200 אלף שקלים: שירז בן ארי בקמפיין ראשון

כוכבת "האח הגדול" נבחרה להוביל את קמפיין החורף של המותג הספורטיבי רייבן • על הסט חיכתה לה גם הפתעה

שירז בן ארי. צילום: אור גפן

מאז יצאה מהבית המפורסם במדינה, שירז בן ארי ממשיכה לסמן וי אחר וי בדרך למרכז הבמה. לצד זוגיות פוטוגנית עם חן קראוניק, שאיתה כבר איחדה כתובות ואימצה שני כלבי תחש קטנים, נדמה כי דווקא הקריירה שלה היא זו שממריאה.

הפרסום שקיבלה בן ארי על המסך ב"אח הגדול" הפך אותה לאחת הדמויות הבולטות של העונה, וכעת היא קוצרת את פירות החשיפה. לראשונה מאז סיום התוכנית, היא חתמה על קמפיין גדול ורווחי במיוחד, מהלך שמעניק לה לא רק חשיפה מסחרית רחבה, אלא גם תגמול נאה של מאות אלפי שקלים.

הבוקר (חמישי) היא התייצבה על סט הצילומים וגם זכתה להפתעה כשחן ניכנס עם זר פרחים. 

שירז בן ארי על הסט, צילום: אור גפן

הבחירה בבן ארי נעשתה על ידי מותג הספורט הישראלי רייבן, שפועל כבר שלושה עשורים ומנוהל כולו על ידי נשים, מהתופרות ועד המנכ"לית. החברה החליטה לבחור בה להוביל את קולקציית החורף הקרובה.

שירז בן ארי מופתעת על הסט | אור גפן

למרות שלא זכתה בפרס הכספי של "האח הגדול" והודחה רגע לפני הגמר, דווקא מחוץ לבית הפכה ההזדמנות שלה לגדולה במיוחד. הקמפיין החדש צפוי להכניס לכיסה סכום מרשים של כ-200 אלף שקלים, ומסמן עבורה פריצה משמעותית אל עולם המותגים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר