לא ייאמן: כפכפי הוויאנס הם פריט האופנה המבוקש בעולם

מנוע החיפוש Lyst שעוקב אחר הפופולריות של מותגי אופנה ומוצרים שונים, פרסם את הדו"ח הרבעוני שלו, שהציג את הפריטים והמותגים המחופשים ביותר • סאן לורן הגיע למקום הראשון, ועקף את בית האופנה מיו מיו

זהו מוצר האופנה המחופש ביותר אונליין. צילום: אינסטגרם

הדוח הרבעוני של פלטפורמת האופנה המקוונת ומנוע החיפוש למותגי אופנה Lyst, שעוקב אחר הפופולריות של מותגי אופנה ומוצרים שונים על סמך נתונים של מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם, פורסם הבוקר (ראשון) ומצא נתונים מעניינים במיוחד.

במקום הראשון ברשימת המוצרים המחופשים ביותר בפלטפורמה נמצאים כפכפי אצבע פשוטים בצבע שחור של הוויאנס - לא המוצר הראשון שהיינו חושבים עליו, במיוחד כאשר רוב הרשימה מורכבת מפריטים של בתי אופנה יוקרתיים.

כפכפי הוויאנס במקום הראשון / Lyst

למקום השני ברשימה הגיעו נעלי לואפרס קלאסיות של בית האופנה הצרפתי סן לורן, בצבע בורדו - מוצר שונה לחלוטין מכפכפי ההוויאנס השחורים המיועדים לקהל יעד אחר לגמרי.

במקום השלישי עומד סריג קשמיר בגוון ורוד בהיר של רשת האופנה  Cos, מבית קבוצת H&M. גם הפריט הזה נחשב לכניסה מפתיעה לרשימה מכיוון שמדובר במותג זול יחסית. הכניסה של פריטים אלו לרשימה נובעת ככל הנראה מההאטה העולמית במכירות היוקרה. 

סריג הקשמיר של Cos / באדיבות Lyst

בשבעה המקומות הבאים ממוקמים בהתאמה: נעלי לואפרס של The Row, חזיית הפירסינג של סקימס, תיק של מותג האופנה הניו יורקי Savette, הסניקרס משיתוף הפעולה של נייקי וז'קמוס, דגם ה-Shox TL Sneakers של נייקי, שמלת מידי של ראלף לורן ותיק מדגם Soft Empire Carryall 48 של קואץ'.

חזיית הפירסינג של סקימס / Lyst

מאחורי שניים מהמוצרים ברשימה, עומדים סיפורים מעניינים במיוחד. הפריט הראשון הוא חזיית הפירסינג של SKIMS, שעוררה סערה ברשת בשל המאפיינים הפרובוקטיביים שלה. הפריט השני הוא שמלת הפסים של ראלף לורן - אותה שמלה שאיתה התארסה טיילור סוויפט באוגוסט האחרון.

שמלת האירוסים של טיילור סוויפט ברשימה, צילום: אינסטגרם

הדוח בדק גם מהם מותגי האופנה הבולטים ביותר בקרב הגולשים באינטרנט - וספציפית מותגי היוקרה. במקום הראשון הגיע לראשונה בית האופנה הצרפתי סאן לורן, שעקף את מותג העל מיו מיו, שממוקם כעת במקום השני.

למקום השלישי הגיע במפתיע Cos, שכאמור גם סריג הקשמיר שלו ממוקם במקום השלישי ברשימת המוצרים החמים של הרבעון. במקום הרביעי ממוקם מותג האופנה The Row בבעלות האחיות מרי קייט ואשלי אולסן ובמקום החמישי ממוקם Coach. 

במקום הראשון. מתוך תצוגת האופנה של סאן לורן, צילום: רויטרס

את העשירייה הראשונה סוגרים פראדה, בוטגה ונטה, לואווה, ראלף לורן וקלואה - כאשר מותג האופנה לואווה חווה ירידה חדה של שישה מקומות לאחר פרישתו של מנהל הקריאייטיב לשעבר ג'ונתן אנדרסון וכניסתו לבית האופנה דיור.

בתי אופנה נוספים שראו ירידה הם אלאיה, שירד שישה מקומות והתמקם במקום ה-18, ז'קמוס שירד שלושה מקומות והתמקם במקום ה-17, ובלנסיאגה שגם הוא ירד שלושה מקומות והתמקם במקום ה-16. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by LYST (@lyst)

בתי האופנה שראו עליה של ארבעה מקומות הם ורסצ'ה, ברברי וגוצ'י, ששובצו במקומות ה-12, ה-13 וה-14, לאחר תקופה קשה והאטה כלכלית שכל אחד מהם חווה בנפרד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר