ל"ישראל היום" נודע כי בתוך יממה הקולקציה של אוריה עזרן ורנואר התרוקנה מהמדפים, כאשר השווי המוערך הוא של כ-3 מיליון שקלים.
אוריה עזרן בצילומי הקולקציה במדריד // עדי נירמן
מ"רנואר" נמסר: "אנחנו נרגשים מהאהבה האדירה שהקולקציה של אוריה עזרן ברנואר מקבלת. מדובר בהצלחה מדהימה עם מכירות שנמצאות קרוב לסולד אאוט בתוך פחות מ-24 שעות. הסיפור והחיבור בין אוריה למותג מדויקים ונכונים ומרגש שהלקוחות מרגישים את זה. בעקבות הביקוש הגבוה, אנחנו כבר נערכים להרחבה וייצור נוסף של פריטים נבחרים מהקולקציה".
מדובר בצעד נוסף במגמה עולמית של רשתות אופנה שמשתפות פעולה עם מעצבים מובילים. "כשאני יוצרת, חשוב לי שתהיה משמעות מאחורי כל דבר", אמרה עזרן על רקע צילומי הקמפיין במדריד, "אבא שלי ז"ל היה אלטעזאכן, וזה היה מקצוע מאוד מיוחד. רנואר הביאו לצילומים רכב בדיוק כמו שלו, והמטפחת שעליה הודפס האיור של הרכב הפכה לסמל של נוסטלגיה וגעגוע - וממנה נולדה כל הקולקציה".
