אחרי 7 שנים: מותג האופנה האהוב על הישראלים חוזר למסלול

חברת האופנה הבריטית טופשופ עומדת לקיים תצוגת אופנה חגיגית בלונדון, לאחר שנעדרה מהמסלול בשנים האחרונות • התצוגה תהיה רגע קאמבק מיוחל עבור המותג, שהתקשה מעט והחליף מספר בעלויות

קארה דלווין בתצוגת האופנה של טופשופ בשנת 2014. צילום: GettyImages

מותג האופנה הבריטי טופשופ חוזר להציג תצוגת אופנה בלונדון, לאחר שבע שנים שבהן נעדר מהמסלול. תאריך התצוגה והמיקום המדויק נותרים בסוד כרגע, אך המותג אמר שהיא תתקיים במיקום מעניין בלונדון ותהיה פתוחה לקהל הרחב.

התצוגה תהיה חלק מההשקה מחדש של האתר הרשמי של טופשופ וטופמן (Topman), ותציג את קולקציות סתיו 2025 לגברים ולנשים. אחריה תתקיים מסיבת רחוב עם מוזיקה חיה, סטים של די-ג'יי ואורחי הפתעה.

טופשופ חוזרת למסלול // GettyImages

מוזס ראשיד, מנהל השיווק הגלובלי של טופשופ, אמר שהתצוגה תהיה "רגע תרבותי שבו כולנו יכולים לקחת יחד את הקריאייטיביות והסטייל שהופכים את האנרגיה של לונדון לייחודית כל כך".

לקראת התצוגה, טופשופ חשפו אמש (רביעי) הזמנה לקאסטינג פתוח שיימשך עד 4 באוגוסט בלונדון, במטרה לגלות כישרונות חדשים שיצעדו בתצוגת האופנה של המותג.

התצוגה תהיה רגע קאמבק מיוחל עבור טופשופ וטופמן מאז ימי הזוהר של המותג הבריטי. החברה הייתה מותג הרחוב הראשון שהציג במהלך שבוע האופנה של לונדון, ותמכה בתוכניות לעידוד מעצבים צעירים.

מותג האופנה טופשופ, צילום: רויטרס

פלטפורמת הקניות המקוונת אסוס רכשה את טופשופ וטופמן, בין היתר, מחברת ארקדיה שקרסה ב-2021. בספטמבר האחרון, חברת הרטלנד רכשה 75 אחוזים ממניות המותגים טופשופ וטופמן מאסוס באמצעות מיזם משותף.

כחלק מהעסקה, אסוס שומרת עדיין על זכויות עיצוב והפצה מסוימות עבור המותגים בתמורה לתשלום, כדי לאפשר לה להמשיך לשווק ולמכור את המותגים באינטרנט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר