צילם את הקמפיין בעצמו.

מתוך הקמפיין של גוצ'י / אינסטגרם
הקולקציה צוללת בעיקר אל תוך צלליות משנות ה-90 וה-70, תוך הדגשת קלילות ואיפוק כאחד. כך, הקולקציה מרפררת לתקופה של מנהל הקריאייטיב טום פורד במותג, וכוללת מכנסי תחרה, מעילים מפרווה מלאכותית ושמלות אלגנטיות בגזרת מידי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו