סהר קלדרון, הצעירה בת ה-18 מקיבוץ ניר עוז, שנחטפה ב־7 באוקטובר יחד עם אביה ואחיה הקטן, מוצאת את עצמה לראשונה על סט צילומים, לא כעדה לאירוע טראומטי, אלא ככוכבת קמפיין אופנה עם קול ברור ומסר חזק.
קלדרון נבחרה להוביל את הקולקציה החדשה של E.WEAR, ליין במהדורה מוגבלת מבית מותג בגדי הים המזוהה עם הסלבס EBIKINI. לצד הדוגמנות, היא גם עיצבה פריט ייחודי עבור המותג, והרווחים ממכירתו יוקדשו למטה המאבק להחזרת החטופים.
בסט הצילומים, קלדרון מקרינה חיוניות ואופטימיות, אך היא מבהירה שבליבה אין רגע של שקט: "אני מכירה את המותג EBIKINI כבר הרבה זמן ותמיד אהבתי את הקו והאסתטיקה שלהם. כשהם פנו אליי זה הרגיש חיבור טבעי. אבל מעבר לזה, המחשבה על החטופים שעדיין לא חזרו איתנו היא הדבר שמלווה אותי כל יום.
"אני לא שוכחת אותם, גם כשאני מחייכת למצלמה. הלב שלי ושל כולנו איתם, בכל שעה, בכל דקה".

סהר קלדרון בקמפיין של E.WEAR / צילום: מאי סוכר
החיבור בין סהר למותג אינו רק מקצועי, אלא גם אישי וערכי: "העשייה הזו נותנת לי כוח, אבל היא גם תזכורת שיש לי קול, ואני יכולה להשתמש בו כדי להזכיר שהחזרת החטופים היא לא עניין פוליטי. זה עניין אנושי, בסיסי, מהלב", היא אומרת.

שימו לב למסר על החולצה. סהר קלדרון / צילום: מאי סוכר

המסר על החולצה: התקווה היא לנצח / צילום: מאי סוכר
סיפורה של סהר נחרט בלב הציבור. היא נחטפה יחד עם אביה עופר ואחיה ארז, לאחר ששלושתם נמלטו מממ"ד ביתם והתחבאו שעות בין שיחים בקיבוץ ניר עוז. השלושה התגלו על ידי המחבלים ונלקחו לעזה. סהר וארז שוחררו אחרי 52 ימי שבי, במסגרת העסקה הראשונה, בעוד האב שוחרר רק לאחר 484 ימים. סבתן של סהר וגאיה, כרמלה דן ז"ל, ובת דודתן נויה נרצחו באותו יום נורא.
כעת, כשסהר מוצבת במרכז קמפיין אופנה נוצץ, הבחירה בה הופכת לאמירה - לא רק יופי ואסתטיקה, אלא גם עמידה נחושה, מסר אנושי וקול של דור צעיר שחווה את הכאב ומבקש להפוך אותו לכוח.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו